Pictures - Jenny Still Parties in DR After Jason Campbell Calls Off Wedding

The wedding did not stop the show. Friends of Jenny & Jason posted pictures of them having a great time in DR. Even though she rushed to delete her wedding website and social networking accounts her friends who joined the couple in DR to celebrate their nuptials turned the celebration into a party. I guess they figured they were not going to waste that money. Looks like they had a reception even though it wasn't a wedding.

More pics on facebook

Views: 6427

Tags: jason campbell

Comment by Denise on February 24, 2012 at 11:25am
Cheers to still having a good time (but something in the milk ain't clean)
Comment by Ms. Ashley Banks on February 24, 2012 at 11:26am

Hell, if you paid to be there, you might as well get your money's worth.

Comment by Carla Jenkins on February 24, 2012 at 1:50pm

I'd live it up too especially with Jenny realizing that she's gone from flying first class to coach to vacationing on Carnival cruise!

 

@Denise I totally agree with you!  Something's fishy.

Comment by Empowered Woman aka $picey on February 24, 2012 at 2:26pm

lol @ more pics on facebook

Comment by University of Smitty on February 24, 2012 at 3:41pm

Is it just me, or are they no pics of them together???  Somebody is desperately trying to save face

Comment by University of Smitty on February 24, 2012 at 3:41pm

^^^^there

Comment by blackfujones on February 24, 2012 at 9:39pm

@smitty..yeah so are they still together or what

Comment by University of Smitty on February 24, 2012 at 11:29pm

Nope, they're not together.  Look at how HAPPY she looks..........nobody's that f**king HAPPY  lol

Comment by Golden Child on February 25, 2012 at 2:16am

She look hella dumb for trying to save face, if it was me I wouldn't be taking no pics or nothing I'd be hiding in a damn corner somewhere hoping people forget who I am.

Comment by blackfujones on February 25, 2012 at 8:56am

guess im confused bc both of them have pics in DR

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Ballerific Events

Connect


BallerBoards

EAZY E'S DAUGHTER IS BEYOND GORGEOUS

Started by justine mitchell in Talk Ish. Last reply by justine mitchell yesterday. 2 Replies

 With the new movie "STRAIGHT…Continue

Tags: daughter, reemarkable, dre, dr, straightouttacompton

Drake Gets Tongued Down By Madonna at Coachella

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Brazil on Tuesday. 1 Reply

LOL poor Drake...Continue

Coupled Up: Rick Ross and Lira Galore

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Kimmie H Apr 12. 7 Replies

Rick Ross and stripper/model Lira…Continue

Latest Activity

Elissia Selena updated their profile
1 hour ago
BrownSkin Beauty. liked MizCaramelVixen's blog post Ballerific Health: Don't Let the Fear of Not Being Good Enough Destroy You
1 hour ago
BrownSkin Beauty. shared MizCaramelVixen's blog post on Facebook
1 hour ago
Eleven8's 4 blog posts were featured
4 hours ago
Eleven8 posted blog posts
4 hours ago
Niko Rose posted blog posts
4 hours ago
MizCaramelVixen posted blog posts
6 hours ago
MizCaramelVixen updated their profile
6 hours ago
Asimplebijou posted a blog post
6 hours ago
Asimplebijou's blog post was featured
6 hours ago
MizCaramelVixen's blog post was featured

Ballerific Health: Don't Let the Fear of Not Being Good Enough Destroy You

Self-doubt.Atelophobia.One in the same. Plaguing thoughts since the dawn of time; including mine.…See More
6 hours ago
CoolWithA_K posted a blog post
6 hours ago

© 2015   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video