I hope they get her ass at the reunion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! She's so fuggn messy I wanna pop her in the mouth my damn self

Views: 118

Reply to This

Replies to This Discussion

I'm mad how Jenn was screaming Royce needs to step up to the plate, & she is the one who left before Royce got to the restaurant. I can't believe Eric threw water on her like that though.

Omg I nearly flipped out when Eric threw the water. Boy I can't wait for next weeks episode. What an ass

Now on to suzie. Is it me or is she messier than Meeka! This b**** couldn't even hold her own breath. I mean damn I know she thirsty n all and wanna be down since she was out last season but s***. She is starting a lot of unnecessary s***. 

And another note. Am I wrong or should Jen ignore Royce and her and Erics "business?". I'm just saying like if u done with Eric u done. And Royce isn't realt her friend like that so let the two do their own thing. But yah I'm still reelin cuz I wanna see next week cuz ima be cussin at my tv in the living room

Mizz Aleshia said:

I'm mad how Jenn was screaming Royce needs to step up to the plate, & she is the one who left before Royce got to the restaurant. I can't believe Eric threw water on her like that though.

I'm on Pacific time...I rushed to BA after BW went off...I couldn't wait to see what y'all were saying. When Eric threw the water on Jenn he threw it hard as hell and close...No, "across the table water may not hit you" b*******. I was shocked. And she looked like she instantly starts crying after that. He has no respect for her and I bet he's bitter cuz he heard she's moving on.

Either way, there's no excuse. I can't stand when a man disrespects a woman. That s*** would have caught me by surprise, but I would've pounced on his ass and quick. Or I may have just got a copy of the tape for the divorce lawyer and claimed prior domestic abuse. I'm sure that's not the only low things he's done to her in the past.

I hate him now. 

Chile, I thought he was gonna smash the glass on her face lol! He almost drowned her ass.

Gucci Ma said:

I'm on Pacific time...I rushed to BA after BW went off...I couldn't wait to see what y'all were saying. When Eric threw the water on Jenn he threw it hard as hell and close...No, "across the table water may not hit you" b*******. I was shocked. And she looked like she instantly starts crying after that. He has no respect for her and I bet he's bitter cuz he heard she's moving on.

Either way, there's no excuse. I can't stand when a man disrespects a woman. That s*** would have caught me by surprise, but I would've pounced on his ass and quick. Or I may have just got a copy of the tape for the divorce lawyer and claimed prior domestic abuse. I'm sure that's not the only low things he's done to her in the past.

I hate him now. 

Right! She probably thought she was gonna drown...she took a deep ass breath and was gurgling...lmao. That s*** is hella disrespectful. I hope nobody ever tries that s*** with me. I woulda got [The Game] Melanie on his ass like, "Don't let the bourgie fool you" cuz it's bout to be on b**** nigga!!!

MissBling said:
Chile, I thought he was gonna smash the glass on her face lol! He almost drowned her ass.
Gucci Ma said:

I'm on Pacific time...I rushed to BA after BW went off...I couldn't wait to see what y'all were saying. When Eric threw the water on Jenn he threw it hard as hell and close...No, "across the table water may not hit you" b*******. I was shocked. And she looked like she instantly starts crying after that. He has no respect for her and I bet he's bitter cuz he heard she's moving on.

Either way, there's no excuse. I can't stand when a man disrespects a woman. That s*** would have caught me by surprise, but I would've pounced on his ass and quick. Or I may have just got a copy of the tape for the divorce lawyer and claimed prior domestic abuse. I'm sure that's not the only low things he's done to her in the past.

I hate him now. 

dang! he threw that s*** hard as hell!
After he threw it did his B**** Ass said "No calories or zero calories", some smart junk like that? (I can never understand what he's saying) Eric needs his ass BEAT for that.
lmao yo that s-it looked painful when he threw it on her lmao...Like he used all the strength in his "jackin off arm" to throw it on her....She was stunned like a mf....but I KNOW I woulda got up, wet face and all and jump on his back and make another lump on his Quazimodo looking ass
yea he threw that drink a lil to hard like a punch was coming after it. damn son!! smh
I'm waiting for the episode where Suzie gets her ass folded up like a lawn chair for talking so much. & if I was Jen, I would have karate kicked Eric in that big ass knot of his. 

Eric is an apish fool for doing that to Jen. I hope he gets what's coming to him. How f*****g disrespectful! If he's all that why can't he just keep it moving. On to the next one. Jenn needs to stop mouthing off when she see's him because that animal does not know how to control himself.

Suzie, It's just a matter of time before somebody gets in that ass proper. She was bold in season 1 when she dumped that bucket of ice water on Sandra. Now she's playing lil Miss innocent. B**** please!

Tammi has buyers remorse for slapping Meeka ass. She needs to own up to that s*** and stop fronting like she felt threatened. She came to the club ready to fight Meeka. Hair was pulled back and earrings were off. Now who goes to the club like that? Another b**** please for her! Lawyer is gonna eat up that $20,000 an episode mama. Ghetto is as ghetto does.

Evelyn is trying to clean up her image so she can be on DWTS. At least she is about her business. Capitalizing off of the show. Smart move.

Royce is just sickening with those faces she makes. They need to toss her because she doesn't add much to the show.

Shaunie don't let nobody know her business so ain't much to tell there. She's too smart for that shit and let's the rest of them make fools of themselves while she collects them checks. Love that girl!  



MissBling said:
Chile, I thought he was gonna smash the glass on her face lol! He almost drowned her ass.

Gucci Ma said:

I'm on Pacific time...I rushed to BA after BW went off...I couldn't wait to see what y'all were saying. When Eric threw the water on Jenn he threw it hard as hell and close...No, "across the table water may not hit you" b*******. I was shocked. And she looked like she instantly starts crying after that. He has no respect for her and I bet he's bitter cuz he heard she's moving on.

Either way, there's no excuse. I can't stand when a man disrespects a woman. That s*** would have caught me by surprise, but I would've pounced on his ass and quick. Or I may have just got a copy of the tape for the divorce lawyer and claimed prior domestic abuse. I'm sure that's not the only low things he's done to her in the past.

I hate him now. 

Reply to Discussion

RSS

Ballerific Events

BallerBoards

Ryan Lochte Loses All Of His Endorsements

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by SoLuscious yesterday. 2 Replies

It doesn’t look like things are looking good for #RyanLochte after lying about being robbed at gunpoint in #Rio. Despite apologizing on social media and via an interview with #MattLauer, Lochte is…Continue

Kobe Bryant Is Launching A $100M Venture Capital Fund

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by SoLuscious on Tuesday. 1 Reply

The #WallStreetJournal reports, today, #KobeBryant is launching a venture capital fund with investor #JeffStibel.The $100 million dollar fund will invest in media, data and technology companies. The…Continue

Paul Wall Offers ALL American Olympic Gold Medalist Free Gold Olympic Grillz

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Tuesday. 0 Replies

Few things are better than winning an Olympic gold medal for your country. However, rapper #PaulWall has offered to put the icing on top for every #American athlete who won big in #Rio.According to…Continue

New Reports Reveal Prince’s Drugs Were Mislabeled

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Tuesday. 0 Replies

According to #USWeekly, new information reveals that the drugs found in #Prince’s home after his death were mislabeled.An autopsy confirmed the pop icon accidentally overdosed on #fentanyl, however,…Continue

Latest Activity

Eleven8's 3 blog posts were featured
8 hours ago
Eleven8 posted blog posts
8 hours ago
Asimplebijou's 5 events were featured
15 hours ago
Asimplebijou posted events
15 hours ago
Asimplebijou updated an event
Thumbnail

MIA - Drake & Future Summer Sixteen After Party @ G5IVE Miami 8/30 at miami, fl

August 30, 2016 at 9pm to August 31, 2016 at 4am
16 hours ago
Denise Love commented on Tia Long's blog post Spoiler Alert: Jaden Smith's Intimate Moment on New Series 'The Get Down' May Be Shocking...Or Not - blogged by: @bytialong
"no. I can't watch him kissing a man."
18 hours ago
Char Turner posted blog posts
19 hours ago
Char Turner's 5 blog posts were featured
19 hours ago
V commented on Char Turner's blog post Leslie Jones Reportedly Hacked, Nude Photos Released - blogged by: @Chargotit
"Very sad. I hope they can find whoever is responsible for this. The hate she's received is so…"
yesterday
V commented on MsJennyb's blog post Zika Medical Images Show How Virus Can Damage the Brain of a Fetus, “Worst Brain Infections That Doctors Will Ever See” – blogged by @MsJennyb
"So very sad for those babies :-("
yesterday
Eddie-O's event was featured
Thumbnail

Atlantic City- Tory Lanez & French Montana @ Harrahs Pool Party 9/4 at Harrah's Pool

September 4, 2016 at 10pm to September 5, 2016 at 4am
yesterday
CAESAR JONES commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Handsome Scammer Uses Social Media To Rob Women
"Alisha Freeman & Wilson Jackson Getting Married July 19, 2014 North Hollywood,…"
yesterday

© 2016   Created by Baller Alert.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service