I was having this convo with my girls and one kept saying that it's easier to deep throat if you practice. 

Stupid question, but is there a way to practice this without a man present? Hahaha..I'm totally serious! 

Any thoughts? I HATE gagging in front of a guy but want to be able to deep throat. 

Views: 14880

Reply to This

Replies to This Discussion

D****, popsicle, banana...
Real Chat? practice on that nigga! ID think that he would mind. . .
that's what I did, got better after my first try! yay me! lolol
if what you really want to do is "dull" your gag reflex, they have stuff for that...I was at a fun party one time and they had this stuff that you would put in your mouth and it would slightly numb that whole area so that you can like put him ALLLLLLLL the way in the back of your throat! isn't that cool? lol
LOL! I agree with Marci. ;)

Marci said:
Real Chat? practice on that nigga! ID think that he would mind. . .
I f*** around and choke to death trying this s*** with baby. I barely can swallow food let alone some pipe. Ya'll are crazy! LOL!
There's also something you can use to numb your throat to make it easier. I found it on Adam & Eve.
HA HA HA HA HA HA HA HA! STOP IT!

And is that a new hair color on you, I kinda like it. :)

skyttlez77563 said:
I f*** around and choke to death trying this s*** with baby. I barely can swallow food let alone some pipe. Ya'll are crazy! LOL!
Yeah I switched it up and went blonde. Or more like a 27 color. I am trying to keep it fresh these days because I have never been one to dabble with colors. Someone told me once that I look younger with darker hair and I ran with it but I needed a change. Every body likes it and so do I!

Ashley Banks said:
HA HA HA HA HA HA HA HA! STOP IT!

And is that a new hair color on you, I kinda like it. :)

skyttlez77563 said:
I f*** around and choke to death trying this s*** with baby. I barely can swallow food let alone some pipe. Ya'll are crazy! LOL!
YES, and they do help, I have Deep Throat oral sex mints, they relax ur throat and mouth, by SC jhonson wax . . .

really though from Cindie's on Ft. Hood Rd

CCDreamer aka Eve Davis said:
There's also something you can use to numb your throat to make it easier. I found it on Adam & Eve.
I read somewhere, I think it's one is Zane's book that it said to gargle with salt water to open up your throat, I don't know how true it is.
I thought about a banana...but then had flashes of me choking to death and when my parents come to my apartment the last page open on my laptop is "how to practice deep throat" and decided I just couldn't do that to them. :) lol.....

Charlie/Daddy's Girl said:
D****, popsicle, banana...

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

What happen to everyone

Started by Tone in Talk Ish. Last reply by mese 7 hours ago. 19 Replies

Seriously why did everyone stop posting?

REDMAN'S GROUPIE/SEX TALE....SCOOBYDOOOOOOOOO

Started by Baller Alert in Talk Ish. Last reply by Rod TBGWT 12 hours ago. 238 Replies

So recently me and my homegirls were in New York and my home girl works for this Adidas store in New York. So anyways she called me up like "Ay girl you know red and Meth gonna be here for promotion…Continue

My Book

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger on Monday. 2 Replies

Hey, I already posted this but I'll post it again because a lot of you supported my short stories and my blog. I recently self-published my first novel, All Falls Down. It is available for purchase…Continue

Ciara and Russell Wilson Take A Break

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious on Sunday. 4 Replies

Via E! News:This relationship is…Continue

Latest Activity

Eleven8 commented on Eleven8's blog post Actory Kristoff St. John Suing Mental Hospital Where Son Committed Suicide
"Thanks Kennedy"
12 minutes ago
Alaska Evap posted a status
14 minutes ago
Alaska Evap posted a status
14 minutes ago
David Knight posted a status
27 minutes ago
Alaska Evap posted a status
47 minutes ago
Moving In Silence commented on Eleven8's blog post Evelyn Lozada Snags New Reality Show, "Livin' Lozada"
"I'll be watching."
48 minutes ago
Alaska Evap posted a status
59 minutes ago
Moving In Silence commented on Eleven8's blog post Actory Kristoff St. John Suing Mental Hospital Where Son Committed Suicide
"I hope he owns that hospital after this!"
1 hour ago
V commented on Eleven8's blog post Colin Kaepernick Makes A Distasteful Instagram Post About Storms In Houston
"I'm still a fan, but that post was in poor taste. At least he apologized."
1 hour ago
Moving In Silence commented on Eleven8's blog post Chiefs' Eric Berry Completes Lymphoma Treatments
"Can't wait for his sexy self to get back on the field!"
1 hour ago
Kennedy commented on Eleven8's blog post Actory Kristoff St. John Suing Mental Hospital Where Son Committed Suicide
"the sentence "recently had his 24 year old son Julian St. John commit suicide and he's…"
1 hour ago
Moving In Silence commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion: Evelyn Lozada Wearing Stella McCartney Monia Polka-Dot Jacquard Silk Jumpsuit In NYC
"This jumpsuit is gorgeous. I want one!"
1 hour ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video