Is it always wrong...or can it be fulfilling? I am extremely confused 

Views: 561

Reply to This

Replies to This Discussion

lmao...I was like 'Poor, Tone....gotta let everybody know she dont f**k with him like that' ...lol

OLD $PICE PINE NEEDLE said:

he'll pull a groupie rozay ish on me lol
University of Smitty said:

I figured you were ignoring his azz
OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Tone(copyright) will tell the world, you know he can't hold water. So I won't even try. Remember what he did to Sweetness. He 'altered' her email and did a post about it so I won't even respond to him.

$picey knows who she can phuck with :) and who to leave alone. Love is a Losing Game said:

And Spice, WE know u working on a Macbook for Christmas. U cut it out too lol
Yall know I was just kidding cuz don't nobody want none with a Tone (copyright) scored. I mean he will burn this mutha down! He prob only wanted to know if u had a twitter anyway LOL

Me and sweetness had are issue that is the only reason i posted that pm.  I would never expose any pm sent.



OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Tone(copyright) will tell the world, you know he can't hold water. So I won't even try. Remember what he did to Sweetness. He 'altered' her email and did a post about it so I won't even respond to him.

$picey knows who she can phuck with :) and who to leave alone.

Love is a Losing Game said:

And Spice, WE know u working on a Macbook for Christmas. U cut it out too lol

Whatchu saying boo??

Tone © said:

Me and sweetness had are issue that is the only reason i posted that pm.  I would never expose any pm sent.



OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Tone(copyright) will tell the world, you know he can't hold water. So I won't even try. Remember what he did to Sweetness. He 'altered' her email and did a post about it so I won't even respond to him.

$picey knows who she can phuck with :) and who to leave alone.

Love is a Losing Game said:

And Spice, WE know u working on a Macbook for Christmas. U cut it out too lol

@WnW, give us the details, we getting in trouble up in this post. lol

LOL

OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Whatchu saying boo??

Tone © said:

Me and sweetness had are issue that is the only reason i posted that pm.  I would never expose any pm sent.



OLD $PICE PINE NEEDLE said:

Tone(copyright) will tell the world, you know he can't hold water. So I won't even try. Remember what he did to Sweetness. He 'altered' her email and did a post about it so I won't even respond to him.

$picey knows who she can phuck with :) and who to leave alone.

Love is a Losing Game said:

And Spice, WE know u working on a Macbook for Christmas. U cut it out too lol
Does anybody have any juice yet?

I will have to add you guys to send a message, so please accept the requests :) It is a long read, and the events and details are too identifiable so I wouldn't feel comfortable posting out where anyone can look, I mean we did have 1000s of members just join to win some free hair, and most of these women in my city could use that, plus you  never know whose lurking...s*** I was for years in all y'all damn business like I knew you lmao 

@WNW, we're hanging here



Love is a Losing Game said:

Yall know I was just kidding cuz don't nobody want none with a Tone (copyright) scored. I mean he will burn this mutha down! He prob only wanted to know if u had a twitter anyway LOL

It's a love triangle between rival drug dealers.... so far that's all I've got 

OLD $PICE PINE NEEDLE said:

@WNW, we're hanging here

My cup is waiting to get filled with some tea too. ....

University of Smitty said:

It's a love triangle between rival drug dealers.... so far that's all I've got 

OLD $PICE PINE NEEDLE said:

@WNW, we're hanging here

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Drake Creeps on Blac Chyna, Lil Duval Chimes In

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by GoalDigging 1 hour ago. 5 Replies

Drake was caught liking a bunch of…Continue

Latest Activity

Niko Rose commented on Niko Rose's blog post B.O.B's "No Genre Tour" hits the Space City: Concert Review ::: by @niksofly
"His show is dope.You would thoroughly enjoy it."
37 minutes ago
Carla Jenkins commented on Eleven8's blog post Revolt TV's DJ Damage & Sib Vicious Give Great Advice On Becoming A TV Personality (VIDEO)
"People think that because they take Instagram selfies and do YouTube videos that being a TV…"
41 minutes ago
Asimplebijou commented on Niko Rose's blog post B.O.B's "No Genre Tour" hits the Space City: Concert Review ::: by @niksofly
"After reading this I feel like I was there. I love me some B.O.B."
44 minutes ago
Carla Jenkins commented on Eleven8's blog post Hank Baskett Tells FBI Transexual Extorted Him
"That's the best that he could come up with? I also don't believe that Ava is only asking…"
52 minutes ago
GoalDigging replied to RubyWoo's discussion Drake Creeps on Blac Chyna, Lil Duval Chimes In
"Lol"
1 hour ago
Rachel L. Hill posted blog posts
1 hour ago
Rachel L. Hill's 3 blog posts were featured
1 hour ago
Niko Rose posted a blog post
1 hour ago
Niko Rose's blog post was featured
1 hour ago
Niko Rose commented on Eleven8's blog post Hank Baskett Tells FBI Transexual Extorted Him
"His defense sucks"
3 hours ago
Eleven8's 4 blog posts were featured
3 hours ago
Eleven8 posted blog posts
3 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video