TOYA RETWEETS KAT STACKS AND ADDS SOME CHOICE WORDS

Is toya following kat stacks or does she she just search Memphitz name?



THEN....


This is actually funny to me... chile

Tags: beef, kat, stacks, toya

Views: 247

Reply to This

Replies to This Discussion

Funny but did she have to make Lil Wayne look worse by telling us she slept with him too! Are the male standards that low. He had some bangers like Trina, but Kat stacks idk sorry boo
LOL @ both of them. I want to know what "business purpose"?
Who hasn't this chick banged??
You have a point there, however I gave lil wayne more credit than that. Most of the women he deals with have their own money even the ones who aren't in show biz. But Toya is suppose to be a ba b**** so I have no idea why she even spoke up no one is checking for you Toya sorry hun. "business" might be the new code word for porn

Vegas Chick said:
LOL @ both of them. I want to know what "business purpose"? Who hasn't this chick banged??
Why would Toya even respond to her? When will these people learn. Kat Stacks goes out of her way to get under folks skin. But then again, who is Toya.
LMAO me too.
Maybe to 'keep his name in the news' she did say she's paid to talk about them. I can't keep up.
Vegas Chick said:
LOL @ both of them. I want to know what "business purpose"?
Who hasn't this chick banged??
That's all I'm saying.

DarlingI said:
Why would Toya even respond to her? When will these people learn. Kat Stacks goes out of her way to get under folks skin. But then again, who is Toya.
ooh damn that's embarrassing...but then again why did Toya feel the need to tweet Katstacks in the first place, she basically opened herself up to get played.
Lol right

C.R.E.A.M. said:
ooh damn that's embarrassing...but then again why did Toya feel the need to tweet Katstacks in the first place, she basically opened herself up to get played.
SAY THAT AGAIN!!!! lol



tHeOfFiCialLuRKeR said:
So, what if she F-cked him! That's all she did! She has nothing to show for it! At least Toya got a show & monthly payments from that critter!
Kat Stacks is a prime example of when being a groupie goes wrong! I don't respect her hustle cause it's been done before! And the chicks before her actually have something to show for it.

This guy I know, who works in the buisness, told me she's actually smart cause she has a team. I told him that does NOT make her smart, just means she has stupid ppl following her. I told him history has proven having a support system for a f-cked belief or lifestyle has lead to ppl to do dumb a$$ stuff! For example Jim Jones & Lucifer had team of ppl too! And where did they lead their followers?! Straight to HELL!

I still wanna call DFACS on her!
Wayne married Antonia. That's why her name is Antonia Carter. Furthermore, that's why Wayne is paying more in child support for Reginae than all of his other children. Even though they divorced is Toya marries Memphitz, she'll change her last name. Finally, I truly don't understand why the legitimate ex-spouse would respond to an illegitimate claim. That's just too messy for me!



Goldie Fukn Fish said:
LMAO. she pulled toya's cards tho... why do you still claim his last name even though you're with someone else.
... but then again, kat is doing business with a man whose fiance she just called "b****". He better handle that.
LMAO!!! what did toya say back to her?? why do they even entertain this bird.

toya, if dude really did smash that, u def. need to leave him alone. smh
I co-sign

DON_JUAN said:
LMAO!!! what did toya say back to her?? why do they even entertain this bird.

toya, if dude really did smash that, u def. need to leave him alone. smh

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


Latest Activity

Toya johnson commented on Eleven8's blog post Seahawks DeShawn Shead Proposes To Girlfriend After Game
"That's not even ignorant she's NOT black!. Most these black men get on they always want…"
14 minutes ago
RubyWoo posted discussions
16 minutes ago
Sean commented on Eleven8's blog post Don't Be A Fool - Instagram Commandments and Code of Conduct
"And #15"
37 minutes ago
Sean commented on Eleven8's blog post Don't Be A Fool - Instagram Commandments and Code of Conduct
"Should've put number 2 in bold letters.Great read overall."
38 minutes ago
BlkBarbie replied to RubyWoo's discussion Baller Alert's Hit Or Miss - Jada Pinkett Smith
"I will say hit..."
1 hour ago
BlkBarbie replied to RubyWoo's discussion Keke Wyatt & Her Husband Expecting 8th Child
"I still thinks he's gay...."
1 hour ago
BlkBarbie replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Erica Dixon Defends Her Daughter's Fashion Choices
"I agree with you. My daughter is 9 and has a butt and breast, and it doesn't matter what…"
1 hour ago
BlkBarbie replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Ne-Yo
"well damn...."
1 hour ago
Eleven8 shared their blog post on Twitter
1 hour ago
Eleven8's 4 blog posts were featured
1 hour ago
Eleven8 posted blog posts
1 hour ago
BlkButtafly replied to RubyWoo's discussion Baller Alert's Hit or Miss - Cam Newton
"Men already have a hard enough time keeping the ash away. Now they're going to wear capris…"
2 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video