I hope you don't mind me borrowing your idea, but it was so funny I started thinking of who else would be shocked if I told them what I really thought. Post what you would love to tell the people at the job, but you can't or your ass will be unemployed with the quickness......

Views: 2979

Reply to This

Replies to This Discussion

Hell naw.....LMAOOOO
 
Love is a Losing Game said:

I'm sorry to hear that too Sheli. Ima put my prayer warrior friend on the job for u! That cpa exam aint no joke!
I have been so frustrated with work! Ok, I coordinate a program in a school, I hire, plan activities, do payroll, fire, work with students and parents, have three supervisors, commit like ten hours a day to work, collect data, prepare reports, just a lot of stuff! Anyway, none of my supervisors helped me to ensure the program was running well until like the last two months. We had a visit from the big wigs and these absent fools threw me under the bus! I had been protecting them and making excuses for their lack of involvement, and soon as they felt the heat, they blamed all the problems on me! THEN tried to talk s*** to me. I made the mistake of tellin all they a**** off in an email sent to all of them. Needless to say they all hate me now, but so f'n what! I shoulda wrote that s*** on here instead of sending it, but hey, at least they know not to try me like that again. Lol, I'm prob gon get fired soon tho lmao
Oooo I DEFINITELY have some; had the shitty'est day too? LOL
Here we go:

*To the b**** who created a major f*k-up and I had to fix it ruining my Friday night plans...didn't you get trained TWICE?! Walk your incompetent ass into rush hour traffic.
*Dear lady who's older but acts like a juvenile...You making negative comments about my outfits that EVERYONE else compliments doesn't make objective, you just look like a jealous heffa. Get your life and stop worrying about what I'M wearing and how I wear it. It's called personal style b****. 
*Dear mofos who are ALWAYS complaining but have no solutions or suggestions. STFU! Go belly-ache to your corny ass spouses. 
*To the cafe worker who shucks, jives and coons - I feel like slapping your ass with a Marcus Garvey book. Get some pride - black face ended decades ago. 
*Dear b**** who's shaped like The Tic cartoon. It gives me great joy to laugh in your gremlin face when I catch yo ass gas-facing me for NO damn REASON! You don't know me, we've never said as much as a 'hello' despite my smiles, so what's your problem?? - besides toxic levels of bitchassness.   

And lastly, unrelated to work...
To my homeboy who's crashing at my place...We are in two completely different rooms, on different levels...why the F*K! do you sound like the Jurassic Park dinosaurs are stampeding through my place??!!! How the HELL did your ex girlfriends not quit your ass just based on THAT snoring???!! If it wasn't so late, I would wake your ass up then toss you and your knapsack into the hall!

(Saturday will be a better day...)
Y'all really trying my patience today with all this stupidity
* Chart your s*** correctly the first time and you wouldn't have to hear me
* High school is over! You don't have to like me matter fact go have a seat with the rest of the b****** waiting for me to give a f***
* Why is s*** always the f*** out of order when I need to use it!! I'm not doing s*** today y'all not gone stress me out!!!
* Yeah I called corporate incase y'all haven't noticed I don't f*** around when it comes to my money or my time but y'all seem to be doing both but y'all gone learn today 

Every time you want to come talk to me you are either scratching your azz or your cooch. I need you to get your shyt checked!

Yeah, I get it that you are from one of those countries where they don't use deodorant. Then I'm going to need you to respect my personal space and BACK THE FUGG UP!!! How the hell are you gonna be a close talker AND not use deodorant.

FINALLY, leave me the hell alone.

I was laughing at WORK while reading this and +1 to eveybody. The truth shall set us free.

*Why do y'all keep coming over here asking me the SAME questions! Y'all f****** up my Internet time!!!! 
* Let me help y'all understand something I DON'T ANSWER PHONES! I'm not the secretary, I have my own s*** to do!!!
* Just because you have 3 admits on your unit does not mean you are allowed to start f****** up!!!! Get your s*** in order!
* STOP SENDING THESE MASS EMAILS AND CALLING THESE DUMB ASS MEETINGS BECAUSE 1 PERSON IS MESSING UP!!! DIRECT THAT S*** DIRECTLY TO THEM!!
* I should have went to school to be a lawyer 
You're 53 and look 75, no one wants to see your dumb blonde act

All black people don't listen to rap & not all white folk love country music!!!! Leave the damn music where it's at!!!

You spend 3 hours with a family, I get 10 minutes!!!! Quit asking me why they didn't buy!!!!!!! 

Quit f****** trying to do my job, b****!!!! You suck at your own, how bout learning that first!!!!! 

You are the FIRST face of the resort, leave your Ebonics in the ghetto!!!! 

And for the last f****** time: there is NO "sha", "la" or "ta" in front of my name!!!!  Quit f****** asking!!!!!!! 

*stay the hell out of my business

*stop worrying about who is f****** with me and who i am f****** with

*stop hating, stop hating, stop hating

*stop making racist comments and then doing the awkward laugh at the end like it makes it okay

*stop telling me about your bad ass kids, cause you say the same s*** everyday, except the time ur son slapped your dumb ass, cause that was funny

*stop telling me what an asset i am to the company and then talking behind my back every chance you get

*you're a grown ass woman act like it

 

+2 LOL let the church say AMEN!

WorkInProgress said:

I was laughing at WORK while reading this and +1 to eveybody. The truth shall set us free.

All the damn time where I work! If the same person(s) doing the same dumb shyt wrong could you just pull them in to your office and find out what is their problem. The rest of us got it the first time. We don't need to be retrained ever 3 months!

Brii said:

*Why do y'all keep coming over here asking me the SAME questions! Y'all f****** up my Internet time!!!! 
* Let me help y'all understand something I DON'T ANSWER PHONES! I'm not the secretary, I have my own s*** to do!!!
* Just because you have 3 admits on your unit does not mean you are allowed to start f****** up!!!! Get your s*** in order!
* STOP SENDING THESE MASS EMAILS AND CALLING THESE DUMB ASS MEETINGS BECAUSE 1 PERSON IS MESSING UP!!! DIRECT THAT S*** DIRECTLY TO THEM!!
* I should have went to school to be a lawyer 
* I'm doing you raggedy b****** a favor coming in this MF'er so miss me with all that BS


* For Real?!? You just seen me 2.5 seconds ago and instead of saying the s*** to my face you send me a email WTF is wrong with you? P.S. you need to hit that spell check next time 


* Leave your home life home I really don't care what little Johnny did last night.


* Why did you become a nurse? You keep f****** screaming in my ear and you will be right beside your patient in that hospital bed!


* I can't wait to get the hell out of here!! I feel like slapping the s*** out of these people!!!

Why do keep staring at me? If I was into women you really aren't my type so stop f****** staring.

If I didn't offer than don't ask.

Why do you keep staring at my boobs, ma'am look at your own.

So what if I'm taliking to my male co-worker about random stuff, does it matter if we are having sex, to bad I can't say the same for you.

Why are you on my cpu screen, as long as I'm getting my work done what is it any of your business.

If you can surf the net your whole shift than you fo do some work.

No you really don't want me to talk if because if I did I would let alot of you know how I really feel about your simple a**.

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Christian Louboutin Shoes

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by Fe. 3 minutes ago. 9 Replies

So I'm going to go ahead and be ballerific and purchase a pair of Christian Louboutin So Kate pumps. Question. Do they run small, large, or true to size? I can't try them on because nowhere near me…Continue

Wifey Material?

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Tone © 16 minutes ago. 13 Replies

A friend of BA sent in his list of…Continue

Baller Mail - K. Michelle Turned Down Fans at Wendy's

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Felisha Johnson 42 minutes ago. 1 Reply

Disclaimer: Baller Mails are…Continue

Latest Activity

Fe. replied to Formally Known as Ginger's discussion Christian Louboutin Shoes
"they run small as the other ladies say.just a question have you looked at other designer pumps on…"
3 minutes ago
DJ - A.K.A - DON_JUAN commented on Eleven8's blog post New Couple Alert?: Houston Rockets James Harden & Tahiry Take On China
"i agree @ tone..then will be right back in the hood. smh tahiry better slow it down..that…"
4 minutes ago
Tone © commented on Eleven8's blog post Zoe Saldana Pregnant With First Child
"She will be paying him child support in a year or two,"
8 minutes ago
Billy Official commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion: Love Muse Collections
"Dope ish. Im here for it."
11 minutes ago
Fe. commented on Peachkyss's blog post Baller Alert's How Do You Rock It: Jay- Z and Beyoncé On The Run Concert Part II
"i went to the atlanta on the run show and smh you cant begin to fathom the outfits i saw prancing…"
14 minutes ago
CCD is Workin on a baller 4 she commented on Eleven8's blog post Zoe Saldana Pregnant With First Child
"Awwwees! Congrats to the happy couple."
15 minutes ago
CCD is Workin on a baller 4 she liked Eleven8's blog post Zoe Saldana Pregnant With First Child
15 minutes ago
Tone © replied to RubyWoo's discussion Wifey Material?
"@cc Most women don't fit his list."
16 minutes ago
Fe. commented on Eleven8's blog post K Michelle & New Boyfriend To Appear In New Reality Show
"k.michelle is such a toss up."
17 minutes ago
MilkHoney commented on Eleven8's blog post New Couple Alert?: Houston Rockets James Harden & Tahiry Take On China
"Well, I heard they have vampire type bugs out there, they better be careful. I guess once u date a…"
18 minutes ago
Baller Alert shared Eleven8's blog post on Twitter
19 minutes ago
Shantel commented on Eleven8's blog post Zoe Saldana Pregnant With First Child
"such a cute bump ! Congrats !!"
19 minutes ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video