Tags: fuckery, fury, k, kanye, kid, kim

Views: 544

Reply to This

Replies to This Discussion

fantasia and her section 8 p****.............

 

Kid Fury slays me on a regular. This time was no different. And don't get to thinking that this baby will ever be anywhere near Blue Ivy. LMAO!

his exasperation is real! LOL!

 

imma a softy for babies and impending pregnancies so i while i don't share totally in his exasperation i was really rooting for kanye's escape from the KKK. but it ain't gon happen now.

 

Kid Fury has just given me new life early in 2013!  He shades Kim, Kanye and Fantasia.  Kim better not think that her child will ever share a playdate with Blue Ivy EVER!  I know King Beyonce isn't going for that!

He also got Fantasia!  Trick, you are an adultress getting pregnant by a T-Mobile man and he leaves you!  Girl I don't know if that Kool-Aid dyed red hair has seeped into your brain but girl you are no one to talk!

i canttttt

and lmao @ blue ivy being pleasantly perched .

kid fury for the WINN

Kid Fury read everybody lol love it!

hahahaha i missed that part

 

Nu Kardashian said:

i canttttt

and lmao @ blue ivy being pleasantly perched .

kid fury for the WINN

I AM TOO WEAK!!!!!!!!!! lmao

That literally had me laughing out loud!!!!! 

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by QueenofMithrone 2 hours ago. 3 Replies

I'm Going to The BTS Tour in Atlanta and my bestfriend and I Got separate seats across the stadium from each other so I want to know if any gorgeous girlies were going to be there so we can meet and…Continue

New Job..

Started by Beautiful T in Talk Ish 5 hours ago. 0 Replies

Hey ladies,I need another job or a new job that pays more. I work at the hospital but the pay is not for me.. I need more money.. Not use to this! So if you ladies know anybody that hiring in the…Continue

Sexually Confused Rapper Young Thug Says He Wants to Marry Artist Delano Brown

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by AlterEgo 6 hours ago. 5 Replies

Seeking attention or does he…Continue

Access Hollywood's Liz Hernandez Lashes Out At Nicki Minaj

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 10 hours ago. 2 Replies

Liz Hernandez of “Access…Continue

Latest Activity

Kennedy commented on Milagros Reyes's blog post Why Some Beautiful Women Prefer Less Attractive Men By: @milagreee
"what one may find attractive the next won't tho."
14 minutes ago
Eleven8's blog post was featured
15 minutes ago
Eleven8 posted a blog post
16 minutes ago
QueenofMithrone replied to Natasha Thomas's discussion Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?
"check your inbox!"
2 hours ago
QueenofMithrone and Natasha Thomas are now friends
2 hours ago
Beautiful T posted a discussion

New Job..

Hey ladies,I need another job or a new job that pays more. I work at the hospital but the pay is…See More
5 hours ago
AlterEgo replied to RubyWoo's discussion Sexually Confused Rapper Young Thug Says He Wants to Marry Artist Delano Brown
"I don't think he's sexually confused... His audience is tho; who cannot see thru that bs…"
6 hours ago
Kevin Mac replied to RubyWoo's discussion Sexually Confused Rapper Young Thug Says He Wants to Marry Artist Delano Brown
"This is getting outta control smh.. do these dudes be knowing what he's about to put as a…"
8 hours ago
V commented on Eleven8's blog post Leah Still's Mother Says Devon Still Hasn't Paid Child Support Since August
"I work in health insurance. I can honestly tell you that the copays, incidentals, simple room and…"
10 hours ago
V commented on Asimplebijou's blog post Baller Alert's Morning Wood: Jason Derulo (Singer)
"Cosign...he's def attractive but something is off."
10 hours ago
V liked Asimplebijou's blog post Baller Alert's Morning Wood: Jason Derulo (Singer)
10 hours ago
Tiffany Lee updated their profile
10 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video