EMINEM TO MARIAH: B!TCH YOU'VE BEEN WARNED! HA!



Got Beef? I never quite understood the s*** personally. Folks using lyrics to really explain how they feel about someone or a situation? Anyways, its obvious Eminem feels a certain way about the Cannons. He definitely airs the dirty laundry & for what it is, is downright disrespectful.

Mariah & Nick need not respond. There's no comeback of all comebacks that can belittle Em. I always thought Em was touched by the devil.

Listen to The Warning & let us know what you think!





The Warning - Eminem feat Mariah Carey

Views: 524

Tags: cannon, diss, enimem, mariah, nick

Comment by Busy Signal aka $picey on July 30, 2009 at 11:45pm
Oh My!! Remind me not to piss Eminem off. LOL
Comment by Denise on July 30, 2009 at 11:50pm
wow..........i think she should just let the white boy alone.......he may have something on her & you see he go hard.
Comment by Ladybass on July 31, 2009 at 1:23am
If you thought the first part was bad you have to hear the full version. @Denise she should have just left him alone.
Comment by C.J. on July 31, 2009 at 8:46am
Ummm....slowly walks backward towards the door. Exits, then busts out in Chris Rock/Ice Cube.....DAAAAYYYYUUUMMMM
Comment by miss_p on July 31, 2009 at 10:00am
i love me so Em, always have, and i love Mariah too, but i dont know what the hell she was thinking! she is no match for him, and once he gets going, he doesnt stop. my hubby has Em's latest album on permanent rotation, cant wait to hear the next one!
Comment by Baller Alert on July 31, 2009 at 10:08am
This is crazy...
Comment by Khai G. on July 31, 2009 at 10:24am
He went INNNNNN on Mariah! Wow! That's terrible...
Comment by mochagirl on July 31, 2009 at 10:35am
I am not an Eminem fan, but he spits when he needs too...Dead Wrong and Renegade are two of my favorites. Nick does not want to touch this one....All three of them need to grow up tho.
Comment by Siren on July 31, 2009 at 10:45am
Lyrics

Only reason I dissed you in the first place is because you denied seeing me
Now I'm pissed off
Sit back and relax homey, kick back and relax, grab a six pack while I kick facts
Yeah Dre's sick track, perfect way to get back
Wanna hear something wick wack?
I got the exact same tat that's on Nick's back
I'm obsessed now
Oh gee, is that supposed to be me in the video with the goatee
Wow Mariah, I didn't expect her to go balls out
B****, shut the f*** up before I put all them phone calls out you made to my house when you was wild n out before Nick
When you was on my d*** and give you somethin to smile about
How many times you fly to my house? Still trying to count
Better shut your lying mouth if you don't want Nick finding out
You probably think cuz it's been so long if i had something on you I woulda did it by now
On the contrary, Mary Poppins, I'm mixing our studio session down and sending it to mastering to make it loud
Enough dirt on you to murder you
This is what the f*** I do
Mariah, it ever occur to you that I still have pictures?
However you prefer to do and goes for you too, Nick, f*****
You think I'm scared of you?
You gonna ruin my career you better get one
Like I'ma sit and fight with you over some slut b**** c*** who made me put up with her psycho ass over 6 months and only spread her legs to let me hit once
Yeah, what you gonna say? I'm lucky? Tell the public that I was so ugly that you f****** had to be drunk to f*** me?
Second base? What the f*** you tell Nick, punk?
In the second week we was dry humping. It's gotta count for something.
Listen, girly. Surely you don't want me to talk about how I nutted early cos ejaculated early and bus all over your belly, and you almost started hurling and said I was gross, go get a towel you're stomachs curling. Or maybe you do.
But if I'm embarrassing me, I'm embarrassing you and don't you dare say it isn't true.
As long as the song's getting airplay I'm dissing you.
I'm a hair away from getting carried away and getting sued.
I was gonna stop at 16. This is 32. This is 34 bars. We ain't even a third of the way through.
Damn, Slim. Mariah played you. Mariah who?
Oh did I say ''whore'', Nick? I meant a liar too.
Like I've been goin off on you all this time for no reason.
Girl you out ya alcholic mind. Check ya wine cellar. Look at all the amounts of wine.
Like I sit around and think about you all the time.
I just think this is funny when I pounce you on a rhyme.
But it now i'm about to draw the line.
And for you to cross it that's a mountain that I doubt you wanna climb.


I can describe areas of your house that you wouldn't find on an episode of Cribs
A blubba load ribs if I hear another word so don't go opening your jibs cos every time you do it's just another load of fibs
I ain't saying this s*** again, ho. You know what it is.
It's a warning shot for before I blow up ya whole spot
Call my bluff and I'll release every f****** thing I got
Including the voicemails right before you flipped your top
When me and Luis were tryin' to stick two CD's in the same spot
(Slim Shady I love you)
I love you too
Let me whisper sweet nothings into your ear, boo. Now what you say?
(It's nothing)
Guess what I'll do?
I'll refresh your memory when you said ''I want you''
Now should I keep going or should we call truce?
(You think you're cute, right? Hahaha)
You bet your sweet ass I do
(I'm Mary Poppins, b)
And I'm Superman, mmm
(Mary P. Slim Shady)
Comin' at you
So if you'll still be my (babygirl)
Then I'll still be your (Superhero, Wilma M.)
Yeah, I'm right here
(You like this)
Nope. Not anymore, Dear.
It cuts like a (knife) when I tell ya get a (life)
But I'm movin on with mine
Nick, is that your (wife)
Well tell her to shut her mouth then I'll leave her alone
If she don't (sing this script?) then I'ma just keep goin
(I se Mary Ann. Mary Ann's saying ''cut the tape, cut the tape''. Knife!)


*******
Mariah should have played this whole thing different....we have all dated someone in the past we regret
she has spent too much energy responding to him over the years... she needs to know when to pick and choose her battles...she clearly has NO understanding of Men and their Ego's. This is bound to be messing with Nick's right Now. She should have stopped this a long time ago
Comment by OfficialGroupie on July 31, 2009 at 10:48am
damn, he went hard!!! i wanna see the pics and see the call logs. shows us evidence em!!

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Does social media give people false sense of importance?

Started by Tone © in Talk Ish. Last reply by EmpressSoDivine 11 hours ago. 9 Replies

I noticed that on Instagram if a person has a small follower count that their word somehow mean less than someone with a lot of followers.

Studying for the LSAT's! Need tips, advice, etc.. to improve my score!

Started by Ken Nicole in Talk Ish. Last reply by Alyssa 11 hours ago. 7 Replies

Hey ladies and gentleman! So I decided instead of going to grad school for two years to get my masters in Sports Administration, that I would attend law school for three years and concentrate on…Continue

Tags: Pointers, Advice, LSAT's, School, Law

Latest Activity

ari commented on Eleven8's blog post Another One Bites The Dust: Dwyane Wade & Gabrielle Union Wed In Miami
"Really hope they make it"
6 hours ago
ari commented on Eleven8's blog post 49er's Ray McDonald Arrested For Assaulting Pregnant Girlfriend
"Smh Im sure she will stay with him too!"
6 hours ago
Asimplebijou commented on Eleven8's blog post 49er's Ray McDonald Arrested For Assaulting Pregnant Girlfriend
"Well guess he decided to be the poster child for the new penalty.. smh"
6 hours ago
Skytz0100 replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - LHHATL's Bambi
"dumb b****! lol!"
7 hours ago
Eleven8 shared their blog post on Twitter
7 hours ago
Eleven8's 3 blog posts were featured
7 hours ago
Eleven8 posted blog posts
7 hours ago
Skytz0100 replied to RubyWoo's discussion Ballerific Comment Creepin - Tiny Claps Back After IGer Disrespects Her Kids
"that's just rude to talk about someone child, that's an ass whooping all day long around…"
7 hours ago
SoLuscious commented on Eleven8's blog post 49er's Ray McDonald Arrested For Assaulting Pregnant Girlfriend
"So sad. I hope she stays away from him."
7 hours ago
SoLuscious commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion: Jennifer Lopez Wearing Valentino Bow-Embellished Crepe Mini Dress and Casadei Blade Pumps
"Cute! Valentino always has pretty dresses. Do you know if they sell this one in Saks?"
7 hours ago
EmpressSoDivine replied to Tone ©'s discussion Does social media give people false sense of importance?
"People buy followers just to look important...it's sooooooo lame!!! For many the thought is…"
11 hours ago
Alyssa replied to Ken Nicole's discussion Studying for the LSAT's! Need tips, advice, etc.. to improve my score!
"While I'm preparing to graduate undergrad in two semesters, this post has encouraged me!!…"
11 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video