Not only did she get the guy, she makes her own money. THEN she goes to work for his growing entertainment empire. Gone girl. That's all I've got to say.

http://www.people.com/people/mobile/article/0,,20661552,00.html

Views: 384

Reply to This

Replies to This Discussion

I didnt know George liked his coffee black ....  CONGRATS!!!!! 

 

Yep, Kim can haavvvve Kanye..lol

It's funny. I've often looked at George Lucas and thought, "Hmmm I could turn him out so good he wouldn't even know what hit him!" What kind of brilliant, genius of a man can think of Star Wars and it not be seen as a desperate cry for "turn out help"? I'd help him keep his SW figurines organized and massage his temples after a long day of battling Ewoks in his brain and spend his SW money.

But kudos to her for capitalizing on my thoughts AND having her own. I love her already!

Welcome to the Star Wars family, Ms Melody! Sign me up for your first seminar on how to make your winning moves!

DAMN, kudos to her for getting engaged at 43 for the first time.  Good luck to them

LOL blackbuttafly

100000000% pure fool! lol

BlkButtafly said:

It's funny. I've often looked at George Lucas and thought, "Hmmm I could turn him out so good he wouldn't even know what hit him!" What kind of brilliant, genius of a man can think of Star Wars and it not be seen as a desperate cry for "turn out help"? I'd help him keep his SW figurines organized and massage his temples after a long day of battling Ewoks in his brain and spend his SW money.

But kudos to her for capitalizing on my thoughts AND having her own. I love her already!

Welcome to the Star Wars family, Ms Melody! Sign me up for your first seminar on how to make your winning moves!

Congrats to them both!

I'm so serious though. I'd stroke that beard all day long!

CCD is Workin on a baller 4 she said:

100000000% pure fool! lol

BlkButtafly said:

It's funny. I've often looked at George Lucas and thought, "Hmmm I could turn him out so good he wouldn't even know what hit him!" What kind of brilliant, genius of a man can think of Star Wars and it not be seen as a desperate cry for "turn out help"? I'd help him keep his SW figurines organized and massage his temples after a long day of battling Ewoks in his brain and spend his SW money.

But kudos to her for capitalizing on my thoughts AND having her own. I love her already!

Welcome to the Star Wars family, Ms Melody! Sign me up for your first seminar on how to make your winning moves!
IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it

That's reason enough for me...lol

Bonita said:

IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it

Yup! If he got crazy greedy azz family who will pull the plug if he hiccups and he knows she will look out for his best interest then that is reason enough to get married.

University of Smitty said:

That's reason enough for me...lol

Bonita said:

IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it
How can a fool such as you speak so much truth lol. The hiccups tho?


CCD is Workin on a baller 4 she said:

Yup! If he got crazy greedy azz family who will pull the plug if he hiccups and he knows she will look out for his best interest then that is reason enough to get married.

University of Smitty said:

That's reason enough for me...lol

Bonita said:

IMO don't do it they have been together for a decade why get married unless he wants to make sure she has legal rights to his money and medical decisions I don't see why at their age they will go down that road. If it ain't broke don't fix it

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Drake Creeps on Blac Chyna, Lil Duval Chimes In

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Tone 3 hours ago. 4 Replies

Drake was caught liking a bunch of…Continue

Latest Activity

Niko Rose commented on Eleven8's blog post Hank Baskett Tells FBI Transexual Extorted Him
"His defense sucks"
54 minutes ago
Eleven8's 4 blog posts were featured
57 minutes ago
Eleven8 posted blog posts
1 hour ago
V liked Eleven8's blog post Another One (Will Soon) Bite The Dust: Bengels WR AJ Green To Wed Girlfriend Miranda Brooke
2 hours ago
Tone replied to RubyWoo's discussion Drake Creeps on Blac Chyna, Lil Duval Chimes In
"Both tyga and drake are Simps"
3 hours ago
Life's Journey commented on Eleven8's blog post Are You Ready For: Prison Wives Club? (Sneak Peek)
"That woman on the far left in the purple dress looks like she's trying so hard to pull off…"
5 hours ago
Life's Journey commented on Eleven8's blog post Are You Ready For: Prison Wives Club? (Sneak Peek)
"@Sean.... Good idea for your show but it would never work... People only like drama and…"
5 hours ago
Life's Journey commented on Eleven8's blog post Are You Ready For: Prison Wives Club? (Sneak Peek)
"Same old show but with a different name... Lets just call theses wives shows "Women who fight…"
5 hours ago
Asimplebijou liked Eleven8's blog post Another One (Will Soon) Bite The Dust: Bengels WR AJ Green To Wed Girlfriend Miranda Brooke
12 hours ago
Niko Rose commented on Eleven8's blog post Revolt TV's DJ Damage & Sib Vicious Give Great Advice On Becoming A TV Personality (VIDEO)
"Very true. I would go to the radio station with my girl and watch her pull interviews out of…"
12 hours ago
Asimplebijou commented on Eleven8's blog post Revolt TV's DJ Damage & Sib Vicious Give Great Advice On Becoming A TV Personality (VIDEO)
"Needed this. Thanks"
12 hours ago
Eleven8 commented on Eleven8's blog post Revolt TV's DJ Damage & Sib Vicious Give Great Advice On Becoming A TV Personality (VIDEO)
"There advice was spot on. I see a lot of people who think just simply doing interviews is easy..I…"
12 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video