Birds of a feather flock together - HEAD GAMES?

Ok, my homegirl hooked me up with her exes friend a few months ago. Things were going ok, but I was tired of using my vibrator and decided to give him a go. he tells me he don't do oral. I just got out of a 2 year relationship where there was no oral involved. Thought i could handle it, but love aint got nothing to do with head! Anyways, so he wasn't packing at all. I was so disappointed. Now my girl is saying that he really likes me and I am not trying to go down that road again. No head and a small peen. Where they do that at? I finally gave her details which I usually don’t do, but she said his friend was the same exact way. I also found out that she had hooked up another one of his other friends up with her cuz one time when she was in town and she said his was small too (all of them sexy as hell too). Two questions. Do all dudes with lil ones hang in the same circle? What is up with men over 30 saying they don’t give oral? I am really getting ready to start flipping out if I don’t get some head stat!

Views: 942

Reply to This

Replies to This Discussion

That is a deal breaker for me....I feel for you. The thing that kills me I bet you h would have a problem if you said you don't do it. I feel for you cuz...Ummm No.

In the words of Lil Kim " You ain't lickin this, you ain't stickin this.."

You need a young guy to beat it up?

sorry this s*** made me laugh.....

I dont want d*** tonight, eat my p**** right!!!!!! LMAO! 
 
Mochacashmere said:

In the words of Lil Kim " You ain't lickin this, you ain't stickin this.."

I guess. I just need someone to get the job done, LOL!
 
Tone said:

You need a young guy to beat it up?

I liked him, so I wanted to test the goods before hand. But it was a wasted notch on my belt. My friend said it will get better the more we have sex. But I am not interested in giving him anymore. We can still hang out and go on dates, but I will always be on my period from here on out, LOL!
 
Siren said:

That is a deal breaker for me....I feel for you. The thing that kills me I bet you h would have a problem if you said you don't do it. I feel for you cuz...Ummm No.

DJ we beefing. You always come on my post and laugh at me, LOL. Where is my damn advice?!?!?!

 

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

sorry this s*** made me laugh.....

yuup or as I remixed if you ain't lickin I ain't suckin. I noticed that guys with small peens go above and beyond to please you in other ways and tend to have good head game..imo
 
Mochacashmere said:

In the words of Lil Kim " You ain't lickin this, you ain't stickin this.."

Lmao maybe nobody ever told him he has a lil wiener... Maybe he's so attractive women look past the lack of tongue AND d*** action lol personally, I'm not taking any man who doesn't eat p**** (correctly) seriously smh 

long as i whip mr. wang out and you give him the attention he needs i and most men that i know over 30 faithfully lick all over a womans body.

Yep, almost every guy Ive dealt with (thinking to make sure) that had a small weiner, made sure I got off before he did.

Bonita said:

yuup or as I remixed if you ain't lickin I ain't suckin. I noticed that guys with small peens go above and beyond to please you in other ways and tend to have good head game..imo
 
Mochacashmere said:

In the words of Lil Kim " You ain't lickin this, you ain't stickin this.."

Reply to Discussion

RSS

\\\\\\\ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

No, I don't want sex...

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by XXXXXX 12 hours ago. 4 Replies

Am I the only person that still believes that "chillin'" means talking, watching TV, etc not f--cking? Like these days I don't even feel comfortable inviting a guy over to my crib for fear he will…Continue

Meet Koi Knowles, Mathew Knowles' Child with Latest Baby Mama

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Ashley T 13 hours ago. 2 Replies

After a DNA test proved that…Continue

The Dream Shares His Wedding Photos

Started by RubyWoo in Talk Ish 23 hours ago. 0 Replies

The Dream got married for a third…Continue

Florida Woman Caught Stealing Liquor by Hiding It Up Her You-Know-What

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by V 23 hours ago. 5 Replies

A Florida woman was caught on…Continue

Latest Activity

Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Blood, Sweat & Heels Star Geneva Thomas Suing Co-Star Melyssa Ford
"Girl bye!!!!"
7 minutes ago
Eleven8's 7 blog posts were featured
7 minutes ago
Eleven8 posted blog posts
7 minutes ago
SoLuscious commented on Eleven8's blog post Blood, Sweat & Heels Star Geneva Thomas Suing Co-Star Melyssa Ford
"I didnt even read the write up bc the title alone sounds nuts!"
9 minutes ago
Peachkyss posted blog posts
33 minutes ago
Peachkyss's 2 blog posts were featured
33 minutes ago
Asimplebijou posted blog posts
38 minutes ago
Asimplebijou's 3 blog posts were featured
38 minutes ago
Moving In Silence liked Eleven8's blog post Nene Leakes A No-Show During RHOA Trip To The Philippines
1 hour ago
aleah updated their profile
9 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Bad Girls Club Star Mehgan James Joins Basketball Wives LA
"This should be interesting. Meghan not scared of nobody. Jackie watch out!"
11 hours ago
V commented on Milagros Reyes's blog post The Eyes Are The Window To The Soul By: @milagreee
"This is a great article and I agree with its sentiments. It doesn't take much to be able to…"
12 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video