Baller Mail - Is Paul George Sleeping With Teammate Roy Hibbert's Wife?

If you're a Pacers fan you've probably been wondering what's been up with Roy Hibbert's game lately. It seems that as a team, the Indiana Pacers have just stopped gelling. According to the Baller Mail below, the collapse of team unity may have a lot to do with Roy Hibbert finding out that team mate (and new father) Paul George has been sleeping with Hibbert's wife (or fiancé), Valerie Cooke. Yikes! 

Disclaimer: Baller Mails are submitted by our readers and are protected by federal statute 47 U.S.C. 230. BallerAlert.com can not confirm 100% accuracy of any story posted.

"Do you remember when Lance Stephenson and Evan Turner got into that fight?  It was all over Roy Hibbert and Paul George. Lance has been getting all the blame for the Pacers off nights and during that day at practice Lance says 'y'all need to look at Roy's ass, he's been off ever since he found out PG was f****** his b****'. That's when Evan got mad at him for exposing that in front of everybody and that sparked the fight. Roy just walked away without saying anything but ever since then it's been a bigger downfall in his performance on the court. I don't know for sure, but that might also be the connection to PG's house getting broken into because all of a sudden now he doesn't want investigators involved. Supposedly PG and Hibbert's wife have been carrying on through instagram for a while before they ended up having sex. She felt guilty and told Hibbert and that's how he found out originally. It's bad because PG and Hibbert were really friends."

This isn't the first time I've heard the rumor that Paul George was messing around with Roy Hibbert's wife. I've even heard rumors that it wasn't a wife, but just a jump off.

This is Valerie...who is definitely both of their "types".

(Second To The Right)

(Far right)

Hibbert has even been quoted as saying that their are selfish people on his team, "Some selfish dudes in here," Hibbert told NBA.com. "Some selfish dudes. I'm tired of talking about it. We've been talking about it for a month." It definitely seems like he's talking about something personal, and not the game.

Paul George has got to get his act together. You would think after impregnating a Miami stripper that he would stop sticking his little ding dong in anything with a skirt....but nope! Hasn't learned his lesson. But your teammates wife, though? That's low sir! 

Views: 159126

Comment by Coco Apèritif on May 5, 2014 at 11:30am
No shade at all, but....really??? THAT chick is what they're beefing over? LOL, not surprising though.
Comment by MilkHoney on May 5, 2014 at 12:03pm
Are u kidding me Paul!? What is wrong with your penis does it twirl in everything white? Get it together or get the crab attack with 12 kids by 12 different white women.
Comment by LMS on May 5, 2014 at 12:30pm
Roy isn't married to Val. They were engaged and suppose to marry on August 31st of last year, but didn't. Which means they were already having problems. They both had bachelor/bachelorette parties and then nothing!

I've heard this rumor too! I've also heard Paul say that a girl he use to talk to is making this up and spreading it around.
Comment by Brown Skin Beauty on May 5, 2014 at 2:08pm
She's not even cute...lol. If this is true and dude still with her...smh.
Comment by B Thang on May 5, 2014 at 2:54pm
Damn. They better get it together, I wanna see a good playoff series dammit. They messin with the viewers now lol. I mean outta all the heffas he could have he goes after his boys' fiancé?! The dudes ain't loyal neither!
Comment by Hello Kitty on May 5, 2014 at 3:12pm

These dudes were NEVER loyal, that's why they tried to put it off on us.  Cheating with 5-10 different women hollering - these hoes ain't loyal.  GTFOHWTBS!!!!

Comment by Rad on May 5, 2014 at 5:37pm

I legit LOVE you, Eleven8. I hollered when I read this piping hot tea. This was worth the weekend wait. Aside from that shitty, I don't date black girls tweet, PG never struck me as the type of dude that would a) get strippers pregnant b) send d*** pics to randos c) f*** teammates wives ESPECIALLY since he was trying to win a championship. 

Comment by Robin Smith on May 5, 2014 at 5:37pm

@Hellokitty +100000

Comment by Formally Known as Ginger on May 6, 2014 at 6:54am
Ever since that plane went missing I watch Sportscenter in the morning instead of CNN. And I remember a few weeks ago some commentators were saying they couldn't figure out why Roy's performance had fallen off so bad in the past few months. But if this is true it definitely makes sense because the team has little chemistry right now.
Comment by AlterEgo on May 6, 2014 at 10:24am

She shole is UGLY! 

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Baller Mail - NFL Baller Eddie Lacy's New GF Stole Him From Me

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 4 hours ago. 6 Replies

Disclaimer: Baller Mails are…Continue

How to Snag Baller when friend wants you

Started by Shane in Talk Ish 5 hours ago. 0 Replies

I have a dilemma guys and there might be a thread for this but I'm not sure where. But here's my problem last night while out for drinks with my girlfriend one of my favorite ballers and his two…Continue

Jill Scott Lands Cover of Essence

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Ms.Dimples 9 hours ago. 1 Reply

Continue

Latest Activity

B Thang commented on xotatyanaa's blog post Love and Hip Hop: Atlanta Recap (7/31/14)
"She lovin the crew girl lol"
1 hour ago
B Thang commented on xotatyanaa's blog post Love and Hip Hop: Atlanta Recap (7/31/14)
"She lovin the crew girl lol"
1 hour ago
livelife25 commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion Flashback Friday: 90's Jelly Sandals Making A Comeback
"Agree with @soLuscious.  I always hated this style.  Maybe because shiny shoes draw more…"
1 hour ago
Asimplebijou posted blog posts
3 hours ago
Asimplebijou's 2 blog posts were featured
3 hours ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion Baller Mail - NFL Baller Eddie Lacy's New GF Stole Him From Me
"Hey soror! "
4 hours ago
MrsBigDreams commented on Eleven8's blog post Jamie Foxx To Play Mike Tyson In Upcoming Biopic
"Only Jamie"
5 hours ago
TheLadyJosephine replied to RubyWoo's discussion Baller Mail - NFL Baller Eddie Lacy's New GF Stole Him From Me
"Ummmm....in the words of the Mac "you know the game...yo man chose me.  Now we can handle…"
5 hours ago
TheLadyJosephine commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion Flashback Friday: 90's Jelly Sandals Making A Comeback
"LOL...right SoLuscious..the 80s.  I had several pair, LOL. "
5 hours ago
Kimmy commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion Flashback Friday: 90's Jelly Sandals Making A Comeback
"@V I agree.."
5 hours ago
Shane posted a discussion

How to Snag Baller when friend wants you

I have a dilemma guys and there might be a thread for this but I'm not sure where. But here's my…See More
5 hours ago
Shane updated their profile
5 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video