Floyd Mayweather Is Still Undefeated

Raise your hand if you were crazy enough to bet against Floyd Mayweather in last night's Mayweather vs Cotto fight? In 12 rounds Mayweather beat Cotto in a unanimous decision leaving Money Mayweather as the undefeated champ in 43-0. I must admit though, Cotto definitely put up a great fight. If Mayweather wins 5 more he'll be the only living undefeated boxing champ. He's definitely on track to make history. Here's to you Money Team....but can we talk about these bedroom pics though?

I wonder how 50 feels about Justin Bieber joining the Money Team? I guess someone had to replace Ray J.

Views: 1300

Comment by SEASONED $PICE PINE NEEDLE on May 6, 2012 at 3:44pm

lol @ lil JB up in da mix. Hmm, I wonder how the powers that be feel about that?? lol @ replacing Ray J

SN: No comment on the 'display' of $$, that is just pure phuckery!

Comment by AllyNWonderland on May 6, 2012 at 4:22pm
Wait....JB needs to decide if he wanna be white or black!!!! Dammit!!!!
Comment by MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! on May 6, 2012 at 8:53pm

My boo looking real fruity in that first pic (weeps)...and why is his shirt all crumpled up, like he had it pulled over his head for a few...where is mayweather OTHER boo.

 

OAN: I need for him to beat Pacquaio and THEN I can see he this and that...yeah he wins, but he's fighting garbage

Comment by MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! on May 6, 2012 at 8:53pm

i meant say he this and that....

Comment by Jordayn Camille on May 6, 2012 at 10:08pm

UMMMM break me off a lil of that so I can pay off school & throw a couple things in the bag ;)

does anyone have tea on Shantell (MRS) Jackson..Maywather's "fiance"

Comment by Sheli on May 6, 2012 at 10:10pm

I wonder if they shared that room.
JB took Justin Timberlake's spot as the token white dude.
I just can't so scrolling up to the top pic, lol

Comment by Mama Dragon Slayer Puss on May 7, 2012 at 3:05am

I agree with Ms. U can. Fight Pacquaio

Comment by Jewels on May 7, 2012 at 8:59am

I love FLoyd Mayweather & his arrogant ass..
IMO Justin Bieber looked groupie and too excited standing next to Mayweather.

Comment by Baller Alert on May 7, 2012 at 9:05am

@sheli lol @ sharing the room

Comment by Msknowitall on May 7, 2012 at 10:10am
Their bromance bothers me

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

B*tches Be Like

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 5 hours ago. 1 Reply

Continue

Don't Fall for Broke Men with Fake Bank Statements

Started by RubyWoo in Talk Ish 5 hours ago. 0 Replies

IT'S AN APP FOR THAT! Don't get…Continue

Baller Mail - Momma Dee Got Herself a Man

Started by RubyWoo in Talk Ish 5 hours ago. 0 Replies

From the looks of it, Momma Dee…Continue

Latest Activity

TawnBaby commented on Peachkyss's blog post Ballerific Beauty: Christian Louboutin Rouge Nail Lacquer
"pretty bottle, but idk if i will purchase this...essie is just as fine"
57 minutes ago
Eleven8 shared their blog post on Twitter
1 hour ago
Eleven8's 5 blog posts were featured
1 hour ago
Eleven8 posted blog posts
1 hour ago
Formally Known as Ginger commented on Eleven8's blog post Stephen A Smith Suspended Over Domestic Violence Remarks
"The comments I've seen about this issue have been disgusting people coming out in defense of…"
3 hours ago
Lala updated their profile
3 hours ago
Lala updated their profile photo
3 hours ago
V commented on Eleven8's blog post Stephen A Smith Suspended Over Domestic Violence Remarks
"Good for his ass...I know its his job to talk but this dude talks waaaayyy too much and put his…"
4 hours ago
Peachkyss liked Peachkyss's blog post Ballerific Beauty: Christian Louboutin Rouge Nail Lacquer
4 hours ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion B*tches Be Like
"Yup, I know a few of these. "
5 hours ago
RubyWoo posted discussions
5 hours ago
MsMaryMac's blog post was featured
5 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video