Deeply Disturbed....Somebody needs to beat their son!

I don't know what to say other than BLANK STARE! WTF is wrong with our youth???????????????????? I'll wait for your comments before I go in!!! BTW this video came from my 22 y.o. cousin some lame ass fool sent this to her as if this is ok.....

 

 

 

 

Views: 602

Reply to This

Replies to This Discussion

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
This lil nigga need a beating!!!!! Wow!!! Poor kids these days, just a hot funky shitty ass mess!!! 

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
Wth... There was just too many things wrong with this, smh.

kid has a video with over 4 million views

LMAO.. We wasn't even allowed to be in the house if my mom wasn't home she made us go play sports or get a job lol

Siren said:

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now

At least he having safe sex, LOL. I am sorry, but this mess was funny. Palmers needs to give him a check for advertising their coco butter

THIS!!!!

 

I told my kids the other day that if my mom didn't speak to us we weren't allowed to speak bottom line! ole bad ass, ungreatful ass kids.  the parents need to be whooped.

Brii said:

LMAO.. We wasn't even allowed to be in the house if my mom wasn't home she made us go play sports or get a job lol

Siren said:

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
What in the world!!!!? This CHILD needs to go and read a book or do some chores *smh*.  This is the reason why kids shouldn't 't be allowed to have computers in their bedrooms. 

ReadytoSettleDown said:

THIS!!!!

 

I told my kids the other day that if my mom didn't speak to us we weren't allowed to speak bottom line! ole bad ass, ungreatful ass kids.  the parents need to be whooped.

Brii said:

LMAO.. We wasn't even allowed to be in the house if my mom wasn't home she made us go play sports or get a job lol

Siren said:

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
I blame Brian McKnigt.....just kidding but really, my momma wouldn't even let me have a computer in my room....and she would watch EVERYTHING YOU HEAR ME

I laughed, too. Seeing as how horny teenage boys are, I'm sure this is based on a true story... lol

...but he's dead wrong for putting this BS on the internet
 
Ms. BoiBye said:

At least he having safe sex, LOL. I am sorry, but this mess was funny. Palmers needs to give him a check for advertising their coco butter

Trust me when his momma saw this he got a beating.. LOL

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Trouble in baller land

Started by ari in Talk Ish. Last reply by Bri 8 hours ago. 4 Replies

So Im starting to think Im ugly to these dudes or just too regular of a girl for these guys. So its been a year or so now, I struck up the courage to ch at with an nfl player and luckily he wrote…Continue

Please support

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by Phoenix Alexander 9 hours ago. 3 Replies

Hey y'all I just published my first book. Please support is you can. Thanks! It is available in paperback as well as a Kindle edition.…Continue

Ballerific Question of the Day: Why You Won't Call Back

Started by RubyWoo in Talk Ish 12 hours ago. 0 Replies

So a guy asks you out and you…Continue

Latest Activity

nicolejaeprice updated their profile
2 minutes ago
RubyWoo posted events
4 minutes ago
nicolejaeprice updated their profile photo
7 minutes ago
Eleven8's 8 blog posts were featured
1 hour ago
Eleven8 posted blog posts
1 hour ago
sangle_black_female commented on DodgerOnDeck's blog post Ballerific Fashion: Wiz Khalifa Teams Up With BAPE For New Collection (By @DodgerOnDeck)
"I would never, as an African American, wear ANYTHING with the word APE boldly advertised like this…"
1 hour ago
Spinster liked Eleven8's blog post Dame Dash Loses Custody Of His Daughters
6 hours ago
Isa Levenson posted a status
6 hours ago
RubyWoo posted a blog post
8 hours ago
RubyWoo's blog post was featured
8 hours ago
DodgerOnDeck posted blog posts
8 hours ago
DodgerOnDeck's 4 blog posts were featured
8 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video