Pamela
  • Female
  • Bensenville, IL
  • United States
Share on Facebook
Share Twitter
  • Baller Alert Blog Posts
  • Discussions (517)
  • Ballerific Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Pamela's Friends

  • chasidy janae
  • Sassy in Chicago
  • Bonita
  • Rev
  • CCD is Workin on a baller 4 she
  • Chandra C.
  • Maria Vazquez
  • Cher
  • University of Smitty
  • Miss Andi K
  • Ms. Ashley Banks
  • Miss P
  • DJ - A.K.A - DON_JUAN
  • JustMe
  • Honeycoated

Pamela's Discussions

ROMANTIC SEXCAPADES!!!!

Started this discussion. Last reply by RayRay&Pookie'sWIFEY Jul 8, 2010. 2 Replies

Well, thanks to C.R.E.A.M. discussion.... sex is on my mind......lol. On her post we talked about the craziest places which made me reminise on the most romantic adventure I've had. You know most…Continue

Is this what they call getting "Choked Out" ??????????

Started this discussion. Last reply by Miss Double Kiss Jun 13, 2010. 46 Replies

***** sorry in advance guys....I gotta tell this s*** to somebody cause I can't get it off my mind***** O.k so ya'll know I've been going thru counseling after leaving DUMMY and I haven't made it to…Continue

Feeling Real Stupid Right Now!!!!!

Started this discussion. Last reply by Gucci Ma Apr 26, 2010. 63 Replies

Hey BA, I'm at a low point today. I'm blogging to you guys b/c I'm too embarrassed to talk to anyone else right now. Some of you know I've been single for a few months and dating this Rich…Continue

What are the signs?????

Started this discussion. Last reply by Pamela Mar 1, 2010. 23 Replies

I was thinking about this b/c of all the recent convo about rape/consent and what's acceptable behavior or not. I know after my situation, I spent years worrying if my brother or uncles would ever…Continue

 

Pamela's Page

Latest Activity

Pamela commented on Baller Alert's blog post Natalie Nunn Comes For Amber Rose Regarding Wiz Khalifa...
"Well maybe one day she will actually be smart enough to actually attempt to USE THOSE "SO CALLED" DEGREE'S.....lmao. And why does she think she is BETTER than anyone for that matter & WHAT IS NATALIE "supposedly" famous…"
Jan 18, 2011
Pamela commented on Baller Alert's blog post Baller Alert's Hit or Miss - Jennifer Lopez
"Hit because J.Lo is working it. And yes like Ms. Bling said. Please don't try this if the look isn't for you. ANYBODY CANNOT pull this off but she made it FAB! The whole look is put together well."
Jan 18, 2011
Pamela commented on Eleven8's blog post His Boy Hates You For No Reason…Jealous, Gay?
"Don't forget the HATER...lol. His boy could be jealous that you didn't get up with him b/c he wanted to holla so now he will try to talk down about you like you not all that knowing damn well if you liked "HIM" he would think…"
Dec 8, 2010
Pamela commented on Eleven8's blog post You Act Like You've Never Been Anywhere!!
"@ Goldie - well wherever she is looks as ratchet as that hairdo...lol. I'm sorry Gucci needs to sell some of that damn jewelry and get stock in chap stick and Aveeno cause he dusty every time you see him. "No I insist......DO NOT cut the…"
Dec 8, 2010
Pamela commented on Baller Alert's blog post Ballerific Relationships - Things To Avoid To Make You An Above Average Lover
"Can't forget to add SLOW DOWN...lol. This ain't a race. You don't get points for how fast you can make me O but you damn sure get points for how STRONG the "O" is..lmao. So take your time and make it COUNT......not…"
Dec 8, 2010
Pamela is now friends with chasidy janae, Miss Andi K, Bonita and Sassy in Chicago more
Nov 30, 2010
Pamela replied to Mello826BA aka BAGroupie's discussion How to 'Live the Good Life for Less
"Well i'm not nearly as thrifty as you guys but I can definately vouch for vintage shopping in upscale neighborhoods. I have found TOP DESIGNERS and discontinued designs with the tags still on them. I have a great tailor that I love. I will take…"
Aug 6, 2010
Pamela replied to Mello826BA aka BAGroupie's discussion HABITS OF HAPPY COUPLES..
"@ Jamal Black I feel you. Those are great points. You don't have to live seperately though. Just make sure you get a place big enough to where you both can have your PERSONAL/PRIVATE space to go and zone out. But you ain't neva lied. You…"
Aug 6, 2010
Pamela replied to temptin_destiny's discussion 5 Limits To Being A “Ride Or Die” Chick
"Don't forget these dumbasses supporting lazy broke niggas nowadays talking about RID or Die for theirs....GTFOH. If he ain't standing on his own two feet and he COOL with handouts....THAT AIN'T NO DAMN MAN to begin with. Dump the…"
Aug 6, 2010
Pamela commented on Baller Alert's blog post Does Kanye Have the Power?
"GO YEEZY!"
Aug 6, 2010
Pamela commented on Mello826BA aka BAGroupie's blog post MORNING WOOD-DANIEL LOUISY
"Nawww...I have to disagree. Some men are too sexy and they look borderline suspect. I don't detect anything here but one FINE SPECIMEN..........OMG!"
Aug 6, 2010
Pamela commented on Baller Alert's blog post BALLERIFIC HOOK-UP: GET VAJAZZLED AT SKIN SPA (CONTEST FOR DC AREA)
"Yeah, this seems like a bit much. if I was a performer of some sort this would be hott...It's gonna piss me off cause you gonna see the broke ass busted chick at the club with her own made up version...STOPPPPP!"
Aug 5, 2010
Pamela replied to OfficialGroupie's discussion Hey Folks..This is a Public Service Announcement..
"@ Cutie That's a great thing and I do this all the time b/c I travel quite a bit alone and meet friends out of town. Even when I'm home though. My mom and BFF already know they get random text from me with the names/ plates/ loc/ on…"
Jul 30, 2010
Pamela replied to Irreplaceable_me's discussion uhhh. .. .
"To hell with HIGH EXPECTATIONS for your children huh??????? WHAT IS THIS WORLD COMING TO........ Do I really want to know is the real question I guess."
Jul 30, 2010
Pamela replied to SACK CHASER's discussion Won't stop till' he get's a nutt!
"See this s*** is disgusting b/c I use wipes or wash after that just b/c......There ain't no way in hell I'm gonna even attempt to have sex without showering first. ESPECIALLY if you know you been on the toilet...EWWWW! Both of their asses…"
Jul 30, 2010
Pamela replied to Baller Alert's discussion Lies
"In defense of the phone thing....Once while in Vegas. Housekeeping must have vaccumed my wall charger b/c somehow it got mangled and I didn't have a car charger and they wanted a rediculous price for a replacement and I knew I had plenty at…"
Jul 30, 2010

Profile Information

Relationship Status:
Single
What are you?
Groupie
About Me:
I'm just the girl next door.
Favorite baller?
No one
Favorite groupie?
No One
Are you interested in meeting "ballers", contests, etc?
NO
How did you hear about Baller Alert? (WHICH BLOG, ADVERTISEMENT, ETC)
Friend

Comment Wall (11 comments)

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

At 11:19am on June 8, 2010, JustMe said…
Happy Birthday Love!!!!! Do it big!!!!!!! Muah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
At 10:00am on June 8, 2010, Ms. Ashley Banks said…
HAPPY BIRTHDAY!

At 3:01pm on June 7, 2010, Mello826BA aka BAGroupie said…

At 3:51pm on April 16, 2010, University of Smitty said…
Thanks for the add. I've been dying to tell you that I read that book. I had a hard time with all the broken(?) english in it but I still dont think much of Gabby's performance
At 1:23am on March 11, 2010, Miss P said…
thanks for accepting my request!
At 6:52pm on March 9, 2010, Rev said…
no prob at all on the request sweetheart, and im definitely honored ta be the first guy on ur team lol. i jus might hav ta hit u up 4 sum pointers if i need them tho, im new around here n i see u hav a thousand and something points lol
At 5:33pm on March 4, 2010, Cher said…
Thanks for accepting my friend request...Can't wait to get up to speed!
At 2:45pm on February 11, 2010, JustMe said…
Welcome to BA dearheart... I enjoy your responses... I know you already know, but this site is a blast!!! Have fun & dig in...
At 3:12pm on January 29, 2010, CCD is Workin on a baller 4 she gave Pamela a gift
Gift
To a fab chick!
At 8:40pm on January 27, 2010, CCD is Workin on a baller 4 she said…
Thanks for letting me be your very first friend here and welcome to BA! LOL I say that like I've been here forever. But welcome! :-)
 
 
 

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Baller Mail - Young Thug's Girlfriend Beats His Stylist JoJo in Atlanta Restaurant

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by AllyNWonderland 1 hour ago. 4 Replies

(BALLER mails are screenshots of…Continue

Faizon Love Defends Bill Cosby and Goes on Angry Twitter Rant

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Moving In Silence 2 hours ago. 3 Replies

On Thursday, actor/comedian…Continue

Eminem and Iggy Azalea Beef Over His Rape Lyrics in "Vegas"

Started by RubyWoo in Talk Ish 14 hours ago. 0 Replies

Eminem is the latest…Continue

Latest Activity

Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - B.o.B Is A True Scorpio (hint hint)
"@ Butterflyy It's not a groupie tale, but a groupie flash fiction. LOL"
2 minutes ago
Diamond Princess joined FP's group
Thumbnail

Real ballers who run ballers

for those ladies who are really connected and know the know and who will drop this knowledge. for…See More
20 minutes ago
Diamond Princess updated their profile
24 minutes ago
Eleven8's 2 blog posts were featured
33 minutes ago
Eleven8 posted blog posts
34 minutes ago
AllyNWonderland replied to RubyWoo's discussion Baller Mail - Young Thug's Girlfriend Beats His Stylist JoJo in Atlanta Restaurant
"Who is this girl? I see her all over ig hair pages lol"
1 hour ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion Baller Mail - Young Thug's Girlfriend Beats His Stylist JoJo in Atlanta Restaurant
"Chicks really are fighting over that anorexic, burnt twig, androgynous dude. SMH"
2 hours ago
Diamond Princess joined Baller Alert's group
2 hours ago
Diamond Princess joined OUT OF CONTROL's group
Thumbnail

WHO DON'T WANT A BALLER!

This group is for all the FLY ladies and gents that keep their hair done, shape up tight and pussy…See More
2 hours ago
Moving In Silence replied to RubyWoo's discussion Faizon Love Defends Bill Cosby and Goes on Angry Twitter Rant
"I don't think he identifies with us because he's black Cuban."
2 hours ago
Diamond Princess joined Boss's group
Thumbnail

Female Ballers

This group is for the female ballers doing it real real big. Share your stories. Talk about the…See More
2 hours ago
Diamond Princess posted a status
"Good morning BA!!"
3 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video