From US Weekly:

"It's not a PR stunt," the source insists of the rapper and reality star. "They're perfect for each other. He thinks she's his Beyonce!"

Indeed, after years of a flirty friendship -- West pursued Kardashian "for a long time," another source says -- the stars were finally aligned for the twosome (who share a fondness for luxury and the spotlight) to finally get romantic.

The "Otis" rapper split with model Amber Rose in 2010, and Kardashian is famously in the midst of an ugly divorce battle with Kris Humphries five months after she filed papers.

"Now that Kim has gotten over the Kris drama . . . she sees how much Kanye loves her," a Kardashian source tells Us.

Tags: kanye, kim kardashian

Views: 509

Reply to This

Replies to This Discussion

-__- I'm so mad they even put beyonce and Kim in the same damn sentence!!!!.

Exactly!!! Bey worked her a$$ off to get where she is.  KK well you know.....

Since J and Ye are friends, I hope we don't see KK trying to 'be friends' with Bey. KK is not on G Paltrow status.

mese said:

-__- I'm so mad they even put beyonce and Kim in the same damn sentence!!!!.

lmao smh

WTF ever!

child please! man i'm disappointed in kanye. he could do so much better.

 

and as for her - what a complete dunce! has she not seen/heard how he will slander a woman he's dealt with? crazy! by christmas he'll be penning a rhyme talking s*** about her dilly ass! as popular as she may be, she doesn't have nearly the platform to protest a public lashing kanye can cause.

She has double the twitter followers as he does. She has 14mil he has 7mil.

But they're not even directed at the same audience.


And NOBODY please take this statement as support.

I can't stand the thought of those two together. 

Kanye needs to marry Alexis like he promised her father on his deathbed!

And Kim needs to have a damn seat and give her vag a rest.

maxwells_musze said:

child please! man i'm disappointed in kanye. he could do so much better.

 

and as for her - what a complete dunce! has she not seen/heard how he will slander a woman he's dealt with? crazy! by christmas he'll be penning a rhyme talking s*** about her dilly ass! as popular as she may be, she doesn't have nearly the platform to protest a public lashing kanye can cause.

Say what???

Phoenix said:

She has double the twitter followers as he does. She has 14mil he has 7mil.

But they're not even directed at the same audience.


And NOBODY please take this statement as support.

I can't stand the thought of those two together. 

Kanye needs to marry Alexis like he promised her father on his deathbed!

And Kim needs to have a damn seat and give her vag a rest.

maxwells_musze said:

child please! man i'm disappointed in kanye. he could do so much better.

 

and as for her - what a complete dunce! has she not seen/heard how he will slander a woman he's dealt with? crazy! by christmas he'll be penning a rhyme talking s*** about her dilly ass! as popular as she may be, she doesn't have nearly the platform to protest a public lashing kanye can cause.

Yeah. I am a BIG fan of Kanye's first two albums. They're still in my 6 disc changer in my car. And in one of the songs, he's talking to Alexis's dad and he's like, " I promise Mr. Rainy i'm gonna marry your daughter...." 

I gotta keep singing the song in my head to figure out the name....then i'll post it.

OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Say what???

Phoenix said:

She has double the twitter followers as he does. She has 14mil he has 7mil.

But they're not even directed at the same audience.


And NOBODY please take this statement as support.

I can't stand the thought of those two together. 

Kanye needs to marry Alexis like he promised her father on his deathbed!

And Kim needs to have a damn seat and give her vag a rest.

maxwells_musze said:

child please! man i'm disappointed in kanye. he could do so much better.

 

and as for her - what a complete dunce! has she not seen/heard how he will slander a woman he's dealt with? crazy! by christmas he'll be penning a rhyme talking s*** about her dilly ass! as popular as she may be, she doesn't have nearly the platform to protest a public lashing kanye can cause.

This is nothing more then a publicity stunt. they both need the buzz

pub stunt since amber got her ring he needs to do something to bring attention to himself.  not like watch the throne was a big deal or anything smh...

 

Beyonce won't be caught dead any where near kimmy kakes...

The lyrics. Almost at the end of his first verse.

http://rapgenius.com/Kanye-west-never-let-me-down-lyrics

Article about the two...

http://hiphop.popcrunch.com/kanye-west-calls-off-engagement-with-al...



OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Say what???

Phoenix said:

She has double the twitter followers as he does. She has 14mil he has 7mil.

But they're not even directed at the same audience.


And NOBODY please take this statement as support.

I can't stand the thought of those two together. 

Kanye needs to marry Alexis like he promised her father on his deathbed!

And Kim needs to have a damn seat and give her vag a rest.

maxwells_musze said:

child please! man i'm disappointed in kanye. he could do so much better.

 

and as for her - what a complete dunce! has she not seen/heard how he will slander a woman he's dealt with? crazy! by christmas he'll be penning a rhyme talking s*** about her dilly ass! as popular as she may be, she doesn't have nearly the platform to protest a public lashing kanye can cause.



ohh GP ain't having that im sure mama tina ain't either or solange. Bey may not seem that smart but she knows better than that. And she never was seen with his other uh women so I doubt Kim is no different. Lawd I hope Bey got some sense lol OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Exactly!!! Bey worked her a$$ off to get where she is.  KK well you know.....

Since J and Ye are friends, I hope we don't see KK trying to 'be friends' with Bey. KK is not on G Paltrow status.

mese said:

-__- I'm so mad they even put beyonce and Kim in the same damn sentence!!!!.

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Man Poses as Rapper Big Sean at Chipotle

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Moving In Silence 12 hours ago. 2 Replies

Fake security and everything smh.Continue

Kardashians React to Bruce Jenner Interview

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by LemonDropPop 17 hours ago. 2 Replies

Continue

Latest Activity

David Knight posted a status
5 minutes ago
Eleven8 and Chadrick James are now friends
1 hour ago
Peachkyss posted blog posts
1 hour ago
Peachkyss's 3 blog posts were featured
1 hour ago
Asimplebijou posted blog posts
1 hour ago
Asimplebijou's 2 blog posts were featured
1 hour ago
David Knight posted a status
2 hours ago
David Knight posted a status
2 hours ago
Chadrick James liked Eleven8's blog post Ballerific Relationships: The Test Drive
8 hours ago
Eleven8's 3 blog posts were featured
11 hours ago
Eleven8 posted blog posts
11 hours ago
Moving In Silence commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion On The Scene: The 2015 White House Correspondents Association Dinner
"Tracee slayed!"
12 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video