From YBF

Milan from BET’s “College Hill” is getting play from all the ballers. NBA baller Kevin Durant expressed his love interest via twitter asking his fans to tell ya girl to get at him. Then Rihanna’s alleged new crush Magic baller Rashard Lewis also said he’s crushing on Milan. She addressed her crush on him via her Twitter page too. But Rashard conveniently deleted those Tweets right before we were about to post this.
Allegedly, Milan’s ex is former NFLer Warren Sapp. And dude is out here throwing hissy fits and talking sh*t about both guys because she gave him the boot. Supposedly he’s threatening to damage Milan’s career to over this nonsense. Career? I’m side eyeing everybody in this “situation” if any of this is true.

Views: 1436

Reply to This

Replies to This Discussion

over milan... ru serious? oh hell nah b**** is conceited as f*** and swear she fine ewww
lol i never watched an episode of that show but i may end up ordering the season on dvd. she is cute but idk where all the gushing is coming from....it is official that ballers LOVE a reality tv CHICK! so lets get on our tv show grinds ladies!
He was talking to me asking me to hook him up with Milan...
Yep, they love women who have been on tv, with the exception of most of these disgusting FOL chicks. Sad thing for some of these women though, they don't know how to handle things and end up getting tossed/dumped.
Idk y? Not hating at all but I think she's the 2nd least attractive female on that show the curly haired one takes #1. All the other chicks look better than her. If I was a dude I'd go for Tiffany. She's just a slightly above average looking chick with a weave and mad makeup. She seems annoying and self centered too. What's up with the accent does she think she's Spanish or is she part Spanish or somethin? Either way its annoying when she speaks more than 3 words.I don't understand.
sista is half jamaican, so i guess dats the accent no idea, but she is self centered and tiffany looks better n so does kay... these guys r out of they minds.....

Seductress said:
Idk y? Not hating at all but I think she's the 2nd least attractive female on that show the curly haired one takes #1. All the other chicks look better than her. If I was a dude I'd go for Tiffany. She's just a slightly above average looking chick with a weave and mad makeup. She seems annoying and self centered too. What's up with the accent does she think she's Spanish or is she part Spanish or somethin? Either way its annoying when she speaks more than 3 words.I don't understand.
I think she's cute never seen an episode of College Hill either. I'm thinking I need to get a twitter it seems its been goin down lately!
The funniest thing was when she fought the girl that was talking all that crap...
Milan?? i dont see it! her attitude is even more ugly than she is Ooops sorry i put that out there!
I know from expierence that these ballers jus want a woman thats "Normal" they get over that groupis sh*t real quick. I get a lot of my man's friends askin me to Hook them up with one of my girls...! so my point is they probably watch these shows and like the fact that these women are normal down to earth ppl and the interest starts from there.. they can meet any one in a club at any given time..
I ain't mad at her. If these playmate and porn star reality hoes like Kim K can get Reggie Bush(although he seems dull as hell), I ain't mad at this guh here. At least she's on a reality show called "College Hill".
I always thought Milan was pretty. Kinda acts like a blonde at times, but she's a girly girl, and so am I. So I can't knock her.
Tell me about it. We should be biggin her up for real. She's not whoring herself out on a reality show like the rest of them...And not to mention, she's black. WOW!!

Damnstraight said:
I ain't mad at her. If these playmate and porn star reality hoes like Kim K can get Reggie Bush(although he seems dull as hell), I ain't mad at this guh here. At least she's on a reality show called "College Hill".

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Nicki Minaj put a finger in Ex-Bf's butt?

Started by SoLuscious in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 12 hours ago. 7 Replies

I saw something about this on another blog site. They had screen shots from twitter /instagram of Nicki saying her nail scratched the inside of his butt h***.I'm not on social media so not sure if…Continue

Tags: anal, Minaj, Nicki

Orlando Vacation

Started by Chocolate Ties in Talk Ish 15 hours ago. 0 Replies

Hey everyone. I am not new to the site but this is my first post. Going to Orlando in a couple of months and wanted to know what were some spots to go out to such as clubs, lounges, and restaurants.…Continue

Bobbi Kristina Found Unconscious and Rushed to Hospital

Started by RubyWoo in Talk Ish 22 hours ago. 0 Replies

This is so scary, really hope…Continue

50 Cent Goes In On His Ex Tatted Up Holly & She Fires Back, Meek and Trey Join In

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious yesterday. 4 Replies

50 posted this pic of his ex…Continue

Latest Activity

Jibon mum posted a status
9 minutes ago
AllyNWonderland commented on Eleven8's blog post The Drama Continues: Did Nene Leakes Steal Yet Another Concept?
"Smh nene you don't win playing dirty"
15 minutes ago
Yvonna Hines posted a blog post
51 minutes ago
Yvonna Hines's blog post was featured
52 minutes ago
harrisonclint posted a status
53 minutes ago
Peachkyss posted a blog post
57 minutes ago
Peachkyss's blog post was featured
57 minutes ago
CoolWithA_K posted a blog post
1 hour ago
CoolWithA_K's blog post was featured
1 hour ago
Profile Iconharrisonclint, Verbual Johnson, jo taylor and 17 more joined Baller Alert.com
2 hours ago
EmpressSoDivine liked Peachkyss's blog post Ballerific Fashion Inspiration: Atlanta Hawks
2 hours ago
V commented on Masani Musa's blog post All Up In The DM's: 50 Cent Exposes A$AP Rocky For Being Thirsty by @Masani_Musa
"The immaturity and b!tchassness-and THIRST displayed by 50 never ends does it? He loves to go in on…"
2 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video