LA Basketball Wife Laura Govan Goes Hard On Twitter Against Draya Michele & Bambi

I will admit I did NOT watch this season of Basketball Wives LA. I watched the first episode and it didn't tickle my fancy. I did catch the reunion and caught all the shade on stage. The women were fighting over who was wearing cheap shoes and who was older, etc.

After the reunion Laura Govan took it to twitter to say how she knocked out Draya like Pacman and continued to talk s*** about Bambi.

These girls are disrespectful. Ain't no way someone can talk all this s*** about me on twitter (for an audience) then I grin in their face. Shittttt

Anywho I jacked the tweets from rhymeswithsnitch

Thoughts????

Views: 2536

Tags: bambi, draya michele, la basketball wives, laura govan

Comment by BlkButtafly on December 19, 2012 at 11:58am

Messy 101

Comment by DJ - A.K.A - DON_JUAN on December 19, 2012 at 12:38pm

wow lol

that gif is hilarious tho.....

Comment by MS. UCAN NEVA GET ENUFF!! on December 19, 2012 at 12:56pm

Is Laura talking bout the boxing match or another time? She was waaay bigger than Draya lil ass and Draya almost admitted she couldn't fight so where's the victory?   I don't see Bambi's reason for being on BBW, but I liked her cuz she was real as hell.  She told them b****** to their face what she thought about them.  Laura's ass need to have several seats cuz her ass was borderline homeless after having multiple babies by a baller while playing house with him.  side eye at anything she says

Comment by luvsmoochez on December 19, 2012 at 12:57pm

that gif is giving me life right now! lmfao

Comment by Mama Dragon Slayer Puss on December 19, 2012 at 1:20pm

Wow, and I thought Laura was a woman. This is disappointing. I can't believe she would argue with these two when she has clearly moved up a level. Still got that dumb ho mentality. smh. She needs help. 

Comment by Busy Signal aka $picey on December 19, 2012 at 1:21pm

It's terrible to see these mothers behaving badly.

Comment by SACK CHASER on December 19, 2012 at 1:47pm

@Love, What gave you that impression?!  She is a messy broad and her behavior on the show proved it!

Comment by MissBling on December 19, 2012 at 2:09pm
Laura needs to sit because that gif was her ass last season, running behind that nigga and he was putting her ass out every week.
Comment by TawnBaby on December 19, 2012 at 2:26pm
She messy, if her ass didn't have 1536383 kids in 5 years he wouldn't be so damn miserable...
Comment by TawnBaby on December 19, 2012 at 2:26pm
She messy, if her ass didn't have 1536383 kids in 5 years she wouldn't be so damn miserable...

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by Natasha Thomas 4 hours ago. 2 Replies

I'm Going to The BTS Tour in Atlanta and my bestfriend and I Got separate seats across the stadium from each other so I want to know if any gorgeous girlies were going to be there so we can meet and…Continue

Heeeyyyy new to Baller Alert and looking to meet new friends! :)

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by Natasha Thomas 5 hours ago. 4 Replies

Hi everyone my name is Natasha i am 20 and i model, new to this site i love reading blogs so i just thought hey why not sign up.!! lol i love to have fun and meet new people as well as read and talk…Continue

MEMEBER UPDATE......

Started by DJ - A.K.A - DON_JUAN in Talk Ish. Last reply by imani 6 hours ago. 41 Replies

this is to piggy back off the fokls saying people mia, s*** aint da same, etc.what has everybody been up too??i'll start...just working and trying to decide if i to want accept another position at…Continue

Tags: do, it, what, update, memeber

Mardi Gras 2015

Started by Ashley T in Talk Ish. Last reply by imani 6 hours ago. 5 Replies

Has anyone been? How is it? I am thinking about goingContinue

Latest Activity

Natasha Thomas replied to Natasha Thomas's discussion Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?
"Omg awesome ! Where are your seats and how old are you !? And do you do your own make up?? Read…"
4 hours ago
Natasha Thomas replied to Natasha Thomas's discussion Heeeyyyy new to Baller Alert and looking to meet new friends! :)
"Thank you! I'm in the Florida area but go to ATL often :) "
5 hours ago
Natasha Thomas replied to Natasha Thomas's discussion Heeeyyyy new to Baller Alert and looking to meet new friends! :)
"Omg dope I was born there ! I live in a city 3 hours away from there now! "
5 hours ago
Niko Rose commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Tony Carter of the Denver Broncos Enjoys Wild Orgy-Filled Pool Parties
"Usually when more females show up then men... That's a red flag"
6 hours ago
imani replied to DJ - A.K.A - DON_JUAN's discussion MEMEBER UPDATE......
"Well I'm new to BA so im not sure how the old BA was hopefully I get to find out! I just been…"
6 hours ago
imani replied to Ashley T's discussion Mardi Gras 2015
"how is it and whats the best hotel to book thats close yet affordable? and what are somethings you…"
6 hours ago
imani replied to Ashley T's discussion Mardi Gras 2015
"hey love! I havent been but i will be there this year! from feb 15th-feb 18th did you book you…"
6 hours ago
imani replied to Natasha Thomas's discussion Heeeyyyy new to Baller Alert and looking to meet new friends! :)
"hey love im imani! welcome to BA im 21 and I model as well! what part of florida are you in I am in…"
6 hours ago
K. Torati commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Tony Carter of the Denver Broncos Enjoys Wild Orgy-Filled Pool Parties
"Lol wow everyone sounds so mad at the author. From what I read she doesn't sound like a…"
7 hours ago
Formally Known as Ginger commented on Milagros Reyes's blog post The Wife Scale By: @milagreee
"I'm not good at math. Soooo yeah."
8 hours ago
Profile Icon3 members updated their profile photos
ThumbnailThumbnailThumbnail
10 hours ago
QueenofMithrone replied to Natasha Thomas's discussion Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?
"Hey girlie!...I will be attending I have no clue on what to wear either all I know is that im to be…"
10 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video