Hey y'all!
  What's the latest book you have read or currently reading?
I finally finished Allison Hobbs "Put a Ring on It" and  "The Millionaire Wives Club" saga by Tu-Shonda L. Whitaker 

Views: 652

Reply to This

Replies to This Discussion

reading cory doctorow's 'little brother' again.

I read the millionaire wives club it was just ok to me so didnt buy put two. How is the one by allison hobbs I might buy it on kindle?

Sum really good books I recently read are:

The dirty divorce by kp and miles

Tresure Hunter by K elliott

Expensive taste by Tiphani

 Read the BMF book, the fake Bobby autobiography and I'm currently reading the Steve Jobs autobiography... 

I just started reading The Four Agreements, so far so good...

Lately, all I have time to read are text book......ugh.  I think the last book I read was the autobiography of Booker T. Washington.  The history of the Tuskegee University is truely amazing 

 

Some of my favorites are....

Harry Potter

God dont like Ugly & God Still dont like Ugly by Mary Monroe or something like that

Lucky---I forgot who wrote it

Scrupples & Scrupples Two by Judith Krantz

And two many Sidney Sheldon books to name

 

I recently re-read The Color Purple and currently reading the Steve Jobs autobiography. 

I just finished "The Accidental Zillionaire: Demystifying Paul Allen" and "Spoken from the Heart" by Laura Bush. I'm always intrigued by people's life stories. I like to see how people with great wealth view the world and how they got there.

Steve Jobs' biography will definitely be something I will read.

Wow yall made me feel so ratchet with my book list lol. Thanks Alot:(

The second part was good it made more sense than the original... Allison Hobbs was good it made me want to slap the main character throughout the entire book though lol

Chanel said:

I read the millionaire wives club it was just ok to me so didnt buy put two. How is the one by allison hobbs I might buy it on kindle?

Sum really good books I recently read are:

The dirty divorce by kp and miles

Tresure Hunter by K elliott

Expensive taste by Tiphani

I read the first 2 God don't like ugly books but then she came out with 90 more lol I liked the "Upper Room"  by her 

University of Smitty said:

Lately, all I have time to read are text book......ugh.  I think the last book I read was the autobiography of Booker T. Washington.  The history of the Tuskegee University is truely amazing 

 

Some of my favorites are....

Harry Potter

God dont like Ugly & God Still dont like Ugly by Mary Monroe or something like that

Lucky---I forgot who wrote it

Scrupples & Scrupples Two by Judith Krantz

And two many Sidney Sheldon books to name

 

I have yet to start Steve Jobs autobiography

JustMe said:
 Read the BMF book, the fake Bobby autobiography and I'm currently reading the Steve Jobs autobiography... 
LMMFAO 

Chanel said:

Wow yall made me feel so ratchet with my book list lol. Thanks Alot:(

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Mimi & Nikko Got Paid...

Started by Baller Alert in Talk Ish. Last reply by JustMe 8 hours ago. 11 Replies

100k for the Scandal In Atlanta P0rn TapeContinue

Tags: nikko, mimi, bbwatl

B. Scott Loses Lawsuit Against BET

Started by Baller Alert in Talk Ish. Last reply by University of Smitty 17 hours ago. 12 Replies

BET can dress its hosts however the hell it wants -- even if that means forcing a transgender person to dress like a man -- and that's why the judge threw out B. Scott's discrimination lawsuit.TMZ…Continue

Tags: scott, b

I usually date only white women...

Started by AllyNWonderland in Talk Ish. Last reply by Diwan Moor 18 hours ago. 66 Replies

This isn't really for advice, just a recent story.I met this guy, we'll call him Tom. Tom is a divorced black 37 year old fire fighter with a 2 year old son and I spoke briefly on the phone and he…Continue

Phone sex

Started by Purplerain in Talk Ish. Last reply by Diwan Moor 19 hours ago. 7 Replies

Hello all!Y'all I need help lol. So I've been dating this awesome guy and things are progressing nicely. Sometimes our schedules don't permit us to be physically with one another so recently he…Continue

Latest Activity

Charlene commented on Eleven8's blog post Kevin Durant Sued By The Woman Who Books His Groupies' Flights & Hotels
"connections pay you a lot more than education so silly."
7 hours ago
Down South Diva commented on Eleven8's blog post Kevin Durant Sued By The Woman Who Books His Groupies' Flights & Hotels
"lmao @ "assorted chocolates""
8 hours ago
JustMe replied to Baller Alert's discussion Mimi & Nikko Got Paid...
"She can't say s*** about Joseline anymore..."
8 hours ago
BriJa might attend Eleven8's event
Thumbnail

MIA - Young Jeezy & Kenyon Martin @ Bamboo 4/20 at Bamboo Miami

April 20, 2014 at 10pm to April 21, 2014 at 5am
9 hours ago
SEASONED $PICE PINE NEEDLE replied to Baller Alert's discussion Mimi & Nikko Got Paid...
"WOW! That clip on WSHH got 18mil hits"
10 hours ago
Felisha Johnson commented on Eleven8's blog post Groupie That Left Her Kids In The Car To See T.I. Concert Is Pregnant Again
"There are women out there with issues who can't have children, but women like this keep…"
10 hours ago
Felisha Johnson commented on Eleven8's blog post Mike Epps Punches Side Chick In The Face At Movie Premiere
"Dwmn everybody mad these days, why we so mad? I hope she files some charges. His wife is a cute…"
10 hours ago
Felisha Johnson commented on Eleven8's blog post Kevin Durant Sued By The Woman Who Books His Groupies' Flights & Hotels
"Bruh give me this job! I'll have his groupies lined up like assorted chocolates."
10 hours ago
SEASONED $PICE PINE NEEDLE commented on Eleven8's blog post Mike Epps Punches Side Chick In The Face At Movie Premiere
"blk folk misbehavin badly lol"
10 hours ago
MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! liked Peachkyss's blog post Baller Alert's Hit or Miss: Jennifer Lopez In Rachel Zoe's Pre-Fall 2014 Tweed Mini Dress and Gianvito Rossi Thigh High Boots
10 hours ago
Carla Jenkins commented on Eleven8's blog post Mike Epps Punches Side Chick In The Face At Movie Premiere
"I believe that woman. If Mike doesn't want trouble, he should not be messing with side chicks…"
10 hours ago
Carla Jenkins commented on Eleven8's blog post Groupie That Left Her Kids In The Car To See T.I. Concert Is Pregnant Again
"@Eleven CPS will be watching that newborn. I highly doubt that she'll retain custody with her…"
11 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video