Baller Mail - Love & Hip Hop's Yandy Is PREGNANT!!! *Updated With Tea*

Disclaimer: Baller Mails are submitted by our readers. We can not confirm 100% accuracy of any story posted.
 

I always thought that Chrissy would have the next Dipset baby but that may not be the case, check out this tidbit sent in from a Baller Alert reader:

Hey BA! Yandy Smith from VH1's Love And Hip Hop show is keeping a little secret. It turns out she is 3 months pregnant by her boyfriend. The same boyfriend who [allegedly] tried to rob Jim Jones a few months ago.

My, the table's have turned. This is the same person who said that Beyonce and Jay faked their pregnancy and now she's got a little hip hop bun in her oven. Dang Yandy! I wonder how this is going to affect your 'I'm All About A Check' hustle? Maybe your baby and Kimbella's babies with Juelz Santana and Shawn Marion (oops! did I spill the tea?) can all have a play date together! Congrats none the less!


-----

They also added:

Yandy doesn't want to tape the reunion today 1/19 or tomorrow because she is pregnant. Her and momma jones are not cool anymore and she doesn't want to be upset on the show. VH1 is begging her to be on the reunion. 

Views: 18771

Tags: yandy pregnant

Comment by Denise on January 19, 2012 at 10:33am
The hell with Yandy and her baby......spill the TEA!!!!
Comment by groupiesneedlove on January 19, 2012 at 11:11am

I think yandy baby is jimmys

Comment by JustMe on January 19, 2012 at 11:12am
Duck lips gets on my nerves...
Comment by Carla Jenkins on January 19, 2012 at 11:38am

I am thinking the same thing Groupie! That's probably why Yandy doesn't want to attend tonight's reunion taping.  If it's true, that's real messy!

Comment by AllyNWonderland on January 19, 2012 at 1:28pm

WAIT WAIT WAIT!!!! Kimbella has a baby with Shawn Marion???? LOL but um soooo Yandy's baby gon look like ...nevamind

Comment by University of Smitty on January 19, 2012 at 1:37pm

Kimbella gets around, huh.  When she said that her and Juelz have been together 2 years and they have a 14 month old son.....I was like 'DAMN!!!!!'  and isnt Shawn the bi-sexual football player?????

Comment by RoyaleT on January 19, 2012 at 1:41pm

Based on what is portrayed on the show Groupie's prediction is very believable lol.  After all...her managemant of Jim did cross some weird personal lines and she seemed really involved in his and Chrissy's life but could not congratulate her when he finally proposed.   I would not be surprised smh

Comment by mese on January 19, 2012 at 3:19pm
@smitty I noticed that too I was like damn she didn't waste no time getting knocked up lol and yall if she's preggers by jim, chrissy is gonna beat the brakes off her. Lol
Comment by SoLuscious on January 19, 2012 at 4:27pm

omg...if one more person says the word "Messy"...ugh!!!

Comment by Eleven8 on January 19, 2012 at 4:44pm

I also got word that Yandy was supposed to do a video interview for a blog and she's been mysteriously dodging....not ready to show off the baby bump? There may be some truth to this after all!

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


Latest Activity

Badness commented on Eleven8's blog post Khloe Kardashian Blames Lamar Odom For Rob Kardashian's Drug Problems
"Addiction can be hereditary. N while we can have our doubts on what odom was hooked on, that…"
3 hours ago
RubyWoo posted discussions
4 hours ago
TheLadyJosephine commented on Eleven8's blog post Remy Ma's Release Date Postponed At Least A Week
"Looks like she was setup. Clearly she thought she had permission from what she said in her…"
4 hours ago
Charnisha Peasant posted a status
"Well LifeTime Is Calling My Name So Ill See You Guys Tomorrow.. #GoodNight #GodBlessEveryOne"
4 hours ago
Charnisha Peasant commented on Asimplebijou's blog post Swizz Beats & Alicia Keys Expecting Second Child
" That's Beautiful . Im So Happy For Alicia Keys She Has Always Been A Beautiful Perosn…"
5 hours ago
Moving In Silence replied to Siren's discussion Auntie Fe Fe in the Kitchen
"I'm about to try this sum serious. I got all that in the kitchen."
5 hours ago
Charnisha Peasant commented on Eleven8's blog post Khloe Kardashian Blames Lamar Odom For Rob Kardashian's Drug Problems
"Smh Put The Blame Where It Goes & Which Is Not On Lamar.. Umm How Old Is Rob? I Think We All…"
5 hours ago
Charnisha Peasant commented on Eleven8's blog post Remy Ma's Release Date Postponed At Least A Week
"Oh Wow!! I Been Waiting On Her To Come Home & Drop Some Dope Music.. #DamnMa"
5 hours ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion Keyshawn Johnson Sends Guests IPads as Wedding Invitations
"Different but a waste of money."
5 hours ago
Charnisha Peasant updated their profile
5 hours ago
Charnisha Peasant posted a status
"I Don't Look At Most People Being Blessed , Because Some Are Silver Spoons Me I Had To Get It Own My Own.. So No Im Not Lucky Im Blessed!!!"
5 hours ago
Charnisha Peasant posted a status
"Sometime I Wish I Would've Took The Right Path In Life , Instead Of Fooling Around With What Wasn't Important. Should've Stayed In School!"
5 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video