From HSK... 
This week’s blind item is a Puerto Rican reality star who often sits at the center of drama on “Basketball Wives“. She’s also very vocal about the current preparations that are underway as she gets ready to say her “I dos”, but what she won’t tell you is she’s really a closet lesbian. Don’t believe me.. Ask Rebecca Brothers.
Here’s what an insider had to say about our mystery lady:
“Chad Ochocino’s wedding to her is manufactured for both of them to get money. She’s not into men like you may think. She’s really a miserable gay chic.
When she was a teen mom in the Bronx, she started stripping which led her to tricking with local drug dealers. She hit the jackpot with she pulled Antoine Walker, but she couldn’t get him to put a ring on it.
Now she’s riding high because reality TV is paying, but her friendship with Jennifer broke up because she dumped her for Chad. Jacky, if you don’t believe me.. Ask Shaunie ‘The head lesbian at the table’ O’Neal.”


And the comments are a mess too... 
DopeGameBaby | April 24th, 2012 at 06:49Of course its that Evelyn b****. Not surprised this manly looking b**** is a rug doctor. Chad HomoCinco is another dumb nigga for falling for this demon broad. I’m sure her daughter at UCLA is glad to not be near her trifling ass
Sad thing is black women idolize…well young ones look up to these hoes. Hoes never change their ways and Evelyn Lozada is a whore to a very high degree.
[Reply]
Carmen Sandiago | April 24th, 2012 at 06:49Evelyn Lozada?(spchk) yeah she is a miserable cuntcake and its obvious she was munching on jennifer’s carpet. She also flirts with alleged lesbian rihanna on twitter all the time. Chad likes to paint his nails, wear women heels, and panties so I am not surprised at this beard couple. Smh all of them need to come out their glass closets.
[Reply]
Anonymous | April 24th, 2012 at 06:58The only more proof we need that Rhiana is a lesbian is a picture of her actually cleaning a carpet, which I’m sure is probably out there some where. Evelyn Lozada looks like a d***. Never heard about Chad and his “feminine side” but I can believe it. Anybody letting their kids, tweens, and teens look at this reality b******* needs a reality check themselves.
[Reply]
Find out which Reality Star is closeted Lesbian | Look B**** | April 24th, 2012 at 07:22[...] Jackyjasper [...]
Smiley80 | April 24th, 2012 at 08:16I’m not surprised. Ev, is mad a Jen because, I think that Jen’s letting someone else munch on the carpet. Hell, Ev even said on BBW that she fuked Suzie. I think she’s fuked every person on the cast though.

Tags: BBW, Chad, Evelyn, Jen

Views: 2723

Reply to This

Replies to This Discussion

*waits to hear story*


MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! said:

Hold On??? WHO slept with Suzie????? When did that come out?

I never heard it either... But, yeah that lap dance was a bit much... The attire of the party was kinda weird...

Siren said:

I never heard that on the show but the way she was serving Susie that lap dance last night even my husband was like Dayum!

MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! said:

Hold On??? WHO slept with Suzie????? When did that come out?

Who HASN'T slept with Suzie would be the easier question to answer. LMAO!

Agreed.

JustMe said:

I never heard it either... But, yeah that lap dance was a bit much... The attire of the party was kinda weird...

Siren said:

I never heard that on the show but the way she was serving Susie that lap dance last night even my husband was like Dayum!

MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! said:

Hold On??? WHO slept with Suzie????? When did that come out?

She admitted to sleeping with Suzie on the show...Yall didn't catch that?  I think that's why she fell out with Suzie because she went back and ran her mouth about the threesome they had in Vegas with a guy I believe...

I didnt catch that.  What episode was it???
 
Damnstraight said:

She admitted to sleeping with Suzie on the show...Yall didn't catch that?  I think that's why she fell out with Suzie because she went back and ran her mouth about the threesome they had in Vegas with a guy I believe...

When Keshia outted Kenya for calling her loose and Kenya started taking off her shoes...Didn't she say I f**ked Suzie...VH1 bleeped out f**k...I had already heard that way BEFORE this episode but I'm pretty sure that's what she was saying...

That would have been big news if that was said...


Damnstraight said:

When Keshia outted Kenya for calling her loose and Kenya started taking off her shoes...Didn't she say I f**ked Suzie...VH1 bleeped out f**k...I had already heard that way BEFORE this episode but I'm pretty sure that's what she was saying...

I rewound it over and over again and I'm pretty sure that's what she was saying...Why else would she bring it up during the loose convo and then VH1 bleeped the f word out right before she said Suzie...

Just watched it again, and that is definitely what she was saying....Please replay that episode...

She was saying I'm a grown ass woman and my fiance and soon to be husband knows everything he needs to know, Yeah I f*****(bleeped) Suzie yada yada so what...Please replay that.

hey, so what if she did?...hell, if she was an ex-stripper i don't put it past her.  people idolize strippers but those chicks get wasted off the nose candy, x pills and straight liquor. and they play gay for more 1's then end up liking the s***. 

but if it's true, she should've picked a quitter friend lmao.  this sounds like players club when diamond got drugged and screwed by ole girl for money...

Lol I don't care...I'm just saying she admitted it...

Yall got me watching this ish over and over again...lol You can even read her lips saying it eventhough VH1 bleeped f**ked out, you can still SEE that she said Yes, I f**ked Suzie...

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Cam'ron Puts His Sex Life with Juju On Blast

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 13 hours ago. 9 Replies

Cute or ratchet?Continue

New Couple Alert: Khloe Kardashian & Wiz Khalifa

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 17 hours ago. 8 Replies

According to Rumorfix.com, Khloe and…Continue

Meet ups and Events in Philly/ NJ Area

Started by BrownSkin Beauty. in Talk Ish. Last reply by BrownSkin Beauty. yesterday. 16 Replies

Hello,My name is Kapreecia, better known as Pree. I live in Philadelphia, PA and it's always something going on in this city or around. I'm 21 at the moment and it's kind of hard to find friends who…Continue

Tags: networking, parties, events, nj, brown

Latest Activity

brooklyn Campbell might attend RubyWoo's event
Thumbnail

Miami - Trey Songz @ Story 10/23 at Story

October 23, 2014 at 11pm to October 24, 2014 at 5am
26 minutes ago
Ronda_Marie commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tale - Sticky Fingaz
"I couldn't see myself trying to lay up with him with them eyes going like a compass."
2 hours ago
Ronda_Marie updated their profile
2 hours ago
Deez2thicc shared Eleven8's blog post on Facebook
3 hours ago
Ronda_Marie commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Keith Carlos (Model)
"Mmm mmm good !!!"
3 hours ago
Sheli commented on Eleven8's blog post Why The #FCKH8 Campaign Will Get Lost In Translation (VIDEO)
"I like it! Hopefully while listening to the profanity the message will seep in. "
3 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tale - Sticky Fingaz
"Lol at him treating her like a groupie. But S/N I can't stand Fredro Star. He tried to diss…"
3 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Why The #FCKH8 Campaign Will Get Lost In Translation (VIDEO)
"Oh dear. That blew my mind."
4 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Khloe Kardashian Can't Finalize Divorce Because She Can't Reach Lamar Odom
"Lol at snsr haha"
4 hours ago
Nicole commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Keith Carlos (Model)
"Cute guy. Y'all shud do Andra Fuller one day. I watch him on roomieloverfriends on YT n he is…"
4 hours ago
SoLuscious commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion Throwback: Diahann Carroll
"Yay! Classic beauty! Gorgeous as always! Love her."
4 hours ago
Peachkyss posted blog posts
5 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video