Told You So: Dezmon Briscoe Admits To Texts But Is He Bisexual?

Well well well...It looks like Royce is having to eat a little humble pie. After she accused Dezmon Briscoe's baby mama of faking racy text messages, Dez takes to Twitter to admit that the messages were indeed real. And just like I said he would, he said he did it to stay on his baby mama's good side. Spotted this over at Stiletto Jill's.

 

 

 

Royce responded with the following (read from bottom to top)

 

Now we tried to tell Royce those texts were real. I even told you guys that Baby Daddy Lie #2 is "I only said those things to be nice to her so I can see my son". Lie #1 would be "My Baby Mama is Crazy" but he's told her that one too. Hopefully Royce doesn't play stupid and moves on.

 

 

In the meantime, some tea was dropped in the last blog post. I'm going to say this: I can't stand by the following accusations that are being made. I don't know if they're true or not, I'm just going to leave it here for you to read.Below is the tea:

 

 

 

DEZ

1. Likes d****'s, fingers, tongues in his ass. 

2. always wants to f*** from the back.

3. likes girls that are thin and "under developed" (boy like)

4. Tell's every girl things aint serious with Royce.

5. Has chicks visiting him every single moment he gets. 

6. Told this girl even if he marries Royce he'll never stop cheating on her.

7. oh yea and the d*** is whack. because he really wants to be f****** boys.

8. His facebook is riddled with very suspect boys leaving messages, liking pics and using code words. 

 

Actually they all use this term "spat game". 

Urban dictionary and other sources say "spat" is when you fart out c** and s*** after anal sex. Coincidence?  Not a chance. 

But the one guy that keeps having these coded conversations with Dez also has a full Facebook photo album dedicated to Dez...WOW!

Views: 13905

Comment by Sheli on April 19, 2012 at 9:50am

Oh so he admitted to trying to phuck his babymama so he can see his child CHILE....Poor Royce, that "Court Ordered Coochie" done struck again.

Comment by Baller Alert on April 19, 2012 at 10:03am

LOL.. @sheli Now that is sad.

Comment by Skytz0100 on April 19, 2012 at 10:09am

Wow, really ya'll! Just wow! I don't see anything suspect about the tweets, not sure what they are even talking about but I am not going to continue to say that every black famous man is DL or just gay! For everything people don't understand they throw gay in there! Just say I don't get it and leave it alone.

And I already knew that was the case with the tweets to BM because some hoes act like that! If you ain't f#@$ing her then you can't see your child or you have to deal with unneccesary arguing, I get why he lied to her! And she (BM) should feel extra stupid cause he came out and through her under the bus for Royce! He obviously wants to be with her!

 IDK, I think Royce should not leave her man based on what someone on Twitter says, so what, men lie, women lie, and it keeps going on and on! No one has a charmed life no matter how much they want you to believe it.

Comment by Sissy on April 19, 2012 at 10:09am

Look at the context that he's using the word though...does it sound like he's talking about taping cleats?  Don't think so...

Comment by DJ - A.K.A - DON_JUAN on April 19, 2012 at 10:12am

seems like yall reaching with this gay s***. smh lol

Comment by Eleven8 on April 19, 2012 at 10:20am

just because its a sports term doesn't necessarily mean that the Kids (gays) Aren't out here using it as slang too...Also, why does the dude (the only one he acknowledges) have a whole damn Facebook gallery of this guy? And did y'all miss where "Mike" called this grown ass shirtless man "hun"? LOL IDK if it's true but i mean.....

and dude said "Dat Hoe Ready" ...and we all know what it means when someone says it seems like you're ready...but hey, who knows! lol

Comment by Monica Amazing on April 19, 2012 at 10:49am

Embarrassing... *red face*

That's why it's best to not respond and have a private conversation.  She got on twitter straight defending dude and now she looks like the crazy one.

Comment by JustMe on April 19, 2012 at 11:21am
Dat nigga gay!!!!! Every pic of him screams fruitbooty!!!!! I don't care what a spat is, that conversation has nothing to do with anything athletic.
Skittles, I agree every famous black man ain't gay; but this one is...
Comment by 2.0 on April 19, 2012 at 11:44am
*_* ... Will never understand why people, especially those in the public eye, are so damn messy. This is HORRID.
Comment by SoLuscious on April 19, 2012 at 12:18pm

just wow!

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

Ballerific Events

BallerBoards

Ryan Lochte Loses All Of His Endorsements

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by SoLuscious on Wednesday. 2 Replies

It doesn’t look like things are looking good for #RyanLochte after lying about being robbed at gunpoint in #Rio. Despite apologizing on social media and via an interview with #MattLauer, Lochte is…Continue

Kobe Bryant Is Launching A $100M Venture Capital Fund

Started by Asimplebijou in Talk Ish. Last reply by SoLuscious on Tuesday. 1 Reply

The #WallStreetJournal reports, today, #KobeBryant is launching a venture capital fund with investor #JeffStibel.The $100 million dollar fund will invest in media, data and technology companies. The…Continue

Paul Wall Offers ALL American Olympic Gold Medalist Free Gold Olympic Grillz

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Tuesday. 0 Replies

Few things are better than winning an Olympic gold medal for your country. However, rapper #PaulWall has offered to put the icing on top for every #American athlete who won big in #Rio.According to…Continue

New Reports Reveal Prince’s Drugs Were Mislabeled

Started by Asimplebijou in Talk Ish on Tuesday. 0 Replies

According to #USWeekly, new information reveals that the drugs found in #Prince’s home after his death were mislabeled.An autopsy confirmed the pop icon accidentally overdosed on #fentanyl, however,…Continue

Latest Activity

Tara Thornton updated their profile photo
1 hour ago
Tara Thornton updated their profile
1 hour ago
Tamika updated their profile
3 hours ago
Asimplebijou's 4 events were featured
4 hours ago
Asimplebijou posted events
4 hours ago
A_70s_Baby commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tales: LSU's Odell Beckham Gave Me That D But Never Called Back
"Lol"
12 hours ago
V commented on Eleven8's blog post Rick Ross Fires Warning Shot At Drake "It's Whatever If It's Gonna Be Whatever"
"So...Rozay got all this mouf now but didn't tell HIS dude, HIS artist to stfu when he STARTED…"
13 hours ago
BrownSkin Beauty. liked Jasmine Huntley's blog post Ballerific Beauty: Why You Shouldn't Skip Deep Conditioning Your Natural Hair - blogged by: @FrecklesMeetsCurls
13 hours ago
Kitty B. commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tales: LSU's Odell Beckham Gave Me That D But Never Called Back
"This whole post is a mess lmao"
14 hours ago
Eleven8's 3 blog posts were featured
16 hours ago
Eleven8 posted blog posts
16 hours ago
Jasmine Huntley posted a blog post
18 hours ago

© 2016   Created by Baller Alert.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service