I wanna do somethin else for my honey for xmas.  I already booked our mini new years eve getaway to cancun the other day so thats 1 thing.  I know she was stressed about her first yr of lawschool and all the bs that went down with her rental property etc. so when she finishes finals I'm taking her to one of the bath houses in hot springs for a much needed tune-up bc lord knows her ass been to stressed. But other than the normal other little stuff I have no clue what to freakin get her.She digs theatre n stuff like that so maybe I'll look at upcoming plays etc. She doesnt really like jewelry bc she says she loses the s*** all the time lol.I can always buy her shoes but it'll get lost in the 987098790797 pairs she has already. And if i try to give her money she'll say its not from the heart...any suggestions?

Tags: I, for, hate, shopping, women

Views: 110

Reply to This

Replies to This Discussion

*update....well seems that when she was with her ex she missed her audition for cats so that may be an option. That and I know she wanted to see Fela as well so thats one option..But i still dont have that awwww gift

Hell, well I was gonna say all of the above but since you covered that.....You know they say the best things come from the heart...I know one year, my ex contacted my mom and got a picture of me and her from when I was about 7 months blown up and framed. I mean, that was probably one gift I'll never forget. It hangs in my livingroom til this day. So maybe something of sentimental value. Good luck, let us know what you decide

Yea,if she is into theater most definitely a nice surprise....Hey blackfu are you looking for a sidechick for the holidays you know I could use some gifts LMAO

blackfujones said:

*update....well seems that when she was with her ex she missed her audition for cats so that may be an option. That and I know she wanted to see Fela as well so thats one option..But i still dont have that awwww gift

Now thats pretty damn fresh!!!! Shes such a great person and is always helping other people that I want her to have a great xmas..like literally she loves the small stuff. I put a damn virus protector on her computer and I got head everyday for a month lol.
But I think the bathhouse is perfect for her to chill...Shes going to a Cowboys game so I got her another jersey with her name on it bc she lost her last one when she moved. And instead of cats we're just gonna go see cirque du soleil at the end of january.  But you're right, Im gonna do somethin simple and sweet to get the wow factor.
AllyNWonderland said:

Hell, well I was gonna say all of the above but since you covered that.....You know they say the best things come from the heart...I know one year, my ex contacted my mom and got a picture of me and her from when I was about 7 months blown up and framed. I mean, that was probably one gift I'll never forget. It hangs in my livingroom til this day. So maybe something of sentimental value. Good luck, let us know what you decide

lol...thanks but no thanks luv.If you're not my main I pretty much treat you like dog crap. Hence why I dont cheat lol.

PrettyPretty said:

Yea,if she is into theater most definitely a nice surprise....Hey blackfu are you looking for a sidechick for the holidays you know I could use some gifts LMAO

blackfujones said:

*update....well seems that when she was with her ex she missed her audition for cats so that may be an option. That and I know she wanted to see Fela as well so thats one option..But i still dont have that awwww gift

LMAO....

blackfujones said:

lol...thanks but no thanks luv.If you're not my main I pretty much treat you like dog crap. Hence why I dont cheat lol.

PrettyPretty said:

Yea,if she is into theater most definitely a nice surprise....Hey blackfu are you looking for a sidechick for the holidays you know I could use some gifts LMAO

blackfujones said:

*update....well seems that when she was with her ex she missed her audition for cats so that may be an option. That and I know she wanted to see Fela as well so thats one option..But i still dont have that awwww gift

I have to respect his honesty.

PrettyPretty said:

LMAO....
blackfujones said:

lol...thanks but no thanks luv.If you're not my main I pretty much treat you like dog crap. Hence why I dont cheat lol.
PrettyPretty said:

Yea,if she is into theater most definitely a nice surprise....Hey blackfu are you looking for a sidechick for the holidays you know I could use some gifts LMAO
blackfujones said:

*update....well seems that when she was with her ex she missed her audition for cats so that may be an option. That and I know she wanted to see Fela as well so thats one option..But i still dont have that awwww gift

Loves it... lol!

Ms. Ashley Banks said:

I have to respect his honesty.

PrettyPretty said:

LMAO....
blackfujones said:

lol...thanks but no thanks luv.If you're not my main I pretty much treat you like dog crap. Hence why I dont cheat lol.
PrettyPretty said:

Yea,if she is into theater most definitely a nice surprise....Hey blackfu are you looking for a sidechick for the holidays you know I could use some gifts LMAO
blackfujones said:

*update....well seems that when she was with her ex she missed her audition for cats so that may be an option. That and I know she wanted to see Fela as well so thats one option..But i still dont have that awwww gift

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Usher Raymond IV

Started by QueenRaymond in Talk Ish. Last reply by Beautiful Brownie 11 hours ago. 1 Reply

ok so I'm trying to make peace with a re-occurring ideology that I have been stalking Usher Raymond IV. We all know that he entertains and that is how he makes his living. Since 2012 I have been…Continue

Tags: Usher

A bit rusty, need BALLERIFIC advice

Started by V in Talk Ish. Last reply by HeyMia yesterday. 6 Replies

Hey yall. I notice a decline in the comments on BA lately but...I'm hoping for some advice. I ended my real relationship mos ago, took some time to get my mind right, and I simultaneously just met…Continue

BA reality show...Baller B******!!! lol

Started by AllyNWonderland in Talk Ish. Last reply by Philly Debutante since '88 on Thursday. 53 Replies

Ok so I know in a previous discussion I said something about a reality show but with all this exposure BOSS is getting with BA I'm thinking now we start making it official....lol I'm saying, i'm not…Continue

Sex tapes

Started by The real vixxen in Talk Ish. Last reply by Moving In Silence on Wednesday. 29 Replies

Would u do it? And how would u feel if someone recorded you with out ur knowledge?

Latest Activity

willson350 posted a status
3 hours ago
willson350 posted a status
4 hours ago
willson350 posted a status
4 hours ago
Selena commented on CrisdaCat's blog post How To Break the Living From Paycheck to Paycheck Cycle - blogged by @CrisdaCat
"So true"
6 hours ago
EmpressSoDivine updated their profile
8 hours ago
EmpressSoDivine commented on Eleven8's blog post Redskins Desean Jackson Expecting A Baby
"@LES Same thing I was thinking...."
9 hours ago
EmpressSoDivine liked CrisdaCat's blog post How To Break the Living From Paycheck to Paycheck Cycle - blogged by @CrisdaCat
9 hours ago
EmpressSoDivine commented on Eleven8's blog post Another One Bites The Dust: Osi Umenyiora Marries Leila Lopes In Angola
"Lmao I was reading the original post this past weekend. Congrats to them!"
10 hours ago
Danielle Prince updated their profile
10 hours ago
Beautiful Brownie commented on Eleven8's blog post Bruce Jenner RepGets Another Secret Surgery
"He has had gender reassignment surgery but he's not "gay", he still only likes women…"
11 hours ago
Eleven8's 5 blog posts were featured
11 hours ago
Beautiful Brownie replied to QueenRaymond's discussion Usher Raymond IV
"You're in the wrong place.  Go to your nearest law enforcer, they can tell you exactly…"
11 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video