Draya Visits The Wendy Williams Show

 

Draya Michele sat down with Wendy Williams and Wendy was her usual Wendyness (which I love). She was blunt, asked the questions we cared about and all out said Draya's been around. She did all of this nicely of course. My issue with the interview wasn't so much the questions asked, more so the way they were answered. I've just come to the conclusion that Draya is quite boring.

 

Views: 931

Comment by Jada on November 1, 2011 at 11:01pm

I disliked this interview. SO F***** WHAT! I don’t like how Wendy tried to play her.

“You have a bug in your hair.” LMAO! I’m starting to think Draya isn’t as bird brain-ish as she wants people to think she is.

Comment by LMarie on November 2, 2011 at 10:57am
draya ain't stupid... "you have a bug in your hair!" what a way to shift the focus. lol. & wendy did you forget your husband cheats on you still? didn't think so. lol.
Comment by Eye Sum on November 2, 2011 at 4:03pm
Draya handled the shade with her hater blockers. Please take note.  This interview made me like her even more.
Comment by Size 2 Prez Wheelies ya dig on November 3, 2011 at 1:30pm
Love me some Dray Dray! Hey girl! I see you stay reppin for the Size 2 cuties! Wave to the h8trs boo-boo! They only wish...
Comment by Size 2 Prez Wheelies ya dig on November 3, 2011 at 1:31pm
SN: Wendy loves to throw shade but last I checked-- her man stay beating her up upside the head and screwin trannys. Let's talk about THAT Ms. "How U doin?"

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


Latest Activity

Asimplebijou posted blog posts
6 minutes ago
Asimplebijou's 2 blog posts were featured
6 minutes ago
MsMaryMac posted a blog post
8 minutes ago
MsMaryMac's blog post was featured
8 minutes ago
Star replied to RubyWoo's discussion Justin Combs Does the Shmoney Dance and Claims His As the Best
"He forsure "looks" better while doing it but Puffy should've made a cameo lol like…"
13 minutes ago
V commented on Eleven8's blog post Keyshia Cole Dating Birdman & Gets Arrested For Assaulting Woman At His Condo
"LMAOOO at him being 75...Keysha played herself. SMH"
23 minutes ago
Star replied to RubyWoo's discussion Happy Couple: Nipsey Hussle and Lauren London Booed Up
"Idk why but I like these two together. Cute pic"
31 minutes ago
Alisha commented on Eleven8's blog post Keyshia Cole Dating Birdman & Gets Arrested For Assaulting Woman At His Condo
"@BThang LMAO...he is 75, and has kissed Lil Wayne in the mouth (gag!). Keyshia is acting…"
39 minutes ago
Star commented on Eleven8's blog post Keyshia Cole Dating Birdman & Gets Arrested For Assaulting Woman At His Condo
"A hot mess! She claimed Diamond slept with her husband but gave her a pass but got a charge for the…"
40 minutes ago
Alisha commented on Rachel L. Hill's blog post Ballerific Sports: Be On the Lookout for Richard Sherman
"This man awakens my thirst, yall, and not too many do that these days. <<<Got me…"
43 minutes ago
Alisha liked Rachel L. Hill's blog post Ballerific Sports: Be On the Lookout for Richard Sherman
45 minutes ago
Sweetness replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Wale Gets Criticized Again for Not Supporting Meek Mill
"For real though people need to get over that. On another note, wake is immayure as f&@!"
49 minutes ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video