Lala25
  • Female
  • United States
Share on Facebook
Share Twitter
  • Baller Alert Blog Posts
  • Discussions (162)
  • Ballerific Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Lala25's Friends

  • Red rose

Lala25's Discussions

Marrying the Game???

Started this discussion. Last reply by LivingLikeItsGolden May 8. 2 Replies

So this show is coming on despite the most recent allegations? I thought VH1 didnt play that because that chad and eve show got canned QUICK! Besides Tone does anyone have any tea??? Yes I'm nosey.

The Columbus Short Video

Started this discussion. Last reply by Tone May 7. 23 Replies

So how are you guys feeling about the Columbus Short Video? He brought his female friend to his house to pick up his things and his wife supposedly violently attacked the friend. Believe her name is…Continue

Dating after Divorce

Started this discussion. Last reply by Tone Apr 30. 8 Replies

How long would you wait? And by date i mean extremely casual.

Photog connects

Started this discussion. Last reply by Lala25 Jan 3. 4 Replies

So I am getting a breast augmentation soon and after I heal I thought it be fun to surprise my husband with some sexy photos. I want to do smooth magazine type photos vs. boudoir (yes we are a lil…Continue

Gifts Received

Gift

Lala25 has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Lala25's Page

Latest Activity

Lala25 replied to RubyWoo's discussion Lil Kim's Baby Girl Is Adorable
"Now that's a cute baby!"
Oct 17
Lala25 commented on Eleven8's blog post Paul George Visits His Daughter
"Ummmm is this baby adorable or nah???? Lmao"
Oct 17
Lala25 commented on Eleven8's blog post Did Iggy Azalea Steal Nick Young From His Baby Mama?
"Keona aint cute Iggy ain't cute so clearly he has a type lol"
Oct 15
Lala25 commented on Asimplebijou's blog post BallerAlert's Wives/Girlfriends/Baby Mamas: Chelsea Coia
"She looks like a brunette lauren Conrad to me"
Oct 12
Lala25 commented on Peachkyss's blog post Baller Alert's Hit or Miss: Selena Gomez Wearing Christian Dior Mini Dress and Gianvito Rossi PVC Pumps For Los Angeles Screening Of 'Rudderless'
"She looks beautiful and her new boobs settled nicely!!! The dress is great for her frame!!"
Oct 8
Lala25 commented on Eleven8's blog post Former NFL Star Larry Johnson Arrested In Miami
"Daaaaamn he fell off in the looks dept. Looking like somebody smoked out uncle! !!!"
Oct 7
Lala25 commented on Eleven8's blog post Erica Dixon May Have Found A New Man But Does She Know He Has A Girlfriend?
"Wife needs to never do a back shot photo ever again"
Oct 3
Lala25 commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Raptors Lou Williams Has A Sister Wives Situation That Works Out Pretty Well For Him
"I'm not mad. If that's how they like it....funny my cuz talked to him quiet guy but nice"
Oct 2
Lala25 commented on Eleven8's blog post Trina Says She Introduced French Montana To The Kardashians + French Finally Gets Divorced
"My mother and sis told me about a passage in the bible that indicates once your break your marital vows by means of fornication you have indeed voided the marriage vow if your a christian. I can't quote chapters and passages but brought it up…"
Oct 1
Lala25 commented on Eleven8's blog post K. Michelle Admits MempHitZ Did Not Beat Her, Plastic Surgery & More (Details Inside)
"What I can see him doing is him grabbing her reckless mouth self and scaring the crap outta her. I want to lay hands on her sometimes for her reckless mouth and I dnt even know her. This is so disgusting and women like her scare me and I encourage…"
Sep 26
Lala25 commented on Eleven8's blog post K. Michelle Says Soulja Boy Slept With Transgender, Goes In On Elle Varner (VIDEO)
"Messy diaper booty clown. I am not here for her, but she has her place in this world. For me she is a daily reminder to keep my attitude and emotions in check."
Sep 19
Lala25 commented on Eleven8's blog post Did Fantasia Secretly Get Married?
"Her new boo kinda cute....at least from that angle lol"
Sep 19
Lala25 replied to RubyWoo's discussion Baller Alert's F*ck, Marry, Kill - Jeezy, Method Man, Pharrell
"Lol im going to be different....f...meth kill pharrell marry jeezy....i love me a hood ninja!"
Sep 18
Lala25 replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Draya
"I wonder if she is still getting her implants removed?"
Sep 18
Lala25 commented on Aarynn Denise's blog post Ballerific Beauty- MAC's New Rocky Horror Picture Show Collaboration! Blogged by: @aarynndenise
"Just bought sin and said how vampy it is lol wish i would have known i would have bought waited and bought it as a collector piece"
Sep 17
Lala25 replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Sheneka Adams
"Five....lol"
Sep 17

Profile Information

Relationship Status:
Married
What are you?
Female Baller
About Me:
young happy mother
Favorite baller?
myself
Are you interested in meeting "ballers", contests, etc?
NO
How did you hear about Baller Alert? (WHICH BLOG, ADVERTISEMENT, ETC)
friend

Comment Wall

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

  • No comments yet!
 
 
 

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Cam'ron Puts His Sex Life with Juju On Blast

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 14 hours ago. 9 Replies

Cute or ratchet?Continue

New Couple Alert: Khloe Kardashian & Wiz Khalifa

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 18 hours ago. 8 Replies

According to Rumorfix.com, Khloe and…Continue

Meet ups and Events in Philly/ NJ Area

Started by BrownSkin Beauty. in Talk Ish. Last reply by BrownSkin Beauty. yesterday. 16 Replies

Hello,My name is Kapreecia, better known as Pree. I live in Philadelphia, PA and it's always something going on in this city or around. I'm 21 at the moment and it's kind of hard to find friends who…Continue

Tags: networking, parties, events, nj, brown

Latest Activity

brooklyn Campbell might attend RubyWoo's event
Thumbnail

Miami - Trey Songz @ Story 10/23 at Story

October 23, 2014 at 11pm to October 24, 2014 at 5am
1 hour ago
Ronda_Marie commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tale - Sticky Fingaz
"I couldn't see myself trying to lay up with him with them eyes going like a compass."
3 hours ago
Ronda_Marie updated their profile
3 hours ago
Deez2thicc shared Eleven8's blog post on Facebook
4 hours ago
Ronda_Marie commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Keith Carlos (Model)
"Mmm mmm good !!!"
4 hours ago
Sheli commented on Eleven8's blog post Why The #FCKH8 Campaign Will Get Lost In Translation (VIDEO)
"I like it! Hopefully while listening to the profanity the message will seep in. "
4 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tale - Sticky Fingaz
"Lol at him treating her like a groupie. But S/N I can't stand Fredro Star. He tried to diss…"
4 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Why The #FCKH8 Campaign Will Get Lost In Translation (VIDEO)
"Oh dear. That blew my mind."
4 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Khloe Kardashian Can't Finalize Divorce Because She Can't Reach Lamar Odom
"Lol at snsr haha"
4 hours ago
Nicole commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Keith Carlos (Model)
"Cute guy. Y'all shud do Andra Fuller one day. I watch him on roomieloverfriends on YT n he is…"
4 hours ago
SoLuscious commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion Throwback: Diahann Carroll
"Yay! Classic beauty! Gorgeous as always! Love her."
5 hours ago
Peachkyss posted blog posts
5 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video