Hi ladies, I've been browsing this site for a minute now and I've learned quite a bit. This post may sound a little bit like the young lady earlier but I have a few more questions. I live in Memphis and my best friend and I have been eyeing the Grizzlies team. We're mainly into Athlete Ballers, and I get that successful business men can be a safer bet but we like what we like :) 

Sometimes when people think of Memphis they instantly think "ghetto/hood". We're the total opposite. We've worked on ourselves to get where we are physically, and actually planning to have some minor cosmetic surgery to up our game even more. I'm in my early 20's and we own a small business. Im also about to start school next fall for Sports Management. We're both VIRGINS and quite curious to know how this would go over with Athletes?

We're not really looking to just get some money and a few trinkets. It might seem extremely unlikely but we actually want relationships! None of the guys on the team are married and 3 of them have serious gfs. And that doesn't mean I wouldn't be interested because they are just GFs and not WIVES. 

Sorry ladies now Im rambling! You comments and any advice is greatly needed thanks so much in advance! 

Views: 605

Reply to This

Replies to This Discussion

Lol Im trying, Im ready to get this boob job and start school!

better off getting booty shots then a boob job

Isabella said:

Lol Im trying, Im ready to get this boob job and start school!

Its all on the to do list lol

Hmm,a virgin? Lol you're half way there hun. 

Why dont yall get a nice square dude to settle down with? Lol

I wasn't aware that only non-virgins had game. I've pulled many a baller and not offered the girlbox, including Rudy Gay three years ago. It's not that hard.


Love is a Losing Game said:

I can't say that they are not lookin for love either, but idk....how much game does a virgin have?

@glamazon, its not about not f*****. Its about virgin. A womans mind hell her whole mentality changes the first time she has sex. That is another reason why I think they should give it to someone they feel they are in 'in love' with any the guys feel the same way about them. This virgins tryna give it up to ballers ish is dumb and yall know it. They should f a baller second, but NOT first. Imo....UNLESS they have been in a loving a caring relationship wit the baller they gave it up to

Lol I heard Rudy was one of the more faithful ones but I guess not! Im not trying to come off like the 1st baller I meet im going to have sex with. Its not like that. 2 years ago I started volunteering with a local charity and I met a guy that played here, I wasn't ready to date anyone and I sort of chickened out I guess lol but that helped me see what kind of men Im attracted to and what I want. So Im basically just trying to get myself ready to get back out there so to speak.

glamazon said:

I wasn't aware that only non-virgins had game. I've pulled many a baller and not offered the girlbox, including Rudy Gay three years ago. It's not that hard.


Love is a Losing Game said:

I can't say that they are not lookin for love either, but idk....how much game does a virgin have?

Wait, now that you put it that way I agree. I don't think she should give it up to a baller as opposed to someone she's emotionally in sync with just because he's a baller! I didn't know they were holding onto it JUST to find a baller. I might have to read that over, it was all over the place.

@Isabella, if you're holding on just for a baller and not for being treated right by someone who respects and wants to commit to you then I don't know how well this will fare well. To be honest, you really don't need to go under the knife to appeal to The Grizz. LOL I mean, they're the pits when it comes to standards, and you WILL get your feelings hurt. Sleep with a budding baller, in undergrad or something. Let him fall in love first though. You gotta hold ALL men to the same standards. Who cares how it "goes over" with any man??!

Love is a Losing Game said:

@glamazon, its not about not f*****. Its about virgin. A womans mind hell her whole mentality changes the first time she has sex. That is another reason why I think they should give it to someone they feel they are in 'in love' with any the guys feel the same way about them. This virgins tryna give it up to ballers ish is dumb and yall know it. They should f a baller second, but NOT first. Imo....UNLESS they have been in a loving a caring relationship wit the baller they gave it up to

Thanks everyone for your insight, Im not holding on to my virginity just to find a baller. It never came up, I didn't date in high school and went right in to my career and that was it. The procedures Im having aren't for anyone but myself. BUT! I would like to hear more about Rudy lol

Yea if ur mentality is to give ur virginity to a baller n u have waited this long... ur not ready! These r GROWN MEN thats been around.. n hopefully kno what they want... u will end up hurt in the end... n thats not worth it!! U need to just wait n find u a nice man that will love u first n then everything else will follow

@glamaZon.....I wanna hear more about rudy

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Is this photo real?

Started by Moving In Silence in Talk Ish. Last reply by Ginger McKenna 4 hours ago. 2 Replies

I keep reading something opposite of what this pic is showing.

Torrei Hart Bitter ?

Started by Skylas the limit in Talk Ish. Last reply by Lala25 4 hours ago. 8 Replies

Eleven8 just did a article about this but here's a summery of her interview with sister2siter magTorrei Hart, ex-wife of Kevin Hart, held nothing back in a recent interview with Sister 2 Sister…Continue

Best Celebrity Sex Tape???

Started by SMSLove in Talk Ish. Last reply by Skylas the limit 12 hours ago. 5 Replies

Who has the best sex tape? Who would you like to see in one? Tommy and Pam still hold the title for me. I would love to see a Rihanna or Amber Rose sex tape....Continue

Tags: sextape

Why are single moms shamed but single fathers are praised?

Started by Felisha Johnson in Talk Ish. Last reply by Tone © 14 hours ago. 54 Replies

Anyone noticed that, doesn't matter race it's just in general. Anyone been on social media and see the flooding of pics with father single one's and all and it be met with praise, admiration and joy?…Continue

Latest Activity

Bri commented on Eleven8's blog post Seahawks Russell Wilson Heading For Divorce
"This makes me so sad that he's been seen w chicks. Wow. He was my dream dude."
3 hours ago
Eleven8's 6 blog posts were featured
4 hours ago
Eleven8 posted blog posts
4 hours ago
Ginger McKenna commented on Eleven8's blog post Seahawks Russell Wilson Heading For Divorce
"This really took me by surprise they have been together since his days at NC State. At least there…"
4 hours ago
Ginger McKenna replied to Moving In Silence's discussion Is this photo real?
"Ûber fake but a girl can dream."
4 hours ago
Tone © commented on Eleven8's blog post Seahawks Russell Wilson Heading For Divorce
"Hope the brothers gets a black woman next time"
4 hours ago
Lala25 commented on Peachkyss's blog post Ballerific Looks Of The Day: Kourtney Kardashian, Kim Kardashian, Beyoncé, Nicki Minaj, Katy Perry & More
"Ya'll worried about jeans im worried about spending my summer looking at bishes walk around in…"
4 hours ago
Lala25 commented on Eleven8's blog post Seahawks Russell Wilson Heading For Divorce
"I saw a pic of her and she looked like the scream mask. But they seem pretty young to be married…"
4 hours ago
Lala25 replied to Skylas the limit's discussion Torrei Hart Bitter ?
"I didnt find her bitter. Just real. Its easier to get along with a rich man more then a poor one.…"
4 hours ago
Tone © commented on Eleven8's blog post Does Being A "Day 1 Chick" Come With Any Benefits?
"@smitty A lot of the successful men I know did not become successful until they hit thier late…"
4 hours ago
Shane and Chocolate Dream are now friends
4 hours ago
Eleven8 replied to Moving In Silence's discussion Is this photo real?
"it looks super fake"
5 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video