Mrs.BANG
  • 28, Female
  • BK, NY
  • Belgium
Share on Facebook
Share
  • Baller Alert Blog Posts
  • Discussions (64)
  • Ballerific Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Mrs.BANG's Friends

  • Gianna
  • Stan

Mrs.BANG's Discussions

Caught Up Between The 2

Started this discussion. Last reply by DJ - A.K.A - DON_JUAN Jan 21, 2009. 7 Replies

CLUB OUTFIT

Started this discussion. Last reply by Chocolate Drop Jan 6, 2009. 13 Replies

are they for real

Started this discussion. Last reply by Nnah Oct 22, 2008. 8 Replies

 

Mrs.BANG's Page

Gifts Received

Gift

Mrs.BANG has not received any gifts yet

Give Mrs.BANG a Gift

Latest Activity

Mrs.BANG replied to CurvyGal79's discussion TATTOOS ON MEN - HOT AS HELL OR UNATTRACTIVE?? WHATS YOUR TAKE?
"HOT !!! not in the face tho ..."
Jun 9, 2010
Mrs.BANG replied to Baller Alert's discussion RACISM OR PREFERENCE
"there will always be ignorant people in this world ... I'm black mixed with white,so I'm in between lol ... and really don't think theres a difference between the 2 its only a color ... Slim is just a fool for giving in 2 a stereo…"
Jun 9, 2010
Mrs.BANG replied to Charlie/Daddy's Girl's discussion Twitter
"lol just checked out that Kat Stacks blog, this chick dumb ass hell ... why would she put all of her buisness in the damn blog like seriously how old is this chick ? she actually thinks she's nice telling everybody she basicly a hoe ... god I…"
Mar 21, 2010
Mrs.BANG replied to Baller Alert's discussion SHE HAS TO BE DOING METH
"wow ... she def needs to get it together !!! she looks mad old ..."
Nov 16, 2009
Mrs.BANG commented on Mello826BA aka BAGroupie's blog post NEW NFL CUCUMBER-HAKEEM NICKS DRAFT PICK #29 NEW YORK GIANTS
"yay !!! he's coming my way lol ..."
May 5, 2009
Mrs.BANG replied to Baller Alert's discussion HAPPY EASTER LOL
"no this chick does not have an easter basket in her hair ... I refuse lol"
Apr 13, 2009
Mrs.BANG replied to Mello826BA aka BAGroupie's discussion KEYSHIA COLE GRACES THE FINAL COVER OF KING MAG
"wtf is this , nope not feeling it ..."
Apr 11, 2009
Mrs.BANG replied to Baller Alert's discussion DID SANAA WEAR THIS RIGHT?
"don't like the dress, don't like the shoes and lol @ dude next to her"
Apr 11, 2009

Profile Information

Relationship Status:
In a Relationship
What are you?
Baller
About Me:
...
Favorite baller?
lebron james
Favorite groupie?
gabrielle union
Are you interested in meeting "ballers", contests, etc?
YES
How did you hear about Baller Alert? (WHICH BLOG, ADVERTISEMENT, ETC)
friend

Comment Wall (3 comments)

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

At 3:18pm on October 27, 2008, Stan said…
Im doing good . . about 100% better now that I have heard from you :)
At 8:38pm on October 22, 2008, Studio43 said…
At 5:10pm on October 21, 2008, Mello826BA aka BAGroupie said…
Welcome to Baller Alert™: The hottest baller/groupie blogging community on the web.

Check out some of our features:

Textarazzi - Be A Part of the textarazzi craze and text a picture or video from your phone of "baller sightings" to textarazzi@kyte.tv, and it will go directly to the front page of the website.

Text the Baller Alert website to promote your celebrity driven party or baller sightings to 66937. When writing your text please put @balleralert before your message. (Example: @balleralert Michael Jordan is in the house) Please sign up for your Baller Alerts! The sign up box is located in the middle of the page.

Blogs – Blogging on baller alert is fun. If you have original thoughts about a ballerific subject, feel free to blog (go to my page and click on blog – make sure you post a picture first then your thoughts). If you think your blog should be shared with everyone send a personal message to Baller Alert to be featured on the front page.

Baller Boards - Please join the discussions by clicking on the ballerboard tab at the top of the page.

Events – Check out our ballerific events - Want to promote a party? Post it in our Event section. Party where the stars are.

Chat – Chat with the ballers. Chat is located on the right column, or by clicking on the chat tab located at the top of the page.

Baller Arcade – Pass the time with our arcade. Check out 100’s of games from Donkey Kong to Tetris.

Make your page your home by uploading pictures, adding music and videos, and writing a description about yourself.

It's all good in the hood on Baller Alert!
 
 
 

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Chris brown and Trey Songz - Inglewood

Started by Ms.Sherrie in Talk Ish 2 hours ago. 0 Replies

Hey loves, I was supposed to be going to the concert with a friend but she had to step down so I will be solo. I have no idea what kinda of trouble I can get into because I have no idea where to…Continue

Naya Rivera Announces That She and Her Husband Are Expecting

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by DdoubleD on Thursday. 1 Reply

Funny how she announced her…Continue

Ballerific Comment Creepin - Michelle Obama

Started by RubyWoo in Talk Ish Feb 25. 0 Replies

Now that's a power friendship right…Continue

Is it me?

Started by AllyNWonderland in Talk Ish. Last reply by Krystal C Feb 24. 12 Replies

Recently I've been becoming real short and tired of my friends. I don't wanna be around any of them anymore... I just want to work, travel, and relax solo.. Even my man, Lord knows I'm grateful for…Continue

Latest Activity

Brazil commented on Yvonna Hines's blog post Bobbi Kristina's Family Is Filming A Reality Show Despite Her Condition -- blogged by @queenyvonna
"A hot mess, need to be focusing on this girl's hopeful recovery and not the all mighty dollar"
15 minutes ago
Asimplebijou commented on Niko Rose's blog post How To Not Lose A Baller : blogged by@niksofly
"Leave to Niko. Lmao"
42 minutes ago
lazythunder posted a status
""
52 minutes ago
Ms.Sherrie posted a discussion

Chris brown and Trey Songz - Inglewood

Hey loves, I was supposed to be going to the concert with a friend but she had to step down so I…See More
2 hours ago
Selena commented on Alexis Danielle Grant's blog post Jimmy Butler Out With Elbow; Will miss 3-6 weeks -blogged by @theAlexisDanielle_
"Dam, dam, daaammm."
2 hours ago
Maurquitta Hall updated their profile photo
2 hours ago
Maurquitta Hall updated their profile
2 hours ago
V liked Peachkyss's blog post Baller Alert's Fashion Review: Versace Fall 2015 Ready-to-Wear Collection
3 hours ago
Elissia Selena updated their profile
5 hours ago
Sean commented on Eleven8's blog post Steve Francis Gets Strangled With His Own Chain During Concert
"@Cool me too! I mean I was on the floor dying at this pic! Nigga look like a African mask."
6 hours ago
CoolWithA_K posted blog posts
6 hours ago
CoolWithA_K's 2 blog posts were featured
6 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video