Deeply Disturbed....Somebody needs to beat their son!

I don't know what to say other than BLANK STARE! WTF is wrong with our youth???????????????????? I'll wait for your comments before I go in!!! BTW this video came from my 22 y.o. cousin some lame ass fool sent this to her as if this is ok.....

 

 

 

 

Views: 638

Reply to This

Replies to This Discussion

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
This lil nigga need a beating!!!!! Wow!!! Poor kids these days, just a hot funky shitty ass mess!!! 

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
Wth... There was just too many things wrong with this, smh.

kid has a video with over 4 million views

LMAO.. We wasn't even allowed to be in the house if my mom wasn't home she made us go play sports or get a job lol

Siren said:

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now

At least he having safe sex, LOL. I am sorry, but this mess was funny. Palmers needs to give him a check for advertising their coco butter

THIS!!!!

 

I told my kids the other day that if my mom didn't speak to us we weren't allowed to speak bottom line! ole bad ass, ungreatful ass kids.  the parents need to be whooped.

Brii said:

LMAO.. We wasn't even allowed to be in the house if my mom wasn't home she made us go play sports or get a job lol

Siren said:

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
What in the world!!!!? This CHILD needs to go and read a book or do some chores *smh*.  This is the reason why kids shouldn't 't be allowed to have computers in their bedrooms. 

ReadytoSettleDown said:

THIS!!!!

 

I told my kids the other day that if my mom didn't speak to us we weren't allowed to speak bottom line! ole bad ass, ungreatful ass kids.  the parents need to be whooped.

Brii said:

LMAO.. We wasn't even allowed to be in the house if my mom wasn't home she made us go play sports or get a job lol

Siren said:

I swear my kids will be on the first PC  with no internet and no webcam these youngins are dumb as shat! like stupid for no good reason. Now mind you some boy who has a crush on my cousin said he dedicates this song to her. I told her give me his number let me call him and let him know that he keeps come like this p**** will be scarce for him.

Brii said:

WTH is this? First and foremost how old is he? Where's his damn momma and dad? He needs his ass thoroughly beat! I see he's not thinking about his future with this s*** here, because I damn sure wouldn't hire him after I seen this joke or not... Smh oh he made Howard Stern so he's riding high right now
I blame Brian McKnigt.....just kidding but really, my momma wouldn't even let me have a computer in my room....and she would watch EVERYTHING YOU HEAR ME

I laughed, too. Seeing as how horny teenage boys are, I'm sure this is based on a true story... lol

...but he's dead wrong for putting this BS on the internet
 
Ms. BoiBye said:

At least he having safe sex, LOL. I am sorry, but this mess was funny. Palmers needs to give him a check for advertising their coco butter

Trust me when his momma saw this he got a beating.. LOL

Reply to Discussion

RSS

BallerBoards

Afrika Bambaataa's Ex-Bodyguard Says He's A 'F--king Pedophile'

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 14 minutes ago. 3 Replies

#AfrikaBambaataa's former bodyguard of 10 years, Shamsideen Shariyf Ali Bey, has spoken out about the recent child molestation allegations against the hip-hop pioneer.According to Lord Shariyf,…Continue

Kobe Bryant Set to Release Short Animated Film

Started by Asimplebijou in Talk Ish 1 hour ago. 0 Replies

Just because #KobeBryant is retired from ball, doesn't mean he's done working. Before his retirement, Bryant wrote a poem titled "Dear Basketball". In the poem Bryant wrote, "As a six-year-old boy,…Continue

Child Born with 15 Fingers and 16 Toes

Started by Asimplebijou in Talk Ish 1 hour ago. 0 Replies

We might have heard of a baby being born with an extra toe or finger, but this year a baby in #China was born with 15 fingers and 16 toes. The baby was born in January and named #HongHong. Currently…Continue

KRS-One Doesn't 'Give A F**k' About The Afrika Bambaataa Sex Abuse Allegations

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by Elise' 14 hours ago. 2 Replies

KRS-One has a different perspective on the sexual abuse allegations that have been brought forward against #AfrikaBambaataa.During an interview on the "Drink Champs" podcast, the Bronx emcee said "if…Continue

Latest Activity

SoLuscious replied to Asimplebijou's discussion Afrika Bambaataa's Ex-Bodyguard Says He's A 'F--king Pedophile'
"Awwwww so sad"
14 minutes ago
Asimplebijou posted discussions
1 hour ago
Eleven8's 5 blog posts were featured
2 hours ago
Eleven8 posted blog posts
2 hours ago
Asimplebijou posted events
3 hours ago
Asimplebijou's 3 events were featured
3 hours ago
Beautiful Brownie replied to Asimplebijou's discussion Afrika Bambaataa's Ex-Bodyguard Says He's A 'F--king Pedophile'
"He's known he's been a pedophile...why go to Zulu nation and not the police. Sounds like…"
4 hours ago
Peachkyss liked Peachkyss's blog post Birthday Ballers: Taking You Down Memory Lane With Chris Brown
13 hours ago
Peachkyss posted blog posts
14 hours ago
Peachkyss's 4 blog posts were featured
14 hours ago
Elise' replied to Asimplebijou's discussion Afrika Bambaataa's Ex-Bodyguard Says He's A 'F--king Pedophile'
"Finally, someone that was not abused comes forward to speak the truth, finally. I never understood…"
14 hours ago
Elise' replied to Asimplebijou's discussion KRS-One Doesn't 'Give A F**k' About The Afrika Bambaataa Sex Abuse Allegations
"That man preyed on young men and its a damn shame! I know one of them and he told me several yrs…"
14 hours ago

© 2016   Created by Baller Alert.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service