Tammy and Evelyn are utterly horrid examples of women

I don't understand why Tammy can't seem to fathom she should be sensitive to other peoples feelings and/or backgrounds. Kiesha has been nothin but nice and ladylike to this b**** and has received nothing but a barrage of abusive dialogue and insults as a result. Then her and Evelyn call her too sensitive all the while they are the most overly sensitive b****** on the show. Though pretty, Kiesha ain't necessarily my type but she comes off as very sweet on the show. Tammy needs to continue with her counseling and hopefully drag Evelyn's shrew hag ass in there as well. I mean god damn, the first thing you ask somebody is, "are you white?" She knew good and god damn well that girl was either mixed or just a plain ole light skin black chick. Anybody with a elementary knowledge of black hair could see the kinks/waves in her hair. I really hope Tammy grows up and Ocho ends up leaving Evelyn at the alter and totally humiliating her when it's all said and done.

 

Sorry just had to vent. Excuse the grammar and spelling errors if there are any.

Views: 678

Reply to This

Replies to This Discussion

it is no longer entertaining... the hahaha's  are over

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

omg yall all worked up over a reality show?? hahahahaaha yall r showing signs of simple-mindedness just as they do for RATINGS on the show. i watched this fuckery and laughed my ass off. kesha as well as kenya has watched the past episodes and knew all about the racheticity (yea i made that up) that goes on. they still signed up for it anyway. the only one that i think is really like this in real life is eve. please just take these shows for what they are....to entertain us!! if they were all sitting around discussing world hunger and peace on earth, nobody would watch. #comeonson

Ratchetcity?? lol hahaha dj you are funny! haha 

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

omg yall all worked up over a reality show?? hahahahaaha yall r showing signs of simple-mindedness just as they do for RATINGS on the show. i watched this fuckery and laughed my ass off. kesha as well as kenya has watched the past episodes and knew all about the racheticity (yea i made that up) that goes on. they still signed up for it anyway. the only one that i think is really like this in real life is eve. please just take these shows for what they are....to entertain us!! if they were all sitting around discussing world hunger and peace on earth, nobody would watch. #comeonson

I didn't get to watch... 
For the record when Basketball Wives was pitched, Shaq was "in" on it. The "don't say my name" injunction was a ploy for ratings. 

Yes after last night episode Tami made me really not like her. I normally do, but damn give the girl Keisha a chance! Evelyn I've never liked her, she's damn near 40 if not older acting like she's 18.

ive never liked EVILyn either...

mese said:
Ratchetcity?? lol hahaha dj you are funny! haha 

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

omg yall all worked up over a reality show?? hahahahaaha yall r showing signs of simple-mindedness just as they do for RATINGS on the show. i watched this fuckery and laughed my ass off. kesha as well as kenya has watched the past episodes and knew all about the racheticity (yea i made that up) that goes on. they still signed up for it anyway. the only one that i think is really like this in real life is eve. please just take these shows for what they are....to entertain us!! if they were all sitting around discussing world hunger and peace on earth, nobody would watch. #comeonson

the only thing im trying to convey is the s*** is so ludacris it cant possibly be real is all im saying.....so therefore they tell them to lay it on extra heavy due to so many people tune in when they have pointless fights, attack the weaker girl, click up, etc. i take the show for exactly what it is.....a cluster f*** of women told they better lay the drama on heavy or no show!! look at housewives of d.c. CANCELLLED because there was not enough stupid drama going on. some people will just sell their souls for that fame and celebrity. remember what tammie looked like when she first came on the show........ #busted! now she makes sure to be the im the baddest b**** to fund her weave line, her production company that she just started, (i think) and a couple of other ventures she has going right now. her acting a damn fool on basketball wives is whats funding that s***. shaunie already has her money game up so their is no need for her to do what they do. jennifer is getting her money up as well so expect to see her leave the show pretty soon guarentee it. with this being said, i will gladly tune in next week, (if i aint got s*** else to do at the time) to laugh at this s*** even more. its the american way people. lol

 

ikr....i need to get out the insurance field and chase my calling huh?? lol
 
OLD $PICE PINE NEEDLE said:

*in my new yawk accent*  well hello there Mr. Executive Produca lol

DJ - A.K.A - DON_JUAN said:

the only thing im trying to convey is the s*** is so ludacris it cant possibly be real is all im saying.....so therefore they tell them to lay it on extra heavy due to so many people tune in when they have pointless fights, attack the weaker girl, click up, etc. i take the show for exactly what it is.....a cluster f*** of women told they better lay the drama on heavy or no show!! look at housewives of d.c. CANCELLLED because there was not enough stupid drama going on. some people will just sell their souls for that fame and celebrity. remember what tammie looked like when she first came on the show........ #busted! now she makes sure to be the im the baddest b**** to fund her weave line, her production company that she just started, (i think) and a couple of other ventures she has going right now. her acting a damn fool on basketball wives is whats funding that s***. shaunie already has her money game up so their is no need for her to do what they do. jennifer is getting her money up as well so expect to see her leave the show pretty soon guarentee it. with this being said, i will gladly tune in next week, (if i aint got s*** else to do at the time) to laugh at this s*** even more. its the american way people. lol

 

Reply to Discussion

RSS

Ballerific Events

BallerBoards

3D Printing Company Turns Popular Drake Image into a Figurine

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Saturday. 0 Replies

The popular image from #Drake's #Views has now been turned into a figurine. Just hours before the album dropped, Drake posted photos of all the artists featured on his album such as #Future and…Continue

3D Printing Company Turns Popular Drake Image into a Figurine

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Saturday. 0 Replies

The popular image from #Drake's #Views has now been turned into a figurine. Just hours before the album dropped, Drake posted photos of all the artists featured on his album such as #Future and…Continue

3D Printing Company Turns Popular Drake Image into a Figurine

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Saturday. 0 Replies

The popular image from #Drake's #Views has now been turned into a figurine. Just hours before the album dropped, Drake posted photos of all the artists featured on his album such as #Future and…Continue

Mr. Vegas Calls Drake A 'Fake' For Exploiting Dancehall Music On VIEWS

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Thursday. 0 Replies

Dancehall veteran Mr. Vegas is putting #Drake on blast for sampling Dancehall artists on his latest album.In a video posted on his Facebook, Mr. Vegas said he was excited to listen to #VIEWS so that…Continue

Latest Activity

Suga Bear commented on Alexis Danielle Grant's blog post 12-Year-Old Girl Returns From School Trip With Severe Rope Burns Around Her Neck -blogged by @Lexxthatsall
"So the chaperone didn't see the when and how the rope ended up around the child's neck…"
9 hours ago
Terrell Jones liked Kelsey Ceara Woods's blog post New Orleans Saints and Pelicans Owner Says His Family Is Trying To Kill Him - Blogged by @kelseycearaa
11 hours ago
BunniDWabbit commented on Eleven8's blog post Baller Alert Radio - Episode 11 - Bu Thiam & Drekia Glenn Talk "Like A Boss", Working With Chris Brown, Tracee Ellis Ross, DJ Drama vs. Jeezy & More
"Damn autocorrect, I wrote Bu."
17 hours ago
BunniDWabbit commented on Eleven8's blog post Baller Alert Radio - Episode 11 - Bu Thiam & Drekia Glenn Talk "Like A Boss", Working With Chris Brown, Tracee Ellis Ross, DJ Drama vs. Jeezy & More
"This is off topic, but it just occurred to me that Akon has three wives. I wonder if Abu is going…"
17 hours ago
Denise Love commented on Niko Rose's blog post Former NBA Player Etan Thomas Experiences Subtle Prejudice On Train- blogged by @niksofly
"Rolling my eyes at this whiny fool..."
21 hours ago
LemonDropPop and MrArcherthePromoter are now friends
yesterday
Peachkyss posted blog posts
yesterday
Peachkyss's 2 blog posts were featured
yesterday
michale posted a status
yesterday
michale posted a status
yesterday
Alexis Danielle Grant posted a blog post
yesterday
Alexis Danielle Grant's blog post was featured
yesterday

© 2016   Created by Baller Alert.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service