Last seen in a supportive role on ABC's recently cancelled series, 'FlashForward,' actress Gabrielle Union has joined the cast of Lifetime's previously greenlighted 'Army Wives' spinoff.
Variety states that the spinoff, which will be produced as an episode of '"Army Wives,' centers on the character of Pamela, played by Brigid Brannagh.
In the potential new series, Pamela, a former police officer whose husband was a Delta Force soldier, is now divorced and back in her old job as an Atlanta cop. Union will play her partner, Det. Gina Holt.
Pamela's divorce is a major part of the fourth season of 'Army Wives.'
Union also appeared the short-lived series 'Life,' 'Night Stalker' and 'City of Angels.'
The Nebraska native was last seen on the big screen opposite Jeffrey Wright in 2008's 'Cadillac Records.' Prior to that, she appeared in the critically panned films, 'Meet Dave' with Eddie Murphy, 'The Perfect Holiday' with Morris Chestnut, and Tyler Perry's 'Daddy's Little Girls' with Idris Elba.

Tags: army, gabrielle, union, wives

Views: 53

Reply to This

Replies to This Discussion

They will get axed after one season too! Watch! Cause nobody else will!
I like Army Wives, and I like Pamela's character but I don't know if she can carry a whole show. I'll watch the first couple episodes though - if I remember.
She a cute girl....however, she leaves me wanted more as an actress
good for her
A few years ago, she was supposed to be on the American version of "Ballers Wives" from the BBC. I can't remember what other actresses were supposed to be on it (there's a white comedienne/actress I love that was supposed to be on the show), but that was scrapped, then the Game came on. Acting must be tough, I applaud her tenacity and trying to keep her career alive.
I remember Holly Robinson-Peete was supposed to be on that show also. I hope this works out for Gabby though, she has had a lot of flops in her career.

Ashley Banks said:
A few years ago, she was supposed to be on the American version of "Ballers Wives" from the BBC. I can't remember what other actresses were supposed to be on it (there's a white comedienne/actress I love that was supposed to be on the show), but that was scrapped, then the Game came on. Acting must be tough, I applaud her tenacity and trying to keep her career alive.
Nothing she has ever been in has been a stellar piece maybe this will be her big break if not she always has the man with the dough then again she has been on a lot of athletes soooo yeahh she gets around but she is pretty
Congrats to her!
LMS & Lurker y'all writing it off already. lol
I LOVE LOVE LOVE Army Wives but I don't think a spinoff is the best way to go....i see failure sorry
@Spice

A little reminder, I told y'all that other show she was on was gonna get cancelled! And where is gonna be next year?! Oh, yeah! On dvd shelves at Walmart collecting dust until they sell them to TJ Maxx!

She is the same character in every damn thing she is in! Damn Will & Jada's kids can act better & they are children!

IMO she is a shitty person & actress! Maybe she should perfect her craft instead of chasing down everybodys men! Just a thought!

Her whole circle does nothing,but complain! Yet, they still haven't realized karma is a bigger b**** than them!

Like, I said this won't last either! Hell if Joey from Friends spinoff failed,this will too!
lmfao you DO NOT post enough I've never watchedarmy wives my friend that had an army husband did :/ she'd be better as an extra on basketball wives + blogger !

LMS said:
@Spice
A little reminder, I told y'all that other show she was on was gonna get cancelled! And where is gonna be next year?! Oh, yeah! On dvd shelves at Walmart collecting dust until they sell them to TJ Maxx!

She is the same character in every damn thing she is in! Damn Will & Jada's kids can act better & they are children!

IMO she is a shitty person & actress! Maybe she should perfect her craft instead of chasing down everybodys men! Just a thought!

Her whole circle does nothing,but complain! Yet, they still haven't realized karma is a bigger b**** than them!

Like, I said this won't last either! Hell if Joey from Friends spinoff failed,this will too!
LOL at the short lived series and critically panned films

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Ballerific Comment Creepin - Sheneka Adams

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! 7 hours ago. 13 Replies

Continue

Blac Chyna Shows Off New Hairdo

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by mrs. b helms 11 hours ago. 7 Replies

Thoughts?Continue

Latest Activity

BadgalCi commented on Asimplebijou's blog post Rich Homie Quan Discusses Relationship With Yung Thug & More
"Looooooovvve*"
5 hours ago
BadgalCi commented on Asimplebijou's blog post Rich Homie Quan Discusses Relationship With Yung Thug & More
"Vvvvve Rich Homie (-:"
5 hours ago
Divine Indulgence liked Niko Rose's blog post The Hypocrisy of Public Opinion:Hope Solo by @niksolfy
5 hours ago
Formally Known as Ginger commented on Eleven8's blog post K. Michelle Says Soulja Boy Slept With Transgender, Goes In On Elle Varner (VIDEO)
"Her petty horse tooth having ass. She is more suited to being a gossip columnist than she is to…"
6 hours ago
MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! commented on Eleven8's blog post Keyshia Cole Dating Birdman & Gets Arrested For Assaulting Woman At His Condo
"I like Keyshia but apparently she has issues..she admitted to hitting her husband too"
7 hours ago
MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Sheneka Adams
"I'm over 30 and I think she looks older than me"
7 hours ago
MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Erica Dixon Defends Her Daughter's Fashion Choices
"I'm sorry, if you have a big butt, you have a big butt.  If she has on jeans you will be…"
7 hours ago
Niko Rose commented on Rachel L. Hill's blog post Ballerific Sports: Be On the Lookout for Richard Sherman
"He appears to be hella cool in person"
8 hours ago
Bri commented on Rachel L. Hill's blog post Ballerific Sports: Be On the Lookout for Richard Sherman
"No kids. And he likes regular chicks, his gf worked at a local restaurant..."
8 hours ago
Sissy replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Erica Dixon Defends Her Daughter's Fashion Choices
"I'm not one for commenting on people's kids but I agree with the commenter, it looks…"
9 hours ago
Sissy replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Bad Medina
"A boxing match is like an awards show or gala lol. You MUST to go snatched."
9 hours ago
BunniDWabbit commented on MsMaryMac's blog post So... Which One of You is The Fork?: Heteronormative Conformity
"There are more gay male giraffes than straight ones. Homosexuality is common in nature too. The…"
10 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video