Hi ladies, I've been browsing this site for a minute now and I've learned quite a bit. This post may sound a little bit like the young lady earlier but I have a few more questions. I live in Memphis and my best friend and I have been eyeing the Grizzlies team. We're mainly into Athlete Ballers, and I get that successful business men can be a safer bet but we like what we like :) 

Sometimes when people think of Memphis they instantly think "ghetto/hood". We're the total opposite. We've worked on ourselves to get where we are physically, and actually planning to have some minor cosmetic surgery to up our game even more. I'm in my early 20's and we own a small business. Im also about to start school next fall for Sports Management. We're both VIRGINS and quite curious to know how this would go over with Athletes?

We're not really looking to just get some money and a few trinkets. It might seem extremely unlikely but we actually want relationships! None of the guys on the team are married and 3 of them have serious gfs. And that doesn't mean I wouldn't be interested because they are just GFs and not WIVES. 

Sorry ladies now Im rambling! You comments and any advice is greatly needed thanks so much in advance! 

Views: 641

Reply to This

Replies to This Discussion

Don't waste your virginity on a Memphis grizzly.
Well... its possible but hard!! N just kno if its possible he will cheat... bottom line! But its possible to date any guy but u hav to stand out some how ... being a virgin is good n a plus! But no grown man is goin to wait around... i dnt kno u or what u look like but ull be cool if ur badd... got a body... good personality .. u kno all that... but dny try n meet them n a club or at a game... wont work...

Lol who should we waste our virginity on? lol 

Yea it's not like we trying to hold out of anything It's just something that never happen not for religious reason or anything it just never happen.  But yeah when we get right we do plan on meeting at Charity Events or Volunteering, we going to start volunteering now at the places they volunteer so we will already be known at the charity places.

Also do you think it is disrespectful to go after someone who you know has a girlfriend but doesn't show interested in as far as you can tell?

Its wrong!! Lol if ur looking for love... then u dnt want it to happen to u! So be easy... u may be able to built a friendship first then if they split... make ur move!! Lol but if u waited this long keep waiting... def dnt give it up so someone who isnt ur man!! Hard lesson ive learned!! N tge charity thing is a great ideal!! Find one for me n tell him to call me!! Lol

Lol Yeah I know he would cheat, but thats not my main concern thank God or I would drive myself crazy! 

Wasn't this topic already posted?

http://www.balleralert.com/forum/topics/can-you-still-get-a-baller-if 

They may have some good advice over there...

Yeah it was similar,just introducing myself and getting some insight! But I did read the other post,thanks!

Monica Amazing said:

Wasn't this topic already posted?

http://www.balleralert.com/forum/topics/can-you-still-get-a-baller-if 

They may have some good advice over there...

Idk how I feel about this. I'm really wondering why yall virgins aren't looking for 'love' instead of money. I can understand why you guys would want a man wit money, but a man with money is different from a 'baller' imo. A baller has a certain lifestyle, and I don't see why yall would want to give your 'pureness' away that way. These guys are about game, and yall green. I can't say that they are not lookin for love either, but idk....how much game does a virgin have? I would much rather give mine to a guy that is not on the scene, and I can 'have him for myself without fierce competition' and if you'd willingly accept his cheating, why choose him to give it to? I just don't understand. I would find me a nice corporate baller or young on the come up guy at school and call it a day.

Thanks for the insight, you're right we probably are green to a certain extent. I don't know where you live but here in Memphis the only guys that are about anything are the guys that play ball, and that's just what Im attracted. Even when I travel, those are the kind of guys that im attracted to. Idk, Im starting school and we have a good team so maybe I'll get me a college player or something lol 

Love is a Losing Game said:

Idk how I feel about this. I'm really wondering why yall virgins aren't looking for 'love' instead of money. I can understand why you guys would want a man wit money, but a man with money is different from a 'baller' imo. A baller has a certain lifestyle, and I don't see why yall would want to give your 'pureness' away that way. These guys are about game, and yall green. I can't say that they are not lookin for love either, but idk....how much game does a virgin have? I would much rather give mine to a guy that is not on the scene, and I can 'have him for myself without fierce competition' and if you'd willingly accept his cheating, why choose him to give it to? I just don't understand. I would find me a nice corporate baller or young on the come up guy at school and call it a day.

If I cant get down the alse, I can honestly I don't care, for right now, I know that if he does cheat I won't be happy, but I rather be hurt my him then these broke as niggas in the this city. And I don't look at my "vagina" as something pure. I'm not stupid, I don't look at it as something that's gonna keep him with me. This vagina is cool and all but its something that every women in the world has. The worse he can do to me is go broke, but the worse he is going to do is cheat, but hey a broke nigga can/will/has cheat.

@isabella-memphis dudes are a mess, but the professional ones and college dudes are usually cool. If I were in your shoes, I'd get one of them. The college atheletes might be good too. Just make sure he is a star player wit a bright future tho. I'm wit u on the rest, no south parkway, havenwoods, or lamars for me. Germantown, poplar towards 240, and wolfechase areas only, lol.

@these glitter: lol girl, u r setting urself up fa sho. Just gone head and find u a ballin ass ninja to bust it open then. Since 'he can only do what the broke ninjas can do' lol.

Lol, i fully intend on bustin wide open. Wait, Are you friend memphis or live here?

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

My Book

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish 5 hours ago. 0 Replies

Hey, I already posted this but I'll post it again because a lot of you supported my short stories and my blog. I recently self-published my first novel, All Falls Down. It is available for purchase…Continue

Ciara and Russell Wilson Take A Break

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 5 hours ago. 3 Replies

Via E! News:This relationship is…Continue

A bit rusty, need BALLERIFIC advice

Started by V in Talk Ish. Last reply by QueenofMithrone yesterday. 5 Replies

Hey yall. I notice a decline in the comments on BA lately but...I'm hoping for some advice. I ended my real relationship mos ago, took some time to get my mind right, and I simultaneously just met…Continue

Blocked?

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by Ashley Jena' yesterday. 3 Replies

Would you be offended if someone blocked you on social media especially if you'd never had cross words with them? I will be the first to admit I make use of the block feature often but only if I feel…Continue

Latest Activity

rongodboy posted a status
2 hours ago
Alaska Evap posted a status
3 hours ago
Philly Debutante since '88 liked OfficialGroupie's blog post The BA Academy: The "Roster" Groupie
4 hours ago
Formally Known as Ginger posted a discussion

My Book

Hey, I already posted this but I'll post it again because a lot of you supported my short stories…See More
5 hours ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion Ciara and Russell Wilson Take A Break
"Nope, she needs to learn how to take a slow and keep it quiet. Ciara is in love with the idea of…"
5 hours ago
siarasheree commented on Eleven8's blog post Another One Bites The Dust - Lance Gross Ties The Knot (Pics)
"NICE !! "
6 hours ago
Eleven8's 6 blog posts were featured
6 hours ago
Eleven8 posted blog posts
6 hours ago
Alaska Evap posted a status
6 hours ago
EmpressSoDivine replied to RubyWoo's discussion Ciara and Russell Wilson Take A Break
"No, she just needs to learn how to keep her affairs quiet smh"
6 hours ago
Alaska Evap posted a status
7 hours ago
David Knight posted a status
7 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video