Okay so I had to watch this twice to see if I was jumping out the window on the wrong foot, but baaaby...this show is messy...and  not in a good way...love to see Toni getting some shine about something other than her bankruptcy issues, but her sissies, chile, I don't know if anyone else watched, but, In my opinion they came off, as bitter, jealous, and ungrateful, especially the main one with no career, but can't tell her she is not the second coming of Beyonce, Tamar...I mean I have a gang of sisters so I know how it goes, but dammmmn, I hope it gets better as I continue to watch, because for now the only one that appears in Toni's corner, besides, her manager Vince, is Towanda, her assistant...Anywho, let's get it poppin; if you watched, share your thoughts, tell us what you think...

 

Huggies

 

LB

Tags: Braxton, Drama, Family, Sisters, TV, Toni, We

Views: 69

Reply to This

Replies to This Discussion

I watched this show last night and I have to say Tamar is a mess. I'm sure she got with dude because she knew he had money and connections and she thought he was going to give her a record deal...WRONG! He knows she will never make it. They look completely opposites. The way she acts you would think she was to good to be with a guy that looks like him. Toni said i correct, she acts like a big ass child. That is not attractive or cute. And can somebody refer them to a new hair stylist cause all their hair looks a hot mess. I do think Toni is ill and that is why she sleeps allot. Tamar and the rest of the women need to realize that without Toni Braxton nobody cares who the others are.
Damn, JM! Toni seems sick as hell. I'm glad she's trying to push through but she seems really ill.

JustMe said:
What did I do??? Lol 

Lil BIT (Ballerette In Training) said:
oooh JM I'm gonna fight you for that one..,LMAO!!!

JustMe said:
Her heart right??? I forgot about that... Very possibly the case cause she sleeps more than a newborn... 

University of Smitty said:

Yeah, Tamar was definitely trying too hard.

@JM  I think Toni is more sickly than she will admit

Toni didn't say anything about her divorce when she gave the run down of all her difficulties in the past couple of years. I wonder if it was really that bad?
@ Candy, I was thinking the same thing about their hair, but then again, maybe they don't have: Lawrence, Derek J, or Jason Griggers money... Ha IJS #shrugs
If Sheree can afford Lawrence they can too... Lol... They prolly sit around doing each others wigs & think that mess is thebomb.not 

Lil BIT (Ballerette In Training) said:
@ Candy, I was thinking the same thing about their hair, but then again, maybe they don't have: Lawrence, Derek J, or Jason Griggers money... Ha IJS #shrugs
Sorry for the Toni cracks, I honestly forgot that she was ill... I think it's lupus which is extremely harsh on the body... 
@JM...okayyyy and can you please tell me who told Tamar to end every other sentence with dot com was cute...
Dontaskme.com 
Probablynobody.org and 
Sheneedtoquit.biz 


Lil BIT (Ballerette In Training) said:
@JM...okayyyy and can you please tell me who told Tamar to end every other sentence with dot com was cute...

I was waiting for somebody to slap Tamar's ass. She might be the baby of the family, but she's 34 freaking years old! I hope to g_d that .com s*** does NOT catch on, even mockingly, or I might have to inflict bodily harm on a few people, lol.

I feel a little sorry for Traci, but she is thisclose to crossing over into Tamar-land; she needs to stop being so bitchy just because she's not singing!

Towanda has her hands full, lol.

Oh, and that part when Tamar took Trina's purse and started running around the car? I was like, 'Wth? How old is this heffa?'

 

Am I the only one who thought Tamar would have been perfect on Flavor of Love? LMAO!

Tamar got on my nerves, a big part of her being with Vince is cause she trying to get that solo deal!! She better be happy she singing backup, know how many bishes with voices wish they was on tour and not cleaning the grill at Fat Hoe Burgers. They better let Tracie sing before she kills all their a****, LOL  I'm liking them so far.
First thing I though..."Why is Latoya Jackson cuttin a fool like this on Toni's show!"

JustMe said:
Tamar is a jealous idiot... She needs medicine & if she keep it up she gonna look just like Latoya... 

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Low down and dirty or just plain ole stupid??

Started by University of Smitty in Talk Ish 19 minutes ago. 0 Replies

Hey ladies......and DJ,I'm going to try to make this has short and sweet as possible. So this story is about my cousin.  You know the one, yall are 1.5 years apart and grew up together...yeah her. …Continue

Shannon Brown Signs to Miami Heat

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Brown Skin Beauty 1 hour ago. 1 Reply

Continue

Who was right and who was wrong ?

Started by Skylas the limit in Talk Ish. Last reply by McKenna Hylton 5 hours ago. 2 Replies

i think she was dead wrong for doing this …Continue

Joe Budden's Jail Tweets

Started by RubyWoo in Talk Ish 6 hours ago. 0 Replies

This was six hours ago that Joe…Continue

Latest Activity

University of Smitty posted a discussion

Low down and dirty or just plain ole stupid??

Hey ladies......and DJ,I'm going to try to make this has short and sweet as possible. So this story…See More
19 minutes ago
samantha cine liked RubyWoo's discussion Known Escort Jenna Shea Puts Josh Gordon on Blast
30 minutes ago
Brown Skin Beauty commented on Eleven8's blog post BET's 106 & Park Goes On Hiatus
"My issue is that it was a child also... they have the anti-bullying campaigns and you go on…"
46 minutes ago
MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! commented on Eleven8's blog post Josh Shaw Admits To Lying About Rescuing Drowning Nephew
"Indefinitely in this case (according to local news) was for the remainder of the year.  I…"
49 minutes ago
GeeLee commented on Eleven8's blog post Ex-Boxer Jermain Taylor Admits To Shooting Cousin
"@11/8 I'm a little older than some of you.  I specifically said NOT ALL BLACK ATHLETES…"
51 minutes ago
Brown Skin Beauty commented on Eleven8's blog post Cleveland Browns' Josh Gordon Suspended One Year For Smoking Weed
"Hopefully it was worth it...will they test him during is suspension?  or can he smoke the…"
1 hour ago
Brown Skin Beauty commented on Eleven8's blog post Josh Shaw Admits To Lying About Rescuing Drowning Nephew
"Since he lying it's time to tell the real story of what happened... Indefinitely to me means…"
1 hour ago
Brown Skin Beauty replied to RubyWoo's discussion Shannon Brown Signs to Miami Heat
"Lawd..."
1 hour ago
Niko Rose commented on Eleven8's blog post Josh Shaw Admits To Lying About Rescuing Drowning Nephew
"Indefinitely? Geesh. That is a steep price to pay for a lie. I bet he will never lie again. Ever. I…"
2 hours ago
Eleven8 commented on Eleven8's blog post Ex-Boxer Jermain Taylor Admits To Shooting Cousin
"@GeeLee don't use this page as an example because primarily we only post new stories about…"
2 hours ago
GoalDigging commented on Eleven8's blog post Josh Shaw Admits To Lying About Rescuing Drowning Nephew
"Smh"
2 hours ago
Le Goddess Riel commented on Brendolyn Marie's blog post Ballerific Relationships - The "She's Gotta Have It" Complex
"The ideal relationship"
2 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video