Because we are ladies we don't tell the truth to these a******* because it would hurt their lil feelings. Post what you really wanted to tell that dude but never did...

Tags: truth

Views: 8060

Reply to This

Replies to This Discussion

Your d*** is pointless...no seriously it's pointless, it has no direction, it just goes in there and roams around in the dark like a f****** tourist we've been doing this for 2 damn years and you still can't get it right, You should just get it converted to a pu**y you f***ing p***y!!
--^^--^^-- lost pulse hahaha

Sheli said:
Your d*** is pointless...no seriously it's pointless, it has no direction, it just goes in there and roams around in the dark like a f****** tourist we've been doing this for 2 damn years and you still can't get it right, You should just get it converted to a pu**y you f***ing p***y!!
*Your house looks like a crackhouse - I act like it didn't bother me but it did.
*You are a buttaface - everything looks good but your damn face.
*Your feet are disgusting
*You dinga ain't all that I just told you that
*I really wanted you to go home after we finished but you laid there and went to sleep
*I saw that s*** stain in your draws
LMFAO....Those two right there. Oh goodness, the last one WHY...what did you do????

Boss/MadamBA said:
*I really wanted you to go home after we finished but you laid there and went to sleep
*I saw that s*** stain in your draws
Your best friend was better than you.
Laugh to myself...never called shitty again.

Sheli said:
LMFAO....Those two right there. Oh goodness, the last one WHY...what did you do????

Boss/MadamBA said:
*I really wanted you to go home after we finished but you laid there and went to sleep
*I saw that s*** stain in your draws
@ BOSS, I'm on the floor lmao
*i never went on a second date with you cause you have bad hygiene.
*i never called you back cause you passed gas in my car.
*your d*** was wack, thats why we never f***** again.
*sorry, but im just not that into you.
*damn, i wish you were a lil bit taller.
*i dont like talking on the phone with you cause you complain like a lil b****.
*i dont wanna date you (i.e. be seen in public with you ) cause you have bad posture and youre not attractive. i know youre a professional man with no kids but you still aint working with s***.
*You have a small d***, in fact you should be embarassed
*You're a user and a loser that will be unhappy for the rest of your life
*I'm the best you ever had
*You're ashy
*You're crooked front teeth actually DO bother me
1. I've done that before and actually enjoyed it more the other time
2. If you were broke HELL NO I would not have dated you
3. Heck yeah I think Boris Kodjoe looks better than you---dumb azz question
4. If we break up I I'll find someone just as tight you. Heck he might be your coworker or team mate...ok playing on the teammate part cuz that will get you caught out there
5. No you are not the first "baller" I've dated
1.) Yes I was really pissed at the fact that the sex lasted for 2 mins. You're not a virgin so either you need to learn to hold it in or use your hand more to go longer.
2.) Since the movie was playing in the background, I did continue to watch it during the do. The movie had more action than what you were giving me in the bed.
3.) Every time you kissed me, I wanted to throw up.
LMFAAAAAO @SHELI HEEELL NAAAAH LMFFFFFAAAAOOO @ I SAW UR S*** STAINS LOL

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Brooklyn Teen Gets Beat In McDonalds And Not One Person Called The Police

Started by Baller Alert in Talk Ish. Last reply by DJ - A.K.A - DON_JUAN yesterday. 7 Replies

Dozens of kids and at least two adults watched as four teenage girls brutalized a pint-sized 15-year-old girl in a Brooklyn McDonald’s — but not one made a move to stop it, a shocking video that’s…Continue

Where to go in ATL

Started by DownSouthDiva in Talk Ish. Last reply by DownSouthDiva on Wednesday. 2 Replies

So I'm going to Atlanta this coming May to visit. Where are some cool spots I should go check out? Any hotel suggestions? And of course, where are all the ballers at?Continue

How do you deal with backstabbing family?

Started by LemonDropPop in Talk Ish. Last reply by The Philly Habesha Diva on Monday. 10 Replies

Let me first start off by stating I love my older sister! She is really smart. But she is an evil witch. Our mom got sick and got behind on the taxes on her house. At the time I wasn't ballin so I…Continue

Sister Help

Started by MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! in Talk Ish. Last reply by Sandy Cheeks Mar 21. 10 Replies

I'm having an issue y'all.  My sister is renewing her vows and we have a difference of opinion on some things...the main being that I'm one of her bridesmaids and she wants a bridal shower.  I don't…Continue

Latest Activity

willson350 posted a status
3 hours ago
Isa Levenson posted a status
4 hours ago
willson350 posted a status
6 hours ago
willson350 posted a status
6 hours ago
willson350 posted a status
6 hours ago
willson350 posted a status
6 hours ago
Bri commented on Briana Shani's blog post Blog Post: When You're Over Your Hoe Phase By: Briana Shani
"Couldn't have said it better sugar bear! Right now all I need is a vibrator. I have no desire…"
8 hours ago
prettygrand liked Eleven8's blog post Ludacrs Admits To Sleeping With Drake's Girlfriend Back In The Day (VIDEO)
9 hours ago
Selena commented on Eleven8's blog post Fix My Life Guest With 34 Children From 17 women Gets His Own Reality Show
"Lmbo"
10 hours ago
Lay B. liked beinghershykissblogger's blog post Relationships 105: Marriage & A Wife vs A Married Woman
12 hours ago
Suga Bear commented on Briana Shani's blog post Blog Post: When You're Over Your Hoe Phase By: Briana Shani
"I wouldn't call it a hoe phase, it's actually a learning phase. You learn that having sex…"
13 hours ago
Alexis Danielle Grant posted a blog post
13 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video