Samantha Wilkinson
  • Female
  • New York, NY
  • United States
Share on Facebook
Share
  • Baller Alert Blog Posts
  • Discussions (6)
  • Ballerific Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Samantha Wilkinson's Discussions

Lin and Kim?????????!

Started this discussion. Last reply by Sissy Feb 16, 2012. 3 Replies

Hey ladies, I saw online that Jeremy Lin and Kim Kardashian are going on a date tonight?? Do you believe that? Of course Kim (gotta love her tho) is finding a way to make it into this spotlight.…Continue

Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?

Started this discussion. Last reply by DallasBadYella Jan 9, 2011. 8 Replies

So before I left for Chicago I was out one night in NYC. I started talking to this guy and he's a member of wu tang. (I don't think dropping names is a good idea like specifically i think that would…Continue

Tags: difference, age, confusion, music

Chicago Ballers (derrick rose???!)

Started this discussion. Last reply by Emma Jan 10, 2011. 9 Replies

Hey ladies. This is my first post. I am new to balleralert so I am sorry if I'm not doing this all right. Ya know? Anyways I am going to be in Chicago (im an ny girl) and I want to know where all the…Continue

Tags: chicago

Gifts Received

Gift

Samantha Wilkinson has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Samantha Wilkinson's Page

Latest Activity

Sissy replied to Samantha Wilkinson's discussion Lin and Kim?????????!
"LMAO @ I think Jeremy Lin is right for me!!!!! hahaha  "
Feb 16, 2012
Baller Alert replied to Samantha Wilkinson's discussion Lin and Kim?????????!
"This is funny...."
Feb 16, 2012
Samantha Wilkinson posted a discussion

Lin and Kim?????????!

Hey ladies, I saw online that Jeremy Lin and Kim Kardashian are going on a date tonight?? Do you believe that? Of course Kim (gotta love her tho) is finding a way to make it into this spotlight.http://bayarea.sbnation.com/2012/2/16/2802694/jeremy-lin-and-kim-kardashian-to-date-according-to-reportHere's the thing tho, I'm a good christian girl, but I also want the baller-ific…See More
Feb 16, 2012
Emma replied to Samantha Wilkinson's discussion Chicago Ballers (derrick rose???!)
"I live here :) But since ur visiting, u probably left huh?!"
Jan 10, 2011
Coco Black replied to Samantha Wilkinson's discussion Chicago Ballers (derrick rose???!)
"Yes hunty we should! U live here r just visiting?? "
Jan 10, 2011
Emma replied to Samantha Wilkinson's discussion Chicago Ballers (derrick rose???!)
"Coco, we should hang :) I'll be in the Downtown Area as well :)"
Jan 9, 2011
DallasBadYella replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"My girl was with them when they came to Dallas and rode down to Houston  last month with them for a show... she said they were mad cool, respectful and Great Guys.. She said they took her shopping and were buying mad crazy stuff for their lady…"
Jan 9, 2011
Lil BIT (Ballerette In Training) replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"I know a few of them through my ex, and gurl yes they don't play when it comes to pork and by products...but otherwise, (the ones I know) are really cool down to earth guys...and like it was said...talking don't hurt...gurl get your…"
Jan 8, 2011
That Fly Philly Diva replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"It's the Method MAN lol, I had to Boss Lady. He might be a good guy you never know."
Jan 8, 2011
MissBling replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"The kids can't eat gum or candy with dye associated with pork type of thing... "
Jan 8, 2011
Samantha Wilkinson replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"Some of them are just like sooo intense about it "
Jan 8, 2011
alluringeyes replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"Why is being a vegetarian strange?"
Jan 8, 2011
MissBling replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"It depends on which one you f****** with. My homie has been with one for years now... not really my thing tho. They still do tours overseas. Talking doesn't hurt.... I guess."
Jan 8, 2011
Baller Alert replied to Samantha Wilkinson's discussion Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?
"LOL... this made me chuckle. I use to love me some Method Man.   I don't know about the rest of the Wu.."
Jan 8, 2011
Samantha Wilkinson posted a discussion

Wu Tang Clan ain't nothin to f*** with?

So before I left for Chicago I was out one night in NYC. I started talking to this guy and he's a member of wu tang. (I don't think dropping names is a good idea like specifically i think that would just be shitty and bad ya know) I love wu so I was like so excited and flattered he was feelin me.  We hit it off and exchanged numbers and have been texting. I am so much younger though and am worried that he's a sketchy because he always mentions s*** how I must have listened to his albums when I…See More
Jan 8, 2011
AllyNWonderland replied to Samantha Wilkinson's discussion Chicago Ballers (derrick rose???!)
"i was gonna say the same thing........... "
Jan 6, 2011

Profile Information

Relationship Status:
Single
What are you?
Female Who Wants The Ballerific Life
About Me:
My name is Samantha. I am a student from New York. I love sports, fashion and having a good time.
Favorite baller?
Derrick Rose
Favorite groupie?
Cameron Diaz (love arod)
Are you interested in meeting "ballers", contests, etc?
YES
How did you hear about Baller Alert? (WHICH BLOG, ADVERTISEMENT, ETC)
NY Post

Comment Wall

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

  • No comments yet!
 
 
 

Ballerific Events

BallerBoards

Snoop Dogg Partners with Canadian Marijuana Company

Started by Asimplebijou in Talk Ish 24 minutes ago. 0 Replies

After already launching his #Leafs by Snoop line of #marijuana edibles, #SnoopDogg has also just partnered with a #Canada based weed company. #Tweed is a medical marijuana company and the partnership…Continue

Two J.Cole Albums Are Now Certified Platinum

Started by Asimplebijou in Talk Ish 26 minutes ago. 0 Replies

It's a great time to be alive for #NorthCarolina rapper, #JCole. Cole has just received some amazing news from the #RIAA about two of his albums.Since the RIAA is now counting video and audio streams…Continue

Russell Simmons Hosts his Own Movie Awards

Started by Asimplebijou in Talk Ish 29 minutes ago. 0 Replies

The #Oscars wasn't diverse enough, so now one entertainment mogul is making an award show of his own. #RussellSimmons is having his All Def Movie Awards show just blocks away from the Oscars at the…Continue

'Concussion' Inspires High School Football Player to Reject Scholarships

Started by Asimplebijou in Talk Ish 3 hours ago. 0 Replies

#JohnCastello is a high school football player from #Pennsylvania. In a recent interview with the Pittsburgh Post-Gazette, Castello explains how #WillSmith's film #Concussion, inspired him to turn…Continue

Latest Activity

Asimplebijou posted discussions
24 minutes ago
Char Turner posted a blog post
29 minutes ago
Char Turner's blog post was featured
29 minutes ago
Holly Woods and lilly are now friends
5 hours ago
LES commented on RubyWoo's blog post Idris Elba Breaks Up With Long-Time Girlfriend, May Be Moving On with Naomi Campbell - blogged by @LoveRubyWoo
"I totally okay with a Naomi/Idris hook up."
5 hours ago
LES commented on Eleven8's blog post Jordin Sparks & Sage The Gemini Call It Quits
"dang!! I just watched It's not you, it's men where she seemed so happy with their…"
5 hours ago
Holly Woods updated their profile
5 hours ago
LES commented on Asimplebijou's blog post Flint Mayor Karen Weaver Announces Plan To Eliminate Lead Pipes
"Where has she been all along?"
6 hours ago
Holly Woods is attending RubyWoo's event
Thumbnail

Toronto - Fabolous & Amber Rose Hosted By Kenny Burns @ Nest 2/13 at NEST

February 13, 2016 at 10pm to February 14, 2016 at 4am
6 hours ago
Nicole commented on Asimplebijou's blog post Five Year Old Boy Returns To School A Girl, Becoming One Of The Youngest Gender Transition Cases In The UK
"Word. Stuff is so crazy nowadays."
13 hours ago
Denise Love commented on Asimplebijou's blog post Five Year Old Boy Returns To School A Girl, Becoming One Of The Youngest Gender Transition Cases In The UK
"Ri-damn-diculous is what I think. This world is going to hell in a hand basket."
14 hours ago
Asimplebijou posted blog posts
18 hours ago

© 2016   Created by Baller Alert.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service