Before I post Jacky Jasper's story I want to say: WHY THE HELL WOULD HE SIGN UP FOR A REALITY SHOW WITH PENDING MOLESTATION CHARGES AND DRUG CHARGES???

I guess he aint the brightest bulb...

HSK Exclusive - Yandy Smith’s decision to pull her baby daddy into the reality television spotlight is one that she may regret. That’s because HSK has exclusively learned 34-year-old Mandeeceess Harris’ upcoming trial – over charges he sexually assaulted a minor – has led Love & Hip Hop producers to cut both Yandy and her charged child sex predator from the cast.

Sources say their decision stems from fear of possible heat they may generate over their lack of background checks of their cast. That’s why we’re told producers of the VH1 reality show were previously busy editing out the ousted pair from their most recently broadcast episode. Don’t believe me.. Ask Mona Scott Young.

This news comes as Mandeecees Harris is being reported as a man also working with NYPD as an informant, in hopes of landing favors from the court and a more lenient sentence for his crimes against children.

www.diaryofahollywoodstreetking.com

Tags: love and hip hop, yandy

Views: 10330

Reply to This

Replies to This Discussion

Were they together when he allegedly  did this?

Guess they were trying to get a couple checks to pay for those lawyer fees? Did that really say he's an informant? Who put that out, they're going to get old dude killed!

This ninja is an "alleged" child molester as well as a SNITCH???!! She has POOR judgement in men.

RIGHT!!!  wow smh lol

remind me to never do a reality show damn

Sheli said:

Guess they were trying to get a couple checks to pay for those lawyer fees? Did that really say he's an informant? Who put that out, they're going to get old dude killed!

Mona said this story is not true

Mona says a lot of things are not true. I guess we will see if/when Yandy and Mandeecees show up on the show again

We've known this info FOREVER... So I'm thinking Mona & crew knew this info as well, but thought it would be great drama...

Oh AND a snitch??? LOL what a mess. I like Yandy, I hope she gets her ish together. She has so much potential. 

Yeah Mona said it wasn't true but didn't last weeks snippet show Yandy and Mandeecee. I remember them showing Mandeecee beating up someone in the gym???  Maybe they are are a two week suspension??? Either way this s*** is a damn mess...

I asked Joe Budden and this is what he says. This doesnt confirm anything of course but now I can't wait to watch next Monday! lmaooo where are you Yandy?

GOOD u put that about MANDEECEES! We need to stop passively condoning this ish. I hope Yandy comes out in a good position tho. IDKW I like her lol 

I think that he is edited out. Mona lies about everything. I was super excited about seeing Mondays episode and my mom called b/c she was excited about the fight at the gym scene lol...theeeeeeeeen um, nothing. So, yea I def believe they were cut out. Joey's ol' smoked out ass wouldn't know what producers are doing.

This season is not going like I thought it would, I am sad to say that I enjoy the antics of ATL better because they are like cartoon characters. The NYC cast are drug addicts, bona fide hos, schizos (erica mena) child molestors,super creepy creeps (Richie), no personalities, snitches etc...they are just doing way too damn much to stay relevent by being on this show. Mona needs to start from scratch again.

Reply to Discussion

RSS

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Meet ups and Events in Philly/ NJ Area

Started by BrownSkin Beauty. in Talk Ish. Last reply by BrownSkin Beauty. 10 hours ago. 14 Replies

Hello,My name is Kapreecia, better known as Pree. I live in Philadelphia, PA and it's always something going on in this city or around. I'm 21 at the moment and it's kind of hard to find friends who…Continue

Tags: networking, parties, events, nj, brown

Waist Shapers

Started by Bossy Bri in Talk Ish 10 hours ago. 0 Replies

Ladies, to avoid the long waiting time for delivery, do you guys know where I could purchase a waist shaper?I've looked online and I see certain Walmarts, I'm a little skeptical.Continue

Tags: fitness, waist

Latest Activity

Bam Bee commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - The Game Picks His Groupies Up At The Louis Vuitton Store
"So thats it... you get the wet ass while the young girl from insta gets to go…"
10 minutes ago
So Nasty and So Rude commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - Nick Young Will Give You $300 & Possibly A Good Time
""So Nasty and so Rude" *nene voice*  lol..... "
2 hours ago
DeezyTaughtMe updated their profile
2 hours ago
Star commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"Hmm smh"
2 hours ago
Formally Known as Ginger commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"@JustMe, I feel like your comment was directed at what I said. I never said that someone wearing…"
2 hours ago
SoLuscious commented on Peachkyss's blog post Magazine Fab: Lenny Kravitz For Uptown Magazine
"So sexy. The man never ages!"
3 hours ago
livelife25 commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Chris Evans (Actor)
"His body is always on point, but in certain pictures his eyes look kinda beady and off. I go back…"
4 hours ago
JustMe commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"Whether it's real or knockoff, people buy it because they want to be a part of "the in…"
4 hours ago
Peachkyss posted blog posts
4 hours ago
Peachkyss's 4 blog posts were featured
4 hours ago
lurking shorty commented on Eleven8's blog post 10 Reasons Why I Can't Stand The "I Play Overseas" Baller
"Omg I am crying lol"
5 hours ago
Moving In Silence liked Eleven8's blog post 10 Reasons Why I Can't Stand The "I Play Overseas" Baller
5 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video