I was having this convo with my girls and one kept saying that it's easier to deep throat if you practice. 

Stupid question, but is there a way to practice this without a man present? Hahaha..I'm totally serious! 

Any thoughts? I HATE gagging in front of a guy but want to be able to deep throat. 

Views: 13727

Reply to This

Replies to This Discussion

D****, popsicle, banana...
Real Chat? practice on that nigga! ID think that he would mind. . .
that's what I did, got better after my first try! yay me! lolol
if what you really want to do is "dull" your gag reflex, they have stuff for that...I was at a fun party one time and they had this stuff that you would put in your mouth and it would slightly numb that whole area so that you can like put him ALLLLLLLL the way in the back of your throat! isn't that cool? lol
LOL! I agree with Marci. ;)

Marci said:
Real Chat? practice on that nigga! ID think that he would mind. . .
I f*** around and choke to death trying this s*** with baby. I barely can swallow food let alone some pipe. Ya'll are crazy! LOL!
There's also something you can use to numb your throat to make it easier. I found it on Adam & Eve.
HA HA HA HA HA HA HA HA! STOP IT!

And is that a new hair color on you, I kinda like it. :)

skyttlez77563 said:
I f*** around and choke to death trying this s*** with baby. I barely can swallow food let alone some pipe. Ya'll are crazy! LOL!
Yeah I switched it up and went blonde. Or more like a 27 color. I am trying to keep it fresh these days because I have never been one to dabble with colors. Someone told me once that I look younger with darker hair and I ran with it but I needed a change. Every body likes it and so do I!

Ashley Banks said:
HA HA HA HA HA HA HA HA! STOP IT!

And is that a new hair color on you, I kinda like it. :)

skyttlez77563 said:
I f*** around and choke to death trying this s*** with baby. I barely can swallow food let alone some pipe. Ya'll are crazy! LOL!
YES, and they do help, I have Deep Throat oral sex mints, they relax ur throat and mouth, by SC jhonson wax . . .

really though from Cindie's on Ft. Hood Rd

CCDreamer aka Eve Davis said:
There's also something you can use to numb your throat to make it easier. I found it on Adam & Eve.
I read somewhere, I think it's one is Zane's book that it said to gargle with salt water to open up your throat, I don't know how true it is.
I thought about a banana...but then had flashes of me choking to death and when my parents come to my apartment the last page open on my laptop is "how to practice deep throat" and decided I just couldn't do that to them. :) lol.....

Charlie/Daddy's Girl said:
D****, popsicle, banana...

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Teyana Taylor Poses for Elle Magazine

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 2 hours ago. 3 Replies

Continue

Ballerific Comment Creepin - Jim Jones

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 2 hours ago. 4 Replies

Wheww he really let her have it!Continue

If You Want Sage The Gemini's Number...

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Brown Skin Beauty 5 hours ago. 4 Replies

Another DM fail. Call him before he…Continue

Meet ups and Events in Philly/ NJ Area

Started by BrownSkin Beauty. in Talk Ish. Last reply by V 6 hours ago. 3 Replies

Hello,My name is Kapreecia, better known as Pree. I live in Philadelphia, PA and it's always something going on in this city or around. I'm 21 at the moment and it's kind of hard to find friends who…Continue

Tags: networking, parties, events, nj, brown

Latest Activity

Shell Yisrael liked RubyWoo's discussion If You Want Sage The Gemini's Number...
9 minutes ago
Shell Yisrael commented on Eleven8's blog post Jackie Christie Confirms Basketball Wives LA To Return
"Me2."
9 minutes ago
Baller Alert shared Eleven8's blog post on Twitter
15 minutes ago
Asimplebijou commented on Eleven8's blog post Necole Bitchie Dishes On Dating Ochocinco & August Alsina Forehead Kisses (VIDEO)
"I agree she has come a long way"
38 minutes ago
Toya johnson commented on Eleven8's blog post Fantasia's Hubby Gets A Huge Tattoo Of Her Name
"They haven't even confirmed by mouth that their married. She was only dressed in a white dress…"
40 minutes ago
Asimplebijou commented on Eleven8's blog post Sidechick Lingo Every Girlfriend Should Look Out For
"The emoji comments kill me. There's no chill factor. I've seen chicks even be clever with…"
50 minutes ago
EmpressSoDivine commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Loyce Means (Former NFL Player/Model)
"His name...."
59 minutes ago
Formally Known as Ginger commented on Eleven8's blog post Sidechick Lingo Every Girlfriend Should Look Out For
"Sh-t like this makes me want to stay single because I ain't got time."
1 hour ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion Teyana Taylor Poses for Elle Magazine
"Her new nose looks nice. I've always liked her style."
2 hours ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Jim Jones
"I'm so over these celebrities responding to every little slight."
2 hours ago
Formally Known as Ginger commented on Eleven8's blog post Fantasia's Hubby Gets A Huge Tattoo Of Her Name
"@Carla, she got the "Cook" tattoo covered. I refuse to get anyone's name tattooed on…"
2 hours ago
Sissy replied to RubyWoo's discussion Teyana Taylor Poses for Elle Magazine
"She looks really good in this. Go 'head Teyana!"
2 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video