Because we are ladies we don't tell the truth to these a******* because it would hurt their lil feelings. Post what you really wanted to tell that dude but never did...

Tags: truth

Views: 7633

Reply to This

Replies to This Discussion

Your d*** is pointless...no seriously it's pointless, it has no direction, it just goes in there and roams around in the dark like a f****** tourist we've been doing this for 2 damn years and you still can't get it right, You should just get it converted to a pu**y you f***ing p***y!!
--^^--^^-- lost pulse hahaha

Sheli said:
Your d*** is pointless...no seriously it's pointless, it has no direction, it just goes in there and roams around in the dark like a f****** tourist we've been doing this for 2 damn years and you still can't get it right, You should just get it converted to a pu**y you f***ing p***y!!
*Your house looks like a crackhouse - I act like it didn't bother me but it did.
*You are a buttaface - everything looks good but your damn face.
*Your feet are disgusting
*You dinga ain't all that I just told you that
*I really wanted you to go home after we finished but you laid there and went to sleep
*I saw that s*** stain in your draws
LMFAO....Those two right there. Oh goodness, the last one WHY...what did you do????

Boss/MadamBA said:
*I really wanted you to go home after we finished but you laid there and went to sleep
*I saw that s*** stain in your draws
Your best friend was better than you.
Laugh to myself...never called shitty again.

Sheli said:
LMFAO....Those two right there. Oh goodness, the last one WHY...what did you do????

Boss/MadamBA said:
*I really wanted you to go home after we finished but you laid there and went to sleep
*I saw that s*** stain in your draws
@ BOSS, I'm on the floor lmao
*i never went on a second date with you cause you have bad hygiene.
*i never called you back cause you passed gas in my car.
*your d*** was wack, thats why we never f***** again.
*sorry, but im just not that into you.
*damn, i wish you were a lil bit taller.
*i dont like talking on the phone with you cause you complain like a lil b****.
*i dont wanna date you (i.e. be seen in public with you ) cause you have bad posture and youre not attractive. i know youre a professional man with no kids but you still aint working with s***.
*You have a small d***, in fact you should be embarassed
*You're a user and a loser that will be unhappy for the rest of your life
*I'm the best you ever had
*You're ashy
*You're crooked front teeth actually DO bother me
1. I've done that before and actually enjoyed it more the other time
2. If you were broke HELL NO I would not have dated you
3. Heck yeah I think Boris Kodjoe looks better than you---dumb azz question
4. If we break up I I'll find someone just as tight you. Heck he might be your coworker or team mate...ok playing on the teammate part cuz that will get you caught out there
5. No you are not the first "baller" I've dated
1.) Yes I was really pissed at the fact that the sex lasted for 2 mins. You're not a virgin so either you need to learn to hold it in or use your hand more to go longer.
2.) Since the movie was playing in the background, I did continue to watch it during the do. The movie had more action than what you were giving me in the bed.
3.) Every time you kissed me, I wanted to throw up.
LMFAAAAAO @SHELI HEEELL NAAAAH LMFFFFFAAAAOOO @ I SAW UR S*** STAINS LOL

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Joe Budden Accused of Brutally Beating His GF

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Baller Alert 11 minutes ago. 3 Replies

According to TMZ, Joe Budden…Continue

Did Kim K Throw Shade at Beyonce?

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Brown Skin Beauty 1 hour ago. 3 Replies

Is Kim throwing shade with her…Continue

Joseline Threatens to Leave Stevie J

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Brown Skin Beauty 1 hour ago. 2 Replies

Continue

Producer Nizzy J's Baby Momma Lilliana Hernandez Is Smashing Paul George

Started by Vanessa G in Talk Ish. Last reply by Sweetness 3 hours ago. 41 Replies

It looks like music producer Nizzy J's ex video heaux baby momma Lilliana Hernandez is currently smashing Paul George. They started following each other a couple days ago and have been dropping hints…Continue

Latest Activity

Baller Alert replied to RubyWoo's discussion Joe Budden Accused of Brutally Beating His GF
"I believe it too..."
11 minutes ago
Brown Skin Beauty commented on Eleven8's blog post Steelers RB Le'Veon Bell Says He DIdn't Know He Could Get A DUI From Smoking Weed
"Under the influence...smh  not just alcohol.  He did go to college right?"
1 hour ago
mariemarie675 is attending RubyWoo's event
Thumbnail

Miami - Revolt Music Conference @ Fontainebleau 10/16-10/19 at Fontainebleau

October 16, 2014 to October 19, 2014
1 hour ago
Brown Skin Beauty commented on Eleven8's blog post V. Stiviano Says Donald Sterling is Gay
"She really trying to extend those 15 minutes...She's so confused one minute he has a secret…"
1 hour ago
mariemarie675 liked Peachkyss's blog post Ballerific Foot Werk: Christian Louboutin Python 'So Kate' Booties
1 hour ago
Brown Skin Beauty replied to RubyWoo's discussion Did Kim K Throw Shade at Beyonce?
"I don't see it?  Can someone fill me in?  Some people naturally have an hourglass…"
1 hour ago
Brown Skin Beauty replied to RubyWoo's discussion Joseline Threatens to Leave Stevie J
"smh....She scared to be back on the pole.  We know Stebbie her pimp."
1 hour ago
Nicole commented on Peachkyss's blog post Baller Alert's Hit or Miss: Kim Kardashian Wearing Yiquing Yin 'Baci' Jumpsuit and Prada Heels
"Sexy"
1 hour ago
Nicole commented on Asimplebijou's blog post BallerAlert's How Much Do They Make?: D.J. Augustin (Detroit Pistons)
"Very handsome guy."
1 hour ago
Baller Alert shared Eleven8's blog post on Twitter
1 hour ago
Baller Alert shared Milagros Reyes's blog post on Twitter
1 hour ago
Eleven8's 5 blog posts were featured
1 hour ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video