I have always noticed an odor coming from my bestie since the early days when we first met. Being young, i assumed that it was her natural scent and i just felt bad that she was cursed with a badly behaved twat. i never said a word.

As we grew older and completed high school, we went our separate ways but with social media and texting we never skipped a beat. We see each other here and there and recently, I invited her to a sporting event with me for a girls night out and we really had a great time. During a bathroom break though - we shared a stall and did hair & makeup sprucing-she used the bathroom, and i noticed a creeping ass smell.... RAW, RANCID, COOCH ! .... I died ! i know she smelled that shiddd & I couldn't believe a grown 20+ year old woman, would leave the house with a lingering scent.

i went to the game with a game plan .. straight tunnel vision checking for ballers ONLY. But i left that s*** in the dust cuz i refuse to roll with a rancid coochie in my circle.

At the end of the game she went home with a scrub she met on the walk out of the arena and she more than likely gave up the spoiled goods. 

I guess my question is, should i have a b**** your cooch needs a doctor sister to sister talk with her?

EDIT: To the people who don't consider me a "real" friend, i ask, is her mother not her real mom? Is her father not her real father? What about her past boyfriends? & the numerous other females in her family? im more than positive that they have been offended by her odor more times than not. Why am i the fawked up individual? Im the oldest of 3 sisters and trust if one of us was a little funky growing up we'd say so- we have that kind of relationship. But to tell your friend she has a smelly lady part is just awkward. you bishes kill me.

Views: 3468

Reply to This

Replies to This Discussion

*DEAD*

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

my co-worker has one as well...im bout to tell her cuz it just follows her whereever she goes...she can step in my area for 2 seconds and u will be like goddamn!! it a mixture of stank p****, feet and onions with a lil toe jam mixed in. smh

LOL, I never ate asparagus but I sure won't now!

Label et Fringe said:

NOOOOO!!! I was going to make fried asparagus, but not if my cooch is going to stink!!!
Tracy said:

money hungry - Have the talk with her MINUS Norform.  Reason being, there is a definite cause for the odor and Norforms will only mask the problem.  She needs to see a good gyno and get checked out thoroughly.  She truly may not be able to smell herself.  When most women eat asparagus it makes your cooch smell.  A recent study shows that those that dont smell it don't necessarily not smell but for whatever reason they cant tell they smell.

i die a lil bit more everytime i smell that s***. i hold my breathe when i walk past her not to smell her scent. lol damn that s*** there aint no joke. she needs to get her s*** removed. if it smells like that with clothes on, when them hoes off and them legs spread man, it will probably make yo skin crawl.

SACK CHASER said:

*dies next to Smitty*

University of Smitty said:

*DEAD*

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

my co-worker has one as well...im bout to tell her cuz it just follows her whereever she goes...she can step in my area for 2 seconds and u will be like goddamn!! it a mixture of stank p****, feet and onions with a lil toe jam mixed in. smh

DAMN!!!  It seems like she should be able to collect disability for that

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

i die a lil bit more everytime i smell that s***. i hold my breathe when i walk past her not to smell her scent. lol damn that s*** there aint no joke. she needs to get her s*** removed. if it smells like that with clothes on, when them hoes off and them legs spread man, it will probably make yo skin crawl.
SACK CHASER said:

*dies next to Smitty*
University of Smitty said:

*DEAD*
DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

my co-worker has one as well...im bout to tell her cuz it just follows her whereever she goes...she can step in my area for 2 seconds and u will be like goddamn!! it a mixture of stank p****, feet and onions with a lil toe jam mixed in. smh

lol ikr

University of Smitty said:

DAMN!!!  It seems like she should be able to collect disability for that
DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

i die a lil bit more everytime i smell that s***. i hold my breathe when i walk past her not to smell her scent. lol damn that s*** there aint no joke. she needs to get her s*** removed. if it smells like that with clothes on, when them hoes off and them legs spread man, it will probably make yo skin crawl. SACK CHASER said:

*dies next to Smitty* University of Smitty said:

*DEAD* DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

my co-worker has one as well...im bout to tell her cuz it just follows her whereever she goes...she can step in my area for 2 seconds and u will be like goddamn!! it a mixture of stank p****, feet and onions with a lil toe jam mixed in. smh

lol, let HR do it or she might say you wanted that hahaha

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

lol ikr

University of Smitty said:

DAMN!!!  It seems like she should be able to collect disability for that
DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

i die a lil bit more everytime i smell that s***. i hold my breathe when i walk past her not to smell her scent. lol damn that s*** there aint no joke. she needs to get her s*** removed. if it smells like that with clothes on, when them hoes off and them legs spread man, it will probably make yo skin crawl. SACK CHASER said:

*dies next to Smitty* University of Smitty said:

*DEAD* DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

my co-worker has one as well...im bout to tell her cuz it just follows her whereever she goes...she can step in my area for 2 seconds and u will be like goddamn!! it a mixture of stank p****, feet and onions with a lil toe jam mixed in. smh

Hall women kill me,......hangs head in shame,......for what?!!!!!!tell Ms Fish-dead-in-my-twat" that she needs to clean her puzzy,......point blank,....blank stare as I would say it too,...that's why every straight gilr needs at least one gay male friend, we WOULD Not let this chic walk around town, killing small animals with her Puzzy fumes!!!! I'm sorry, but I got friends that would hand her a bar of soap, summer's eve,.....and head her straight the nearest place that had running water,....maybe even watched her,...to make sure she did the job!!!! Truth hurts,....but will save others,....

Chiiiiile! +1 I would do all this!

 

And LMAO @ the bolded part!


 
darnell nelson said:

Hall women kill me,......hangs head in shame,......for what?!!!!!!tell Ms Fish-dead-in-my-twat" that she needs to clean her puzzy,......point blank,....blank stare as I would say it too,...that's why every straight gilr needs at least one gay male friend, we WOULD Not let this chic walk around town, killing small animals with her Puzzy fumes!!!! I'm sorry, but I got friends that would hand her a bar of soap, summer's eve,.....and head her straight the nearest place that had running water,....maybe even watched her,...to make sure she did the job!!!! Truth hurts,....but will save others,....

I agree,.. You should/should have told her

Mochacashmere said:

Friends don't let friends have stank cooch. Tell her gently.

Like Diamond Williams said, the smell is a result of the balance of acid and alkaline in the vagina. To get the pH going in the other direction, you can go to the drug store and buy empty gel caps. They also sell Boric Acid in powder form. Make a suppository scooping up the powder into both sides of the gel cap and insert overnight. There is also a brand called rePhresh which sells supplements that you can take each day and tampons to help during that time of the day. I think you can just say you found this trick online that you use to make your p**** smell sweeter. Chances are she knows she has a problem and she has tried a bunch of things, but very few things work.

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Does Chris Brown Have a Secret Baby?

Started by RubyWoo in Talk Ish 12 hours ago. 0 Replies

It is being reported that Chris…Continue

Chris brown and Trey Songz - Inglewood

Started by Ms.Sherrie in Talk Ish 16 hours ago. 0 Replies

Hey loves, I was supposed to be going to the concert with a friend but she had to step down so I will be solo. I have no idea what kinda of trouble I can get into because I have no idea where to…Continue

Naya Rivera Announces That She and Her Husband Are Expecting

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by DdoubleD Feb 25. 1 Reply

Funny how she announced her…Continue

Ballerific Comment Creepin - Michelle Obama

Started by RubyWoo in Talk Ish Feb 25. 0 Replies

Now that's a power friendship right…Continue

Latest Activity

Nicole liked Niko Rose's blog post How To Not Lose A Baller : blogged by@niksofly
5 minutes ago
BadgalCi commented on Eleven8's blog post New Developments In The Chris Brown Love Child Saga; Dad Speaks Out + Karrueche Breaks Her Silence (UPDATE)
"Your right about that people fail to understand black babies can come out with light skin and green…"
10 minutes ago
Nicole commented on Peachkyss's blog post Baller Alert's Fashion Review: Versace Fall 2015 Ready-to-Wear Collection
"These are the most wearable runway looks to me so far of 2015 besides Chanel"
11 minutes ago
Eleven8's 3 blog posts were featured
28 minutes ago
Eleven8 commented on Eleven8's blog post New Developments In The Chris Brown Love Child Saga; Dad Speaks Out + Karrueche Breaks Her Silence (UPDATE)
"genes are crazy so i cant go off the fact she doesnt look black. a good friend of mine's baby…"
28 minutes ago
LemonDropPop commented on Eleven8's blog post New Developments In The Chris Brown Love Child Saga; Dad Speaks Out + Karrueche Breaks Her Silence
"That baby looks mexican. If that first man thought that was his baby he a fool! Men like this…"
37 minutes ago
Inc commented on Eleven8's blog post New Developments In The Chris Brown Love Child Saga; Dad Speaks Out
"Beautiful little girl, I'm not believing this until Chris acknowledges her as his child!"
1 hour ago
BrittneyC posted a blog post
1 hour ago
BrittneyC's blog post was featured
1 hour ago
Eleven8 posted blog posts
1 hour ago
Selena commented on Asimplebijou's blog post Baller Alert's Morning Wood: Harold House Moore ( Actor)
"He's is fine. Nice body, complexion, smile and eyes."
1 hour ago
RubyWoo's 2 events were featured
1 hour ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video