Groupies Stay Winning: Robert Griffin's Girlfriend Gets Herself A Bentley

This Groupie snagged her baller early and now the cheerleading boo of current Heisman winner and  #2 Draft Pick to the Washington Redskins is cashing in. Rumor has it that his girl is now riding around Maryland in a new Bentley before the ink has even dried on his football contract. I know, I'm sure RG3 thought he dodged a bullet because she's a young white girl who met him in college and there's noooooo way she could be a gold digger. Wrong! The girl moves fast and works smart. I wouldn't be surprised if she's pregnant in the next year. Here's to you Rebecca Liddicoat, you've got one!

Views: 19222

Comment by Empowered Woman aka $picey on May 2, 2012 at 11:04am

LMAO @ Eleven8 *sprays mouth with breath spray* and gets to werk LOL

Comment by ATown SouthernGal on May 2, 2012 at 11:05am

Please tell me there is a better pic of them somewhere floating around...chile

Comment by Brii on May 2, 2012 at 11:19am
Robert Griffin Jr, aka RG2, aka Robert Griffin III's dad, recently spoke about having dinner with Dan Snyder on Tuesday night. It's well-known RG3's parents were both seargants in the U.S. Army, and it's quite fun to see their parental influences are still in effect:

Griffin's father said Snyder was particularly inquisitive.

"The owner, he had a lot of concerns," Griffin Jr. said. "Ya know, a young kid coming into the league. He asked us what kind of vehicle that Robert drives. I said, ‘Chrysler Pacifica - the whole time he was at Baylor.' [Snyder] said, ‘Good, because guys in our parking lot drive Bentleys.'

"I said, ‘Robert ain't gonna be driving no Bentley. If he does, you call me.'"

http://hogshaven.com/2012/3/21/2892626/dont-expect-rg3-to-be-drivin...


* Well his girl made sure she was driving 1
Comment by Goldie F***'n Fish on May 2, 2012 at 11:22am

... they're engaged and her forehead is crazy big in some of these other pics. It pays to be a white girl, i swear.

Comment by Phoenix on May 2, 2012 at 11:22am

Did the child buy himself a crib in the DMV??? Will they be living in the Bentley??? 

WTF...priorities man. PRIORITIES.

Comment by mese on May 2, 2012 at 1:09pm
I swear yall ain't s*** for these comments!!! Haha! And see this is why that whole white girl black guy s*** don't bother me. For one the black dude is never that cute, and 2 neither is the broad!! And then they be thinking we want they ugly ass man. Girl please. But yea he's f****** screwed!
Comment by Creative Bee on May 2, 2012 at 1:36pm

I don't get why everyone hates on ole girl, dude looks like Wacka Flocka mixed with cookie monster, she's getting something out of him kudos to her, and looking at athletes wifes/babymamas a lot of them are not pretty. He will be getting all the groupies in the world and if this girl is smart smart will get paid for life. Looks don't guarantee you anything, Pilar anyone?

Comment by Empowered Woman aka $picey on May 2, 2012 at 1:43pm

lol CB, Pilar got 3 kids but I guess her letting him 'push her buttons' without realizing what he's doing is evidence enough.

Comment by Maxwell on May 2, 2012 at 3:05pm

That's what all the ballers do! Spend it before it hits the account!

Comment by Desiree' on May 2, 2012 at 7:22pm

LOL @ Wacka Flocka mixed with Cookie Monster!!! CB you are so on point with that one!

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

Naya Rivera Announces That She and Her Husband Are Expecting

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by DdoubleD on Thursday. 1 Reply

Funny how she announced her…Continue

Ballerific Comment Creepin - Michelle Obama

Started by RubyWoo in Talk Ish on Thursday. 0 Replies

Now that's a power friendship right…Continue

Is it me?

Started by AllyNWonderland in Talk Ish. Last reply by Krystal C on Wednesday. 12 Replies

Recently I've been becoming real short and tired of my friends. I don't wanna be around any of them anymore... I just want to work, travel, and relax solo.. Even my man, Lord knows I'm grateful for…Continue

Ballerific Question of the Day: Changing Your Last Name

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by CCD is Workin on a baller 4 she on Tuesday. 3 Replies

Continue

Latest Activity

Terrell Jones commented on Eleven8's blog post Mo'Nique Says She Was The Original Cookie Lyon
"Mo'Nique was supposed to be all these different characters for Lee Daniel's projects but…"
4 minutes ago
Suga Bear commented on Eleven8's blog post Mo'Nique Says She Was The Original Cookie Lyon
"Monique is really starting to get on my nerves. Why is she in the news all of a sudden whining…"
6 minutes ago
Moving In Silence commented on Eleven8's blog post Cardinals Release Darnell Dockett Days After He Tells Kids To Stay Off Drugsl & Out Of Strip Clubs
"Damn how long do you have to play before you can retire?"
1 hour ago
Eleven8's 3 blog posts were featured
2 hours ago
Eleven8 posted blog posts
2 hours ago
CoolWithA_K posted blog posts
2 hours ago
CoolWithA_K's 2 blog posts were featured
2 hours ago
Beautiful Brownie liked Eleven8's blog post How A Former NBA Player Turned $350,000 Into $400 Million
3 hours ago
Selena commented on Eleven8's blog post How A Former NBA Player Turned $350,000 Into $400 Million
"He's a smart man."
3 hours ago
Denise commented on Eleven8's blog post How A Former NBA Player Turned $350,000 Into $400 Million
"Some franchises require that you work in them for a certain amount of time, prior to you becoming…"
4 hours ago
willson350 posted a status
4 hours ago
willson350 posted a status
5 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video