lol So I guess it's good that I took a nap earlier and couldn't sleep because there's a lot of s*** going down on Twitter tonight...Like Dorion from BET's College Hill page getting hacked...Someone posted his phone list, with a s*** load of celebs phone numbers...and nude pics of Dorian...yes his naked hard ass peen included...

And the nxt thing was Perez Hilton claimed he got punched by Will I Am...Will created a twitter page just to address those rumors(Tela Tiquila tipped him on what was going on)...So people mad at Will thinking he smacked Perez, when Will saying he didn't...Will did say that they all exchange words over Prez's rude comments to Fergie... lol This ish is wild...Now I really won't be able to go to sleep anytime soon...The hacker dude still posting numbers yall...

Views: 839

Reply to This

Replies to This Discussion

I figured Perez was lying about Will...

Black Eyed Peas Held Captive
Posted Jun 22nd 2009 11:16AM by TMZ Staff

We're told there's a reason Polo Molina, the general manager of the Black Eyed Peas, turned himself in. Sources tell us Toronto cops said they would not let any of the Peas out of the country unless they got their man.

The Peas are on tour, so being locked in Toronto would have created big problems.

Perez Hilton claims Molina beat him in the eye last night, after the MuchMusic Awards.

Molina has been charged with assault. We're also told Perez plans on pressing the case
I can't forget Dorian's pic now. Dat boy is packing, meat for days LOL

MisterReese said:
What kills me when people do this is that it lasts all of 1 or 2 days...and then its forgotten...so all this work you do to hack into someones email or whatnot...FOR WHAT...I mean Im sure Dorian is embarassed....but nobody will care in a few days....they'll forget about his contact list because most of the folks will probably change their numbers...the pics will be forgotten...its just pointless...if you got issues with someone...handle it like adults...
Just my 2 cents...
LMAO...Im sure they'll be some new pics of someone else poppin up and you'll be like..."Dorian who"...

Cougar $pice said:
I can't forget Dorian's pic now. Dat boy is packing, meat for days LOL

MisterReese said:
What kills me when people do this is that it lasts all of 1 or 2 days...and then its forgotten...so all this work you do to hack into someones email or whatnot...FOR WHAT...I mean Im sure Dorian is embarassed....but nobody will care in a few days....they'll forget about his contact list because most of the folks will probably change their numbers...the pics will be forgotten...its just pointless...if you got issues with someone...handle it like adults...
Just my 2 cents...
Where da Nekkid pics @?? Somebody post the Nekkid ones
Lmao.....i'm just sayin...he never said he wasn't gay...i don't think! That DJ was talkin bout him in bed w/ men & he never once said STOP playin with me or thats not true....:/
haaa haa dat s*** was funny smh d*** pics out n everything the side pic was a lil suspect tho
Weren't some of you askin for nakkid men pics after all that rhi and cassie mess. Well ask and she shall receive. Lol!

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Mayweather v. Pacquiao

Started by DallasBadYella in Talk Ish. Last reply by Mellisa 11 hours ago. 7 Replies

The date is officially set! Anybody going? We've had our hotel booked since November, staying at the Signature at the MGM, easier access to the arena. Heard the MGM is already sold out. If anyone is…Continue

Solo Trip to NYC

Started by Ashley T in Talk Ish. Last reply by SoLuscious yesterday. 6 Replies

Hey. So I'm planning a trip solo trip to NYC around September or October. What is there to do around the time I'm coming? What are some good hotels I should look at?Thanks in advance Continue

Career change

Started by Moving In Silence in Talk Ish. Last reply by 2Body on Sunday. 5 Replies

My license expired and I didn't take the classes to renew it, smh. I don't want to go back to school! I'm thinking about getting into bartending. Any suggestions?

Brooklyn Teen Gets Beat In McDonalds And Not One Person Called The Police

Started by Baller Alert in Talk Ish. Last reply by DJ - A.K.A - DON_JUAN Mar 26. 7 Replies

Dozens of kids and at least two adults watched as four teenage girls brutalized a pint-sized 15-year-old girl in a Brooklyn McDonald’s — but not one made a move to stop it, a shocking video that’s…Continue

Latest Activity

CoolWithA_K's blog post was featured
52 minutes ago
Peachkyss posted blog posts
53 minutes ago
Peachkyss's 2 blog posts were featured
53 minutes ago
CoolWithA_K posted a blog post
54 minutes ago
Suga Bear commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - I Slept With Mike Scott Of The Atlanta Hawks
"Lol. Literally."
5 hours ago
Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - I Slept With Mike Scott Of The Atlanta Hawks
"@ Suga - girl the guy I talk to puts hahaha at the end of every sentence. I be like, "Boy,…"
6 hours ago
Bri commented on Eleven8's blog post Uh Oh! The Game Punched A Cop On The Basketball Court (Exclusive Details Inside)
"He is a bad person"
8 hours ago
Bri commented on Eleven8's blog post Did Former NBA Player Terrence Williams Imply Fiancee Ran Back To Trey Songz? (Tea Inside)
"She Don't want him I can take him off her hands shoot!"
8 hours ago
Suga Bear commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - I Slept With Mike Scott Of The Atlanta Hawks
"Sweetheart I have feeling no one ever comes for you. EVER! It's okay boo boo, one day someone…"
8 hours ago
Moving In Silence commented on Eleven8's blog post Did Former NBA Player Terrence Williams Imply Fiancee Ran Back To Trey Songz? (Tea Inside)
"I'm confused. If they were together why fake an engagement?"
8 hours ago
Eleven8's 4 blog posts were featured
8 hours ago
Eleven8 posted blog posts
8 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video