Hey y'all!
  What's the latest book you have read or currently reading?
I finally finished Allison Hobbs "Put a Ring on It" and  "The Millionaire Wives Club" saga by Tu-Shonda L. Whitaker 

Views: 686

Reply to This

Replies to This Discussion

reading cory doctorow's 'little brother' again.

I read the millionaire wives club it was just ok to me so didnt buy put two. How is the one by allison hobbs I might buy it on kindle?

Sum really good books I recently read are:

The dirty divorce by kp and miles

Tresure Hunter by K elliott

Expensive taste by Tiphani

 Read the BMF book, the fake Bobby autobiography and I'm currently reading the Steve Jobs autobiography... 

I just started reading The Four Agreements, so far so good...

Lately, all I have time to read are text book......ugh.  I think the last book I read was the autobiography of Booker T. Washington.  The history of the Tuskegee University is truely amazing 

 

Some of my favorites are....

Harry Potter

God dont like Ugly & God Still dont like Ugly by Mary Monroe or something like that

Lucky---I forgot who wrote it

Scrupples & Scrupples Two by Judith Krantz

And two many Sidney Sheldon books to name

 

I just finished "The Accidental Zillionaire: Demystifying Paul Allen" and "Spoken from the Heart" by Laura Bush. I'm always intrigued by people's life stories. I like to see how people with great wealth view the world and how they got there.

Steve Jobs' biography will definitely be something I will read.

Wow yall made me feel so ratchet with my book list lol. Thanks Alot:(

The second part was good it made more sense than the original... Allison Hobbs was good it made me want to slap the main character throughout the entire book though lol

Chanel said:

I read the millionaire wives club it was just ok to me so didnt buy put two. How is the one by allison hobbs I might buy it on kindle?

Sum really good books I recently read are:

The dirty divorce by kp and miles

Tresure Hunter by K elliott

Expensive taste by Tiphani

I read the first 2 God don't like ugly books but then she came out with 90 more lol I liked the "Upper Room"  by her 

University of Smitty said:

Lately, all I have time to read are text book......ugh.  I think the last book I read was the autobiography of Booker T. Washington.  The history of the Tuskegee University is truely amazing 

 

Some of my favorites are....

Harry Potter

God dont like Ugly & God Still dont like Ugly by Mary Monroe or something like that

Lucky---I forgot who wrote it

Scrupples & Scrupples Two by Judith Krantz

And two many Sidney Sheldon books to name

 

I have yet to start Steve Jobs autobiography

JustMe said:
 Read the BMF book, the fake Bobby autobiography and I'm currently reading the Steve Jobs autobiography... 
LMMFAO 

Chanel said:

Wow yall made me feel so ratchet with my book list lol. Thanks Alot:(

Did she?????  I missed that  lol  I read another by her too......something about a red dress in the title......as I type this, I notice it's missing from my book shelf  smdh
 
Brii said:

I read the first 2 God don't like ugly books but then she came out with 90 more lol I liked the "Upper Room"  by her 

University of Smitty said:

Lately, all I have time to read are text book......ugh.  I think the last book I read was the autobiography of Booker T. Washington.  The history of the Tuskegee University is truely amazing 

 

Some of my favorites are....

Harry Potter

God dont like Ugly & God Still dont like Ugly by Mary Monroe or something like that

Lucky---I forgot who wrote it

Scrupples & Scrupples Two by Judith Krantz

And two many Sidney Sheldon books to name

 

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Lawyers/In Law School

Started by Alyssa in Talk Ish 4 hours ago. 0 Replies

Hey, I'm finishing up my junior year of UG. I really want to pursue a law degree. Everybody I talk to has the most negative things to say about law school. Anybody wanna drop some REAL knowledge on…Continue

40 Year Old Woman Marries Herself

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Brazil 10 hours ago. 2 Replies

Yasmin Eleby recently married herself…Continue

Kim K Tries to One-Up Amber Rose with Bikini Pics

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 11 hours ago. 3 Replies

Funny how not even a week after…Continue

Looking for weekend turn up friends in cities i'll be visiting!!!! NYC Montreal Vegas Houston Miami

Started by CrownRoyal in Talk Ish. Last reply by BadgalCi yesterday. 3 Replies

Hey Ladies,I am doing lots of traveling this year and it would be nice to have connects in the cities I'm visiting.I'm 26, love to party, eat good and have  good ratchet fun! I'm not shy when it…Continue

Latest Activity

Alyssa posted a discussion

Lawyers/In Law School

Hey, I'm finishing up my junior year of UG. I really want to pursue a law degree. Everybody I talk…See More
4 hours ago
Asimplebijou commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - I Met Colin Kaepernick On Instagram
"I can't stop laughing at his nose getting in the way"
5 hours ago
Tandy updated their profile
7 hours ago
Catsuit Princess commented on leauxink's blog post They're Digging In Your Pockets! TLC Hits Up Kickstarter To Fund Next Album!
"I think it's a great idea. I'm sure they have a great incentive pCkage where those who…"
7 hours ago
Shell Yisrael commented on Eleven8's blog post Lil Wayne Suing Birdman, Young Thug Coming For The Carter
"Love triangle gone bad"
7 hours ago
Catsuit Princess commented on Baller Alert's blog post Personal Blog - How I Got Started... and How I Keep Going
"Love this article every time. Taking a page from your book sis."
7 hours ago
Catsuit Princess commented on Asimplebijou's blog post Baller Alert's Hottest Promoters: Supreme Team (Los Angeles)
"Team work makes the dream work."
8 hours ago
Catsuit Princess commented on Christina Thomas's blog post The Lost Art of Conversation By Christina Thomas (@rebelledbydesign)
"Very eloquently written, my love."
8 hours ago
CocoBey commented on Eleven8's blog post Lil Wayne Suing Birdman, Young Thug Coming For The Carter
"*sips tea* Young thug please siddown somewhere"
9 hours ago
RubyWoo's 8 events were featured
9 hours ago
RubyWoo posted events
9 hours ago
Moving In Silence commented on RubyWoo's blog post Chicago Cubs Legend Ernie Banks Passes Away at 83
"Damn he was fine in his day. R.I.P Mr. Cub."
9 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video