Over reading at UglyRose.com's site, and wouldn't you know someone claims to have tea on Tyga/Blac Chyna. So in referencing the situation the unknown party tries to put @Boss on blast saying she is a "pimpstress" LMAO! I think that is a really awesome compliment and would like to be the first one of @Boss's "hoes" to say, THANKS BOSS, WE LOVE YOU! LMAO!TIS ALL!

Views: 648

Reply to This

Replies to This Discussion

LMAO!

LMMFAO!!!!!! You heffas are brutal!!!!!!! Love it!!! 

@Smitty she did post an email she recieved from his team and it said something to the effect of disapointed in you, Mr. Cooper has always been upfront about his sexuality and has never tried to hide it, etc. etc. Now after she posted that, she hasn't had a single post concerning him since and usually if it's some random hoodrat talkin ish she will say something about someone's lawyers contacted her and she refuses to back down, yada, yada, because she speaks truth and after she posted that email, SILENCE.

No more Cooper posts cause she was starting to go hard on him and that ish backfired cause them white folks don't play that, black people wait till the last minute and call in the professionals, white people, s***, they on the phone with their lawyers in record time, literally seconds! So that's my assumption of what happened and it must be true cause she still riding hard on Beyonce and Chris Brown, they are her arch enemies! She comes across as a person who hates light skinned people especially!

That heffa is definitely "roach" like with her looks, LMAO!

Love is a Losing Game said:

Real House Roaches of Atlanta

Skytz0100 said:

LMAO, sorry I thought everybody knew who we meant! We don't show that hatefull bytch any love on this site and I dang sure ain't blasting her site address for anyone to go browse and look through! But sorry, yes, we are talking about creature features over in Atlanta!
BabyBallerCheeks said:

Okay, soooo I spent the last 10 minutes trying to google "uglyrose.com". I could not figure out what or who you guys were talking about. Then I figured to just try "rose.com" in google and finally came across Sandra Rose. LOL! She is non existent in my book ---> literally.

Reply to Discussion

RSS

\\\\\\\ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

No, I don't want sex...

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by XXXXXX 3 hours ago. 4 Replies

Am I the only person that still believes that "chillin'" means talking, watching TV, etc not f--cking? Like these days I don't even feel comfortable inviting a guy over to my crib for fear he will…Continue

Meet Koi Knowles, Mathew Knowles' Child with Latest Baby Mama

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Ashley T 4 hours ago. 2 Replies

After a DNA test proved that…Continue

The Dream Shares His Wedding Photos

Started by RubyWoo in Talk Ish 13 hours ago. 0 Replies

The Dream got married for a third…Continue

Florida Woman Caught Stealing Liquor by Hiding It Up Her You-Know-What

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by V 14 hours ago. 5 Replies

A Florida woman was caught on…Continue

Latest Activity

Peachkyss posted a blog post
6 minutes ago
Peachkyss's blog post was featured
6 minutes ago
aleah updated their profile
18 minutes ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Bad Girls Club Star Mehgan James Joins Basketball Wives LA
"This should be interesting. Meghan not scared of nobody. Jackie watch out!"
2 hours ago
V commented on Milagros Reyes's blog post The Eyes Are The Window To The Soul By: @milagreee
"This is a great article and I agree with its sentiments. It doesn't take much to be able to…"
2 hours ago
XXXXXX replied to Formally Known as Ginger's discussion No, I don't want sex...
"I think the magic days of trying to get to know somebody are kinda over... Back in the 80s and…"
3 hours ago
XXXXXX replied to Formally Known as Ginger's discussion No, I don't want sex...
"I hear you... I met a woman (she's 38) that I took out on dates and was communicating back and…"
3 hours ago
Ashley T replied to RubyWoo's discussion Meet Koi Knowles, Mathew Knowles' Child with Latest Baby Mama
"She is pretty. Of course she would sing and dance like her big sister. Bey not going for that lol"
4 hours ago
Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Bad Girls Club Star Mehgan James Joins Basketball Wives LA
"The show shouldn't be called basketball wives seeing that none of them are married to…"
5 hours ago
RubyWoo's 3 events were featured
6 hours ago
RubyWoo posted events
6 hours ago
Carla Jenkins commented on Eleven8's blog post Bad Girls Club Star Mehgan James Joins Basketball Wives LA
"What's the tea between her and Brittish? We need the full backstory before watching the new…"
6 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video