New Ballerific Couple Alert: Dollicia Bryan & Drake *Updated*

So it looks like model Dollicia Bryant released a statement to theYBF.com confirming that she is dating Drake. According to her reps: "They're both in L.A. right now spending the Holidays together."

 

Oh ok... lol

 

It's funny to me that this was a statement released to "media"

 

Dollicia Bryant was the model who gave her Ode to Red Bottoms stating you have to wear them to elevate your career.

 

Congrats to the happy couple...

----

According to NecoleBitchie Drake spent his NYE with his old boo. So Dollicia might want to stop releasing statements. LOL

Views: 10880

Tags: dollicia bryant, drake

Comment by Jordayn Camille on December 30, 2011 at 12:11am

Please!

Dollicia, girl sitchoassdown ! this is your like 10th track-star? You sure have a type, nothing is wrong with wanting money, power, and esteem because it's a wonderful thing to have but you do the damn most. None of these niggas trying to wife or impregnate your basic ass because the world has seen what you have to offer. You know you don't want this corny nigga lol ! GET MONEY B****, GET MONEY *khia voice*

Drake, keep dating these extreme groupie heauxs if you want to. You're the one that keeps getting heart broken. Did you not learn your lesson from Maliah? *she will, do it for the money, or the power or the fame* your own lyrics ! oh well, i guess his next album will be about her breaking his heart & possibly bank 

lmao i'm not mad but golly gee wilikers batman ! 

Comment by MissBling on December 30, 2011 at 1:37am

Drake looks cute in this pic... smh, to the rest of this bs... He's gonna have to learn the hard way.

Comment by mese on December 30, 2011 at 1:53am
This ninja is dumber than a box of rocks, smh and I was thinking isn't this the same chick that said something about red bottoms. Smh. Get ready for a breakup song in 5,4,3,2, 1.........
Comment by JustMe on December 30, 2011 at 2:05am
Drake obviously has no self esteem or friends...
Comment by Baller Alert on December 30, 2011 at 4:58am

lol@justme

I believe he is/was a corny nigga and now that he has the fame and the money he is dating the girls that wouldn't give him the time of day before the fame and money. Oh well... Dollicia get your "red bottoms" boo boo and elevate your career. *snicker*

Comment by Desiree' on December 30, 2011 at 11:17am

LOL get some silicone shots in the ass take a couple of naked pics and your guaranteed to get drake to splurge on you and feature you in his lyrics!

Comment by SEASONED $PICE PINE NEEDLE on December 30, 2011 at 12:05pm

What happened to Hill Harper?

All I can think of is he might tweet that she has a big heart (just like Sean Kingston & Hill Harper) they all start tweeting when people make comments about  'these types of women' they date.

Comment by livelife25 on December 30, 2011 at 12:50pm

Drake's "dating" career is making me give him a serious side eye....like why are you so determined to go after this certain type of woman?  I think he's got some issues to work out within himself.  Whether it's his sexuality, self-esteem over being formerly (and currently, IMO) corny or whatever.  Or maybe he's just playing us all by doing what most of these entertainment people won't do: claim these video girls publicly and quickly.  Maybe doing that is just getting him all kinds of benefits we don't know about.  For all we know, he could be pimping these girls on the low.  Imagine...Drake a hollywood Mister (instead of Madam). 

Comment by PrettyPretty on December 30, 2011 at 8:07pm

She looks kind of old and ran thru in this picture nothing about her says girl next door or longevity 

Comment by AllyNWonderland on January 1, 2012 at 3:10pm

Yall ready for this............Theres way more but i got bored....um what kills me is that all these niggas keepn her in rotation....But she's aging HORRIBLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Have fun

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Saving yourself for marriage?

Started by Oneandonly in Talk Ish. Last reply by Coco Apèritif 5 minutes ago. 16 Replies

Call me crazy but even in this sex-crazed society, I've been thinking about dedicating my life to Christ (again) and become celibate until marriage. I'm so tired of guys not seeing my worth and only…Continue

Tags: marriage, saving, celibate, Celibacy

Maca Root for Energy

Started by SMSLove in Talk Ish. Last reply by AlterEgo 1 hour ago. 11 Replies

Good Morning Ladies,I’ve been reading about Maca Root and they say it gives you energy. Those of you that’s tried it, did it boost your energy? They also say it makes you happy.I work 12 hour days, a…Continue

American Advice Needed!

Started by Miss Elle in Talk Ish 7 hours ago. 0 Replies

Hey ladies (and gents) :)I know I'm not a big poster on here (although I'm a good lurker lol) but I was hoping to get some advice.So I don't live in the US (sadly) but I have the opportunity through…Continue

Tags: study, Georgia, columbia, Carolina, South

B. Scott Loses Lawsuit Against BET

Started by Baller Alert in Talk Ish. Last reply by Insatiable Cookie P 13 hours ago. 13 Replies

BET can dress its hosts however the hell it wants -- even if that means forcing a transgender person to dress like a man -- and that's why the judge threw out B. Scott's discrimination lawsuit.TMZ…Continue

Tags: scott, b

Latest Activity

Eleven8 shared their blog post on Twitter
11 minutes ago
Eleven8's 6 blog posts were featured
12 minutes ago
Eleven8 posted blog posts
12 minutes ago
SoLuscious commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion: Beyoncé In Off- White C/O Virgil Abloh Field Camouflage Jacket, Balenciaga Sphinx Tee, and Azzedine Alaïa Grey Lace-Up Platform Suede Boots
"@Michelle and @ DJ I totally agree with you"
53 minutes ago
AlterEgo replied to Oneandonly's discussion Saving yourself for marriage?
"I have gone through the sugar daddy stuff, and LAWD was it a mess! Lol. He STAYED tryna get the…"
1 hour ago
SoLuscious commented on Eleven8's blog post Khloe Kardashian Looks Fed Up After French Montana Takes Her To The Hood
"@Mama her and her sister all has esteem issues. with a "mother" like that...sheesh!"
1 hour ago
AlterEgo replied to SMSLove's discussion Maca Root for Energy
"Order it online... There are quite a few forums about it online too. Get gelatinized. "
1 hour ago
Life's Journey commented on Eleven8's blog post Lil Scrappy Rocks A Fake Audemars Watch, Ex-Girlfriend Diamond Says He Always Buys Fake Jewelry
"Opps meant to say *I think..."
1 hour ago
Eleven8 commented on Eleven8's blog post Lil Scrappy Rocks A Fake Audemars Watch, Ex-Girlfriend Diamond Says He Always Buys Fake Jewelry
"Someone else caught it... I caught it too and didn't think much of it. If it wasn't for…"
1 hour ago
DJ - A.K.A - DON_JUAN commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion: Beyoncé In Off- White C/O Virgil Abloh Field Camouflage Jacket, Balenciaga Sphinx Tee, and Azzedine Alaïa Grey Lace-Up Platform Suede Boots
"i agree @tone"
1 hour ago
DJ - A.K.A - DON_JUAN commented on Eleven8's blog post Lil Scrappy Rocks A Fake Audemars Watch, Ex-Girlfriend Diamond Says He Always Buys Fake Jewelry
"didnt anyone catch the im blk and puertorican thing??? O_o"
1 hour ago
LivingLikeItsGolden commented on Eleven8's blog post The Game Vents About Not Seeing His Children Again
"sigh....I'm gonna tell the truth, Black men are aware of the options they have but THEY DO NOT…"
1 hour ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video