Hey yall,

So this is my last week of vacay and I'm just chillin.  I'm seeing this dude (just one of a handful on the roster;).  I just got off the phone with him.  He's on his way to bible study..which is a plus!:)  I love a church-going spiritual man!  But he gets on my nerves at time (I can excuse it cause I can just be moody at times so I don't take it too personal).  Anyways, the conversation was a lil slow.  He was like...why aren't you really talking? I'm like.."I'm just relaxing.  But I can bring up topics to discuss."  (To be honest, I'm just chilling and wanna keep this cool.  I hate the 50/50 question/interview thing anyways.)  So I rumble off a lot of random topics cause it irked me a lil bit.  (I'm thinking if he wanna hear me talk, then you're about to get it!)  So here's how the convo went after mentioning random topics to discuss....(paraphrasing)

Me: When you're 70, how do you see your life?
Him:  Blah, blah, blah...
Me: Do you wanna settle down here? 
Him:  Yes
Me:  So what if you wife gets a job in Pakistan making $450K a year, would you go? Would you be willing to pack up and leave and follow your wife to settle down in another country?
Him:  No, probably not.
Me: Why?
Him:  I gotta see what's best for me.  I'll have to talk to god about it and make a decision.
Me:  But she'll be the bread winner?
Him:  Yeah. But it aint about that.  I'm the man of the house.
Me:  Oh really, so what qualities do you think is sufficient to qualify as being the "man of the house"?  Cause if someone wants to be president of the US, I need to know your beliefs, views, and policies.  I mean, if you want to run the country, I need to know what you're working with. 
Him:  Let me ponder that question....I'll get back to you.  And don't give me a time frame cause I don't want to feel obligated to give a response too soon.....



What nigga!?!?!?  So you wanna be the king of the mother f****** castle but you don't know what it takes to do that.  awwww, lord give me strength!!!  I just can't take this....

Now I'm turned off.  Listen partner, if you wanna run s***, I need to know what you're working with.  You are not about to be President or CEO of this company and you don't even know what it takes to be effective at your position.  I need to know your outlook, your growth plan, how you treat those who are beneath you, your decision-making skills, and how you react to pressure and negative b*******.  I mean the list goes on and on! 

But really, he wanna be the king of the castle!??!!?  Boy bye!!! (Literally....on to the next one)!


Views: 560

Reply to This

Replies to This Discussion

Girl, preach!
I have nothing to add, except for my offering!

*hits flo from laughing at the gifs* ha ha ha
chile. so he calls me back after bible study to discuss. he's ready to give his "qualifications". but first he wants me to give my list. i happily oblige. so run down a "list" of qualities i possess. his response..."wow, that's a lot. i wasn't expecting that much. i figured a few things but no all of that. most people are striving to be those things but it's impressive that you have those qualities." i thinking to myself ....


so he gives his list...of 5 things. which is fine. but i'm still like boy bye. this is a bentley. imma need you to be able to RECOGNIZE great quality when you see it. its clear that you aint use to it to definitely require it or notice it immediately. i don't think i'll be able to give this a chance. it'll be like putting a new store in the hood. hood niggas don't appreciate a new store!! so i aint gonna be able to give him this bentley. not even a test drive.

SPICE said:
lol, sounds like the type of dude who'll put a woman in the poor house. *insert puppy gif here* :)
bwahahahaha. the forward flip is PRICELESS!!!

Nas'sTattooArtist said:
Girl, preach!
I have nothing to add, except for my offering!

NTA....i swear i hate you so much for that damn church show out gif!!! i laughed so hard my stomach started to cramp up. this dude straight did a tuck and roll and nearly ran over the girl on her way to give her offering!!! for real???

now to respond to OG's topic: weeding out the unworthy ones can be a chore and i get so tired of it, but keep fighting the good fight chica!
I so relate to this! I'm a jaguar striving to reach Bentley status and dudes these days are used to.......Hyundais?!! I can't. The weeding out process can be tiresome and worrisome. Sometimes I truly believe it is the end of days.

OfficialGroupie said:
chile. so he calls me back after bible study to discuss. he's ready to give his "qualifications". but first he wants me to give my list. i happily oblige. so run down a "list" of qualities i possess. his response..."wow, that's a lot. i wasn't expecting that much. i figured a few things but no all of that. most people are striving to be those things but it's impressive that you have those qualities." i thinking to myself ....


so he gives his list...of 5 things. which is fine. but i'm still like boy bye. this is a bentley. imma need you to be able to RECOGNIZE great quality when you see it. its clear that you aint use to it to definitely require it or notice it immediately. i don't think i'll be able to give this a chance. it'll be like putting a new store in the hood. hood niggas don't appreciate a new store!! so i aint gonna be able to give him this bentley. not even a test drive.

SPICE said:
lol, sounds like the type of dude who'll put a woman in the poor house. *insert puppy gif here* :)
So basically he went to Bible study to ask his minister what he should want. smh Indeed, boy bye!
Dam girl you go hard....I love it though.

Reply to Discussion

RSS

BallerBoards

The City of Chicago Set to Release 100 Recordings of Police Shootings

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by V 3 hours ago. 1 Reply

The #ChicagoSunTimes reports that the city of #Chicago will release the recordings of 100 police shootings and uses of stun guns some time next week. Currently, the audio is expected to be released…Continue

Nick Cannon Announces a Rap Challenge for $100k

Started by Asimplebijou in Talk Ish 5 hours ago. 0 Replies

Mogul #NickCannon is a true jack of all trades. Whether we know him from his films like #LoveDontCostaThing, or his hit show #WildnOut, Cannon is known from everything from film and television, to…Continue

Lil' Kim Names Her Top 5 Favorite Biggie Tracks

Started by Asimplebijou in Talk Ish yesterday. 0 Replies

#LilKim recently called into DJ's “The Whoolywood Shuffle” radio show to discuss the #BadBoy Family Reunion Tour.During the phone interview, the Queen Bee talked about setting aside her beef with…Continue

Kanye West's Studio Broken Into

Started by Asimplebijou in Talk Ish yesterday. 0 Replies

#TMZ reports that #KanyeWest's creative studio was broken into recently and the rapper thinks it could have been an inside job. Law enforcement was called to the scene Tuesday evening after the door…Continue

Latest Activity

Terrell Jones liked Eleven8's blog post Source Says Things Are Getting Pretty Heated Between Kylie Jenner & PartyNextDoor
39 minutes ago
RubyWoo posted a blog post
2 hours ago
RubyWoo's blog post was featured
2 hours ago
V replied to Asimplebijou's discussion The City of Chicago Set to Release 100 Recordings of Police Shootings
"SMH why release this? To add to families' trauma and cause riots? SMH"
3 hours ago
V commented on Eleven8's blog post How One Law School Graduate Used Sugar Daddies To Fund Her Education
"She looks like she escaped from a tomb. Ick!"
3 hours ago
Peachkyss posted blog posts
3 hours ago
Peachkyss's 3 blog posts were featured
3 hours ago
Asimplebijou posted events
3 hours ago
Eleven8's 4 blog posts were featured
3 hours ago
Eleven8 posted blog posts
3 hours ago
Asimplebijou posted discussions
5 hours ago
Mrs. Big Dreams liked Mrs. Big Dreams's profile
13 hours ago

© 2016   Created by Baller Alert.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service