Why is black race people always the ones that show how unintelligence that they're then showing how intelligence they can be with comment sense of person instead always being fool for others indiduals such as the opposite race they always complainning bout. I as a man of intelligence have listening to foolish people with no commentsense or sense of any direction to point in rightful direction to give good sound advice to show no intelligence as a good individual with a sound

Tags: Baller, realness

Views: 912

Reply to This

Replies to This Discussion

When did Buckwheat join the board?

He coldniggerish than a mofo...

maxwells_musze said:

When did Buckwheat join the board?

How come nobody called me earlier?

Sat down! Boy Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirk you brave for putting that avi up.
Huh??? 
LMAOOOOO

McKenna Hylton said:

You need to go back to your hometown and slap the s*** out of every english teacher you ever had from k-12 and then sue the school system for failing you in such an epic way; because the left you waaaaaaaay behind sir. (I bolded all of your typos btw)

Kirk delaney miller said:

I feel we so ignorance because we're a jealious race we won't be so smart we'd know it take to be smart when people tell us we dum blind cripable and crazy we accept what they because we think we can't do better we're doing now because we was always we won't be nothing
Son!!!@@ lmmfao! I couldnt get pass " Why is black race people always the ones that show how unintelligence that they're"! 

Sheli said:

I was going to but, when I got to "comment sense" I said F.T.S.!! I  will not let him force me into early retirement, I have more meaningful ignorance to filter through, LOL



SACK CHASER said:

I was waiting for you to decipher this post! lmbo

Sheli said:

You know what, it's too early for this.

**DEAD**

Sheli said:

I was going to but, when I got to "comment sense" I said F.T.S.!! I  will not let him force me into early retirement, I have more meaningful ignorance to filter through, LOL



SACK CHASER said:

I was waiting for you to decipher this post! lmbo

Sheli said:

You know what, it's too early for this.

+1   I can not believe that someone really writes like this.
 
OLD $PICE PINE NEEDLE said:

I think we're being punked, at least I hope so for his ignorant a$$ hahaha

Maya Wilkes said:

LMAO at all of this!

Boss, I thought you had that common sense test when you sign up cause I KNOW that mofo did not get that 2 + 2  = 4, you should delete him for having somenoe else sign him up.

LOL.. it's terrible.

MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! said:

Boss, I thought you had that common sense test when you sign up cause I KNOW that mofo did not get that 2 + 2  = 4, you should delete him for having somenoe else sign him up.

dammit man...edit this before the *others* come lol

IGNORANT...not IGNORANCE!

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Meet ups and Events in Philly/ NJ Area

Started by BrownSkin Beauty. in Talk Ish. Last reply by LB&Company 19 minutes ago. 12 Replies

Hello,My name is Kapreecia, better known as Pree. I live in Philadelphia, PA and it's always something going on in this city or around. I'm 21 at the moment and it's kind of hard to find friends who…Continue

Tags: networking, parties, events, nj, brown

Lil Kim's Baby Girl Is Adorable

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by BlkBarbie 5 hours ago. 7 Replies

Earlier today, Lil Kim showed…Continue

New Couple Alert: LHHH's Yung Berg and Masika

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by BlkBarbie 5 hours ago. 5 Replies

This dude stays smashing a…Continue

Latest Activity

Niko Rose commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"True. I say wait. I'd do a shoe if it's inspired versus being a knock off. Ball within…"
17 minutes ago
LB&Company replied to BrownSkin Beauty.'s discussion Meet ups and Events in Philly/ NJ Area
"I'm a college student too and I don't turn 21 until May but I'm from New Jersey and…"
19 minutes ago
Asimplebijou commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - Nick Young Will Give You $300 & Possibly A Good Time
"Lmao,I remember this one. I died with the "I have good news and bad news""
28 minutes ago
Tone commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"Not a damn thing wrong with it. Most people buy s*** they can't afford so they are no…"
31 minutes ago
Kitty B. commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - Nick Young Will Give You $300 & Possibly A Good Time
"This sounds about right and he looks like he carries on like a child....but damn less than…"
38 minutes ago
Niko Rose commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"I don't wear fakes. I like shoes no matter the designer ,but fakes give me desperado."
43 minutes ago
BlkBarbie commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - Nick Young Will Give You $300 & Possibly A Good Time
"I remember reading this one....smh"
51 minutes ago
Toya johnson commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - Nick Young Will Give You $300 & Possibly A Good Time
"Thats what she gets and whats wrong with being dark??. He look like he a kid anyways lol. I believe…"
1 hour ago
napturalappeal is now a member of Baller Alert.com
1 hour ago
SoLuscious commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"@sean I agree w everything you said....beauty supply store??? So sad."
1 hour ago
RubyWoo's 2 events were featured
1 hour ago
Eleven8 shared their blog post on Twitter
1 hour ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video