Over reading at UglyRose.com's site, and wouldn't you know someone claims to have tea on Tyga/Blac Chyna. So in referencing the situation the unknown party tries to put @Boss on blast saying she is a "pimpstress" LMAO! I think that is a really awesome compliment and would like to be the first one of @Boss's "hoes" to say, THANKS BOSS, WE LOVE YOU! LMAO!TIS ALL!

Views: 668

Reply to This

Replies to This Discussion

yes Boss is the best! if it wasn't for her my ballerific ways wouldn't be as good n sharp like they r now!  *bows* thank you Boss lmao

*hollers* I ain't mad! lol But I'm CTHU! Git it, Boss!!!

Lol! That's funny because Fugly Rose has been trying to put that ish out there for 2wks in a row. Every since they were on Anderson Cooper. Shiiiiid, I was already getting ready to pm Boss to see how can I do a lil pimpin on the side lol! #WERK

Ugly Rose is a miserable lesbian

I'm proud heaux! And Boss, I'd like to thank you for the hotel info, seeing as how Ms. Ugmoe took digs at that idea too.

Notice how all those Anderson Cooper posts stopped after his "publicist" sent her that email. I am pretty sure his lawyers were on that azz(and still waiting to pounce as soon as she decides she wants to post another thread about him or his gayness on her site)! I mean being that she is so ballsy and bad why did she not keep posting on Anderson!

Awwwww, looks like somebody got shut down trying to call that white man out! I could have told her foreign azz that wasn't going to work and if she wanted to keep her site don't worry about whether or not that WHITE man is gay cause trust if he is, he ain't going anywhere because of it and who can't look at Anderson Cooper and see that he is gay! I mean Duh! And isn't she gay? I mean dang, you trying to expose your own kind and for what!

MissBling said:

Lol! That's funny because Fugly Rose has been trying to put that ish out there for 2wks in a row. Every since they were on Anderson Cooper. Shiiiiid, I was already getting ready to pm Boss to see how can I do a lil pimpin on the side lol! #WERK

LMAOO

 

She is one miserable b***h.
 
BabyBallerCheeks said:

Okay, soooo I spent the last 10 minutes trying to google "uglyrose.com". I could not figure out what or who you guys were talking about. Then I figured to just try "rose.com" in google and finally came across Sandra Rose. LOL! She is non existent in my book ---> literally.

Oh yeah and we are all getting pimped by boss so, Hey, I'd rather have a pimp then be a freelance hoe anyday! At least my pimps trying to get us paid! Good lookin out @Boss!

LMAO, sorry I thought everybody knew who we meant! We don't show that hatefull bytch any love on this site and I dang sure ain't blasting her site address for anyone to go browse and look through! But sorry, yes, we are talking about creature features over in Atlanta!

BabyBallerCheeks said:

Okay, soooo I spent the last 10 minutes trying to google "uglyrose.com". I could not figure out what or who you guys were talking about. Then I figured to just try "rose.com" in google and finally came across Sandra Rose. LOL! She is non existent in my book ---> literally.

Did she post it?  What did it say??  I havent been to her site in YEARS.  I think I caught a virus over there back in the day.
 
Skytz0100 said:

Notice how all those Anderson Cooper posts stopped after his "publicist" sent her that email. I am pretty sure his lawyers were on that azz(and still waiting to pounce as soon as she decides she wants to post another thread about him or his gayness on her site)! I mean being that she is so ballsy and bad why did she not keep posting on Anderson!

Awwwww, looks like somebody got shut down trying to call that white man out! I could have told her foreign azz that wasn't going to work and if she wanted to keep her site don't worry about whether or not that WHITE man is gay cause trust if he is, he ain't going anywhere because of it and who can't look at Anderson Cooper and see that he is gay! I mean Duh! And isn't she gay? I mean dang, you trying to expose your own kind and for what!

MissBling said:

Lol! That's funny because Fugly Rose has been trying to put that ish out there for 2wks in a row. Every since they were on Anderson Cooper. Shiiiiid, I was already getting ready to pm Boss to see how can I do a lil pimpin on the side lol! #WERK


Real House Roaches of Atlanta


Skytz0100 said:

LMAO, sorry I thought everybody knew who we meant! We don't show that hatefull bytch any love on this site and I dang sure ain't blasting her site address for anyone to go browse and look through! But sorry, yes, we are talking about creature features over in Atlanta!

BabyBallerCheeks said:

Okay, soooo I spent the last 10 minutes trying to google "uglyrose.com". I could not figure out what or who you guys were talking about. Then I figured to just try "rose.com" in google and finally came across Sandra Rose. LOL! She is non existent in my book ---> literally.

She stay bashing the same people everyday on her site, yet glorifying others cough *monica, t.i**

Reply to Discussion

RSS

Ballerific Events

BallerBoards

Miguel Set to Perform Michael Jackson Tribute at Grammys

Started by Asimplebijou in Talk Ish 4 hours ago. 0 Replies

The #Grammys are approaching and we can expect to see some top performers throughout the night. One of those being #Miguel who will honor the King of Pop on the biggest night in music. Miguel will…Continue

Who Is Taeboi???

Started by BigBoss ENT in Talk Ish 10 hours ago. 0 Replies

Continue

Burger King Adds Hot Dogs to the Menu

Started by Asimplebijou in Talk Ish 15 hours ago. 0 Replies

In any business, it's always about staying ahead of the competition. Now #BurgerKing introduces a new menu item to the mix. The franchise has permanently added grilled hot dogs to its menu.The new…Continue

WHAT CHU HUSTLE BOUT VIDEO FULL

Started by BigBoss ENT in Talk Ish 21 hours ago. 0 Replies

Continue

Latest Activity

Alexis Danielle Grant posted a blog post
2 hours ago
Alexis Danielle Grant's blog post was featured
2 hours ago
RubyWoo posted blog posts
2 hours ago
RubyWoo's 2 blog posts were featured
2 hours ago
Asimplebijou posted blog posts
2 hours ago
Asimplebijou's 3 blog posts were featured
2 hours ago
Asimplebijou posted discussions
4 hours ago
Suga Bear commented on Eleven8's blog post Stevie J Says He Banged Mariah Carey -- While On Nick Cannon's Wild-N-Out
"I can't."
7 hours ago
Suga Bear commented on Eleven8's blog post Chris Brown's Assault Accuser Plans To Sue
"I told y'all this heffa is trying to come up. Next we'll start seeing her reality show…"
7 hours ago
Nicole commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion: Christina Milian Wearing Sck The Label's Flex Crop Top and Sia Cargo Pants
"She looks gorg"
8 hours ago
Nicole commented on Lauren Flanigan's blog post 20 Y.O. Accused of Shooting and Decapitating Grandparents in Oklahoma City - blogged by: @proudlylauren
"Omg. This is like what the fuc"
8 hours ago
SoLuscious commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion: Christina Milian Wearing Sck The Label's Flex Crop Top and Sia Cargo Pants
"She looks sooooo cute! I love this outfit."
8 hours ago

© 2016   Created by Baller Alert.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service