He's Probably Cheating On You If...

It's all fun and games til someone gets caught cheating. No one likes to be blind sided so here are some good ways to tell if your mate may be stepping out on your relationship. Read up, have fun and try not to get caught slippin.

 

He might be cheating if....he sleeps with his cell phone under his pillow.

 

He might be cheating if...you find feminine hygiene products in his house.

 

He might be cheating if...he keeps a lock on his phone.

 

He might be cheating if...he visits his "boys" 7 days a week and more than 4 hours at a time.

 

He might be cheating if...he downloaded the Tiger Text iphone app.

 

He might be cheating if...he has a lot of play sisters.

 

He might be cheating if...you have to constantly keep readjusting the passenger seat in his car. 

 

He might be cheating if...his "mother" calls him at 2am.

 

He might be cheating if...you ask him and he says No.

 

He might be cheating if...he gives you reasons why cheating "ain't even that serious".

 

He might be cheating if...his girlfriend calls the house.

 

He might be cheating if...his lips are moving.

 

He might be cheating if...he takes a ridiculous number of trips out of town.

 

He might be cheating if...he's putting 20 miles more per week on the car.

 

He might be cheating if...he's into hobbies he wasn't into before.

 

He might be cheating if...he has to leave the room to talk on the phone.

Views: 924

Comment by Baller Alert on July 13, 2011 at 10:56am
The picture is priceless..lol
Comment by OUT OF CONTROL on July 13, 2011 at 10:58am
If he is a man.....he might be cheating! LLS LLS
Comment by Baller Alert on July 13, 2011 at 11:14am

lol@out of control

 

Where you been chile?

Comment by MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! on July 13, 2011 at 11:17am

agree with Out Of Control

Comment by Denise on July 13, 2011 at 11:32am
LMAO......so basically, Yeah, he's cheating
Comment by Sheli on July 13, 2011 at 1:02pm
LMAO @.....if his lips are moving and you ask him and he says "No"
Comment by LawGurl-Dax on July 16, 2011 at 6:08pm

He's probably cheating if you put a key logger on your OWN laptop... and all the evidence adds up to HIM CHEATING ON YOU...

True story... happened to me... I caught him and he STILL lied about it... He didn't realize that I had a keylogger on my Lappy... Oh! No! Couldn't tell him that... but I told him in so many words about the conversations that he's had with this and that female... he still DENIED it... SMH!

Damn He Was A Waste of Time and Flesh! 

Comment by TawnBaby on May 28, 2012 at 3:00pm

if he is breathing he might be cheating....lol

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Meet ups and Events in Philly/ NJ Area

Started by BrownSkin Beauty. in Talk Ish. Last reply by BrownSkin Beauty. 5 hours ago. 14 Replies

Hello,My name is Kapreecia, better known as Pree. I live in Philadelphia, PA and it's always something going on in this city or around. I'm 21 at the moment and it's kind of hard to find friends who…Continue

Tags: networking, parties, events, nj, brown

Waist Shapers

Started by Bossy Bri in Talk Ish 5 hours ago. 0 Replies

Ladies, to avoid the long waiting time for delivery, do you guys know where I could purchase a waist shaper?I've looked online and I see certain Walmarts, I'm a little skeptical.Continue

Tags: fitness, waist

Latest Activity

lurking shorty commented on Eleven8's blog post 10 Reasons Why I Can't Stand The "I Play Overseas" Baller
"Omg I am crying lol"
18 minutes ago
Moving In Silence liked Eleven8's blog post 10 Reasons Why I Can't Stand The "I Play Overseas" Baller
24 minutes ago
Formally Known as Ginger replied to RubyWoo's discussion Drake Dresses Up As a College Athlete, Shoots Airballs With Kentucky Basketball Team
"This dude wants to be a basketball wife so bad."
1 hour ago
Formally Known as Ginger commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"@SoLuscious, and this I know. But I seriously have never met people who knowingly rocked knock-offs…"
1 hour ago
Baller Alert shared Eleven8's blog post on Twitter
1 hour ago
Profile Iconprecious ndubueze, Jasmine, Bye Felicia. and 3 more joined Baller Alert.com
1 hour ago
So Nasty and So Rude commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"Me personally, I wouldn't buy the fakes...  It takes away the "excitement" (I…"
1 hour ago
Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Can You Really Be A Baller In Your Designer Knock-Offs?
"If your going to buy fake, you might as well not by it at all."
2 hours ago
Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Groupie Tales - Nick Young Will Give You $300 & Possibly A Good Time
"She shouldn't be f****** someone she's not involved with."
2 hours ago
Sandy Cheeks commented on Eleven8's blog post Dallas Cowboys Waive Michael Sam From Practice Squad
"This dude can't win for s***."
2 hours ago
MISW commented on Eleven8's blog post Oscar Pistorius Sentenced To Five Years
"That's a slap in the face"
2 hours ago
daisey strawberry updated their profile
3 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video