just started on here and i am looking to add some people and talk :)

Views: 322

Reply to This

Replies to This Discussion

im right here

I'm ready.
Ain't no ballers on here... 95% all females! Lol... some of them might be ballers. Tho.... lol

LMAO @ Dolla. And I think there are some lurking ballers

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

@nanlove umm i know this is not match.com sweetie. i clearly saw myself type in balleralert.com!!!!!

im just looking for ppl on here to talk to, read blogs and stuff.

thank you!

 



Still Pretty V said:

Ain't no ballers on here... 95% all females! Lol... some of them might be ballers. Tho.... lol
dang all females?? oh well. ill use this site to post any modeling photos on. but if any wants to have a mini convo hit me up. :)
thnaks


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

!! lol it means laughing mad loud ... yeahh I know they lurking on here!!! *waves* heyy ballers!

Love is a Losing Game said:


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

*blowing kisses* lol

NalaLOVE said:

!! lol it means laughing mad loud ... yeahh I know they lurking on here!!! *waves* heyy ballers!

Love is a Losing Game said:


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Sooooooooo

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by Student Beauty 27 minutes ago. 6 Replies

What blog features do you guys enjoy reading? What would you like to see more of? What do you dislike?

Kobe Throws Major Shade At Nick 'Swaggy P' Young

Started by RubyWoo in Talk Ish 1 hour ago. 0 Replies

Damn....that tension between teammates can't be good for the Lakers.Continue

Ebola Hits the U.S.

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Sheli 3 hours ago. 6 Replies

The United States has its first…Continue

Did Lebron Fix His Hairline?

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Busy Signal aka $picey 12 hours ago. 1 Reply

Continue

Latest Activity

RubyWoo posted discussions
1 hour ago
Sheli replied to RubyWoo's discussion Ebola Hits the U.S.
"I wanna move back to Florida we only deal with racist cops there, lol"
3 hours ago
Peachkyss posted blog posts
3 hours ago
Peachkyss's 3 blog posts were featured
3 hours ago
Eleven8 shared their blog post on Twitter
3 hours ago
Eleven8's 5 blog posts were featured
3 hours ago
Eleven8 posted blog posts
3 hours ago
Moving In Silence commented on RubyWoo's blog post Doctors Say Tracy Morgan May Never Be Able to Perform Again
"Walmart got some s*** with them."
4 hours ago
JustMe commented on Eleven8's blog post Trina Says She Introduced French Montana To The Kardashians + French Finally Gets Divorced
"And wasn't Kenyon Martin married when he & Trina hooked up?"
4 hours ago
JustMe commented on Eleven8's blog post Trina Says She Introduced French Montana To The Kardashians + French Finally Gets Divorced
"I remember French's wife complaining about him leaving her for Trina... So I'm not buying…"
4 hours ago
V liked Asimplebijou's blog post Morning Wood: Will Monfret (Model)
4 hours ago
V liked Asimplebijou's blog post BallerAlert's How Much Do They Make?: Eric Gordon (New Orleans Pelicans)
4 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video