just started on here and i am looking to add some people and talk :)

Views: 336

Reply to This

Replies to This Discussion

im right here

I'm ready.
Ain't no ballers on here... 95% all females! Lol... some of them might be ballers. Tho.... lol

LMAO @ Dolla. And I think there are some lurking ballers

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

@nanlove umm i know this is not match.com sweetie. i clearly saw myself type in balleralert.com!!!!!

im just looking for ppl on here to talk to, read blogs and stuff.

thank you!

 



Still Pretty V said:

Ain't no ballers on here... 95% all females! Lol... some of them might be ballers. Tho.... lol
dang all females?? oh well. ill use this site to post any modeling photos on. but if any wants to have a mini convo hit me up. :)
thnaks


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

!! lol it means laughing mad loud ... yeahh I know they lurking on here!!! *waves* heyy ballers!

Love is a Losing Game said:


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

*blowing kisses* lol

NalaLOVE said:

!! lol it means laughing mad loud ... yeahh I know they lurking on here!!! *waves* heyy ballers!

Love is a Losing Game said:


I know IF they are here, they are getting the most up to date maneuvers, lol, they can swerve on us real quick. And Nala what does lml mean? U know i'm old girl, lmao
NalaLOVE said:

lml this isn't match.com! BA gives you advice on  how to get your ballers on your own .. not hook u up 

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Blocked?

Started by Formally Known as Ginger in Talk Ish. Last reply by Ashley Jena' 16 minutes ago. 3 Replies

Would you be offended if someone blocked you on social media especially if you'd never had cross words with them? I will be the first to admit I make use of the block feature often but only if I feel…Continue

A bit rusty, need BALLERIFIC advice

Started by V in Talk Ish. Last reply by V 3 hours ago. 4 Replies

Hey yall. I notice a decline in the comments on BA lately but...I'm hoping for some advice. I ended my real relationship mos ago, took some time to get my mind right, and I simultaneously just met…Continue

Man Walks Woman on Dog Leash Through Staten Island Mall

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by V 23 hours ago. 1 Reply

Via NY Daily News:She heeled by…Continue

Ciara and Russell Wilson Take A Break

Started by RubyWoo in Talk Ish yesterday. 0 Replies

Via E! News:This relationship is…Continue

Latest Activity

Ashley Jena' replied to Formally Known as Ginger's discussion Blocked?
"Yea, that has happened to be a couple of times. I wasn't necessarily mad about it but I felt…"
16 minutes ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Flavor Flav Arrested For DUI and Drug Charges
"He too old for this. Real ninja ish."
52 minutes ago
Nicole commented on Niko Rose's blog post Ballerific Music: Snootie Wild's Stops In Houston For Exclusive "Ain't No Stoping Me" Listening Party
"Aw. I like Snootie."
53 minutes ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Titans Rookie Deon Long Was Like "The Stove Your Mother Told You Not To Touch" (NSFW Pics)
"I immediately scrolled to see the pics before I read the story. Two thumbs down."
1 hour ago
Nicole liked Eleven8's blog post Sidechick Lingo Every Girlfriend Should Look Out For
1 hour ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Janice Dickinson Files Defamation Lawsuit Against Bill Cosby
"If she don't get all the way the foh"
1 hour ago
nicolejaeprice commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Titans Rookie Deon Long Was Like "The Stove Your Mother Told You Not To Touch" (NSFW Pics)
"Yuck daddy."
1 hour ago
Eleven8's 8 blog posts were featured
1 hour ago
Eleven8 posted blog posts
1 hour ago
V replied to V's discussion A bit rusty, need BALLERIFIC advice
"TY Ladies. I'm trying to take it slow & not over-think everything. I think these dudes are…"
3 hours ago
LovesChild1984 commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Titans Rookie Deon Long Was Like "The Stove Your Mother Told You Not To Touch" (NSFW Pics)
"I'm laughing so hard! Her story was actually a good read, she should definitely be a…"
4 hours ago
LovesChild1984 replied to V's discussion A bit rusty, need BALLERIFIC advice
"I agree with Just Me, just be yourself. You obviously have something that they like, so be you and…"
4 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video