Derrick Rose Loves Hoes, He Just Doesn't Pay Em...

We are in a recession and the NBA season is cancelled out so don't look for Derrick Rose to pay you for sticking his limo in your driveway. According to the BFF of a Twitter prostitute, Derrick Rose skipped the bill after receiving services from a lady of the night:

 

Welp! Do I pity D.Rose? If this is true, nope! I'm sure he's getting too much free nookie thrown at him for him to be duping more defenseless Twitter hoes. Then again, times are about to be real hard so I can't really blame him.

Views: 3747

Comment by MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! on November 15, 2011 at 2:03pm

Ummm, IMO, she aint charge his ass nothing cuz she didnt get paid.  She prolly had sex with him, asked for some money and he said "I aint paying"  I mean it is possible, but I doubt she (a twitter hoe) told Derrick Rose before he hit that he had to pay and he agreed...not like that

Comment by PlaneJaneLane on November 15, 2011 at 2:24pm

agreed

Ummm, IMO, she aint charge his ass nothing cuz she didnt get paid.  She prolly had sex with him, asked for some money and he said "I aint paying"  I mean it is possible, but I doubt she (a twitter hoe) told Derrick Rose before he hit that he had to pay and he agreed...not like that

Comment by Ms. Ashley Banks on November 15, 2011 at 2:48pm

Who the hell goes onto an online forum and tries to talk trash about someone partaking in illegal activity?! If it was your "friend" that you're talking about.

Comment by blackfujones on November 15, 2011 at 2:56pm

Doesnt sound like some s*** pooh would do.  He has good handlers around him so if you were to be paid he woulda done it.  He's learned from not paying folks since that mishap at memphis. So I highly doubt this ish is true

Comment by mese on November 15, 2011 at 4:26pm
Pooh??? Lmfao!!
Comment by blackfujones on November 15, 2011 at 4:51pm

@prettybrown yeah Pooh...I met him when I came back from college and used to hoop in washington park and over in murry park at times.  Thas what everybody called him...he was that f***** good at 12-13 at the time. everyone knew he was league bound

Comment by livelife25 on November 15, 2011 at 5:33pm

Why did i read the title like a nursery rhyme?  "Derrick Rose, he loves the hoes, he just don't like to pay 'em.  When word gets on the street, that he's cheap, I'll bet they'll no longer lay him."

Comment by Eleven8 on November 15, 2011 at 5:54pm

hahahah @livelife yessss!! i actually said it to the tune of an intro to a Ludacris Song (i think Faizon Love said it) but i love your nursery rhyme even more!! 

Comment by Busy Signal aka $picey on November 15, 2011 at 7:12pm

.....but don't you collect (settle accounts) before you get down? What kinda hoe is this?

Comment by Eleven8 on November 15, 2011 at 7:17pm
She a new booty...shoulda asked for a deposit first lol

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by Natasha Thomas 23 seconds ago. 2 Replies

I'm Going to The BTS Tour in Atlanta and my bestfriend and I Got separate seats across the stadium from each other so I want to know if any gorgeous girlies were going to be there so we can meet and…Continue

Gift Ideas

Started by Moving In Silence in Talk Ish 2 hours ago. 0 Replies

What are y'all getting your baller for Christmas? I got my present early this year! He put the down payment on my timeshare! Aside from hopping in my birthday suit and tieing a bow around it I'm not…Continue

Heeeyyyy new to Baller Alert and looking to meet new friends! :)

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by Natasha Thomas 8 hours ago. 2 Replies

Hi everyone my name is Natasha i am 20 and i model, new to this site i love reading blogs so i just thought hey why not sign up.!! lol i love to have fun and meet new people as well as read and talk…Continue

Mardi Gras 2015

Started by Ashley T in Talk Ish. Last reply by Fe. 13 hours ago. 3 Replies

Has anyone been? How is it? I am thinking about goingContinue

Latest Activity

Profile Icon3 members updated their profile photos
ThumbnailThumbnailThumbnail
1 hour ago
QueenofMithrone replied to Natasha Thomas's discussion Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?
"Hey girlie!...I will be attending I have no clue on what to wear either all I know is that im to be…"
1 hour ago
Moving In Silence posted a discussion

Gift Ideas

What are y'all getting your baller for Christmas? I got my present early this year! He put the down…See More
2 hours ago
Toya johnson commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Tony Carter of the Denver Broncos Enjoys Wild Orgy-Filled Pool Parties
"doubt*"
3 hours ago
Eleven8 commented on Eleven8's blog post Leah Still's Mother Says Devon Still Hasn't Paid Child Support Since August
"I dont think child support payments should be halted. The NFL is paying his insurance, not…"
3 hours ago
Toya johnson commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Tony Carter of the Denver Broncos Enjoys Wild Orgy-Filled Pool Parties
"She thought because they had one on one time she was gonna be his gf i bet he did the same shit…"
3 hours ago
Milagros Reyes posted a blog post
3 hours ago
Milagros Reyes's blog post was featured
3 hours ago
Niko Rose commented on Eleven8's blog post Leah Still's Mother Says Devon Still Hasn't Paid Child Support Since August
"Delete Comment I don't get it at all @Sandy Cheeks! Your choice was to go to the media? And…"
3 hours ago
Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Leah Still's Mother Says Devon Still Hasn't Paid Child Support Since August
"@Niko Rose She is not thinking about the situation. She just want what comes with the territory."
3 hours ago
Niko Rose commented on Niko Rose's blog post Sherman And Baldwin Challenge the NFL (Video) : by @niksofly
"Probably a fine, but every company he named will probably pay it"
3 hours ago
McKenna Hylton commented on Eleven8's blog post Leah Still's Mother Says Devon Still Hasn't Paid Child Support Since August
"He should have maintained his payments or gotten an adjustment it they were beyond his means. They…"
3 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video