Not only did she get the guy, she makes her own money. THEN she goes to work for his growing entertainment empire. Gone girl. That's all I've got to say.

http://www.people.com/people/mobile/article/0,,20661552,00.html

Views: 384

Reply to This

Replies to This Discussion

I didnt know George liked his coffee black ....  CONGRATS!!!!! 

 

Yep, Kim can haavvvve Kanye..lol

It's funny. I've often looked at George Lucas and thought, "Hmmm I could turn him out so good he wouldn't even know what hit him!" What kind of brilliant, genius of a man can think of Star Wars and it not be seen as a desperate cry for "turn out help"? I'd help him keep his SW figurines organized and massage his temples after a long day of battling Ewoks in his brain and spend his SW money.

But kudos to her for capitalizing on my thoughts AND having her own. I love her already!

Welcome to the Star Wars family, Ms Melody! Sign me up for your first seminar on how to make your winning moves!

DAMN, kudos to her for getting engaged at 43 for the first time.  Good luck to them

LOL blackbuttafly

100000000% pure fool! lol

BlkButtafly said:

It's funny. I've often looked at George Lucas and thought, "Hmmm I could turn him out so good he wouldn't even know what hit him!" What kind of brilliant, genius of a man can think of Star Wars and it not be seen as a desperate cry for "turn out help"? I'd help him keep his SW figurines organized and massage his temples after a long day of battling Ewoks in his brain and spend his SW money.

But kudos to her for capitalizing on my thoughts AND having her own. I love her already!

Welcome to the Star Wars family, Ms Melody! Sign me up for your first seminar on how to make your winning moves!

Congrats to them both!

I'm so serious though. I'd stroke that beard all day long!

CCD is Workin on a baller 4 she said:

100000000% pure fool! lol

BlkButtafly said:

It's funny. I've often looked at George Lucas and thought, "Hmmm I could turn him out so good he wouldn't even know what hit him!" What kind of brilliant, genius of a man can think of Star Wars and it not be seen as a desperate cry for "turn out help"? I'd help him keep his SW figurines organized and massage his temples after a long day of battling Ewoks in his brain and spend his SW money.

But kudos to her for capitalizing on my thoughts AND having her own. I love her already!

Welcome to the Star Wars family, Ms Melody! Sign me up for your first seminar on how to make your winning moves!
IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it

That's reason enough for me...lol

Bonita said:

IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it

Yup! If he got crazy greedy azz family who will pull the plug if he hiccups and he knows she will look out for his best interest then that is reason enough to get married.

University of Smitty said:

That's reason enough for me...lol

Bonita said:

IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it
How can a fool such as you speak so much truth lol. The hiccups tho?


CCD is Workin on a baller 4 she said:

Yup! If he got crazy greedy azz family who will pull the plug if he hiccups and he knows she will look out for his best interest then that is reason enough to get married.

University of Smitty said:

That's reason enough for me...lol

Bonita said:

IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Alfonso Ribeiro Wins Dancing with the Stars & Celebrates With Fresh Prince Castmates

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Busy Signal aka $picey 6 minutes ago. 2 Replies

Aww they all still look great!…Continue

Sexually Confused Rapper Young Thug Says He Wants to Marry Artist Delano Brown

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Busy Signal aka $picey 8 minutes ago. 2 Replies

Seeking attention or does he…Continue

Access Hollywood's Liz Hernandez Lashes Out At Nicki Minaj

Started by RubyWoo in Talk Ish 2 hours ago. 0 Replies

Liz Hernandez of “Access…Continue

Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by Natasha Thomas 13 hours ago. 2 Replies

I'm Going to The BTS Tour in Atlanta and my bestfriend and I Got separate seats across the stadium from each other so I want to know if any gorgeous girlies were going to be there so we can meet and…Continue

Latest Activity

Busy Signal aka $picey replied to RubyWoo's discussion Alfonso Ribeiro Wins Dancing with the Stars & Celebrates With Fresh Prince Castmates
"Congrats! There's my favorite, Geoffrey!"
6 minutes ago
Busy Signal aka $picey replied to RubyWoo's discussion Sexually Confused Rapper Young Thug Says He Wants to Marry Artist Delano Brown
"LMAO @ Sean. "
8 minutes ago
Sean replied to RubyWoo's discussion Sexually Confused Rapper Young Thug Says He Wants to Marry Artist Delano Brown
"Did y'all just post an article about chicks fighting over this guy? And he's batting for…"
2 hours ago
RubyWoo posted discussions
2 hours ago
Moving In Silence replied to RubyWoo's discussion Alfonso Ribeiro Wins Dancing with the Stars & Celebrates With Fresh Prince Castmates
"Congrats! I was hoping he'd win."
2 hours ago
Moving In Silence commented on Milagros Reyes's blog post Why Some Beautiful Women Prefer Less Attractive Men By: @milagreee
"Idk I've met some ugly dudes with personalities just as ugly. But most are very good to their…"
2 hours ago
Profile IconDarlene Whitby, TLO, Sunnie dawnn and 3 more joined Baller Alert.com
3 hours ago
SoLuscious commented on Eleven8's blog post Leah Still's Mother Says Devon Still Hasn't Paid Child Support Since August
"@11 ur so right."
4 hours ago
Milagros Reyes's 2 blog posts were featured
4 hours ago
Milagros Reyes posted blog posts
4 hours ago
Asimplebijou posted a blog post

Baller Alert's Morning Wood: Jason Derulo (Singer)

Who said men were the only ones to catch a woodie in the AM? Women think about sex just as much if…See More
4 hours ago
Asimplebijou's blog post was featured

Baller Alert's Morning Wood: Jason Derulo (Singer)

Who said men were the only ones to catch a woodie in the AM? Women think about sex just as much if…See More
4 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video