just started on here and i am looking to add some people and talk :)

Views: 336

Reply to This

Replies to This Discussion

im right here

I'm ready.
Ain't no ballers on here... 95% all females! Lol... some of them might be ballers. Tho.... lol

LMAO @ Dolla. And I think there are some lurking ballers

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

@nanlove umm i know this is not match.com sweetie. i clearly saw myself type in balleralert.com!!!!!

im just looking for ppl on here to talk to, read blogs and stuff.

thank you!

 



Still Pretty V said:

Ain't no ballers on here... 95% all females! Lol... some of them might be ballers. Tho.... lol
dang all females?? oh well. ill use this site to post any modeling photos on. but if any wants to have a mini convo hit me up. :)
thnaks


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

!! lol it means laughing mad loud ... yeahh I know they lurking on here!!! *waves* heyy ballers!

Love is a Losing Game said:


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

*blowing kisses* lol

NalaLOVE said:

!! lol it means laughing mad loud ... yeahh I know they lurking on here!!! *waves* heyy ballers!

Love is a Losing Game said:


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Ciara and Russell Wilson Take A Break

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 8 hours ago. 4 Replies

Via E! News:This relationship is…Continue

My Book

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish 20 hours ago. 0 Replies

Hey, I already posted this but I'll post it again because a lot of you supported my short stories and my blog. I recently self-published my first novel, All Falls Down. It is available for purchase…Continue

A bit rusty, need BALLERIFIC advice

Started by V in Talk Ish. Last reply by QueenofMithrone yesterday. 5 Replies

Hey yall. I notice a decline in the comments on BA lately but...I'm hoping for some advice. I ended my real relationship mos ago, took some time to get my mind right, and I simultaneously just met…Continue

Blocked?

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by Ashley Jena' on Friday. 3 Replies

Would you be offended if someone blocked you on social media especially if you'd never had cross words with them? I will be the first to admit I make use of the block feature often but only if I feel…Continue

Latest Activity

MrsBigDreams commented on Eleven8's blog post You're Married To A Baller, Now Would You Have A Threesome To Keep Him?
"I think there's a certain sophistication that comes with having a threesome; like whose choice…"
36 minutes ago
MrsBigDreams commented on Jaime Denise's photo
Thumbnail

photo 1

"Pretty picture, Jamie!"
1 hour ago
V commented on Eleven8's blog post 50 Cent Suing Rick Ross For Leaking His Own Sex Tape
"^^^^^^^Agreed. Wtf..."
2 hours ago
Philly Debutante since '88 commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Titans Rookie Deon Long Was Like "The Stove Your Mother Told You Not To Touch" (NSFW Pics)
"Girl please!! You obviously have not been reading the other groupie tales and gleaning the…"
2 hours ago
Philly Debutante since '88 commented on Savv Davis's blog post Baller Wives A Short Story By @SavvDavisBooks
"Hey Savv, is the whole book finished? I want to buy it. "
3 hours ago
lovely E commented on Eleven8's blog post What Men Think About Women Who Smoke Weed
"If you are a true lady , you do all things ladylike. I wouldn't want to deal with no one that…"
5 hours ago
Beautiful Brownie commented on Eleven8's blog post 50 Cent Suing Rick Ross For Leaking His Own Sex Tape
"Times have changed when folks are bragging about sleeping with crackheads.  "
5 hours ago
Alaska Evap posted a status
5 hours ago
Alaska Evap posted a status
6 hours ago
David Knight posted a status
6 hours ago
Alaska Evap posted a status
6 hours ago
Jaime Denise posted a blog post
6 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video