Rob Kardashian Says Rita Ora Slept With 20 Guys While They Were Together

The look of utter disgust on the pic above is just hilarious. Apparently Rob Kardashian has had it with Rita Ora's alleged philandering ways and decided to break up with her then air out her dirty panties on Twitter. Who knows if any of this is true, he could just be a Kardashian scorned but for pure entertainment, I'm going to think what I want. Thanks to Nala for the screenshots.

Those tweets were followed by a few words of encouragement by his sister Khloe "Cheaters never prosper @RobKardashian I'll be home today… Try and smile little brother”

In related news, Kim Kardashian is still married.

Views: 2568

Comment by Baller Alert on December 3, 2012 at 1:33pm

His peen must be trash

Comment by Babydoll on December 3, 2012 at 1:37pm
His big booty b**** ass was in a relationship, Rita wasn't. Wow he is such a lame.
Comment by Nala on December 3, 2012 at 2:24pm

lmao in other news... Kim K is still married! lol 

Comment by paperchaser on December 3, 2012 at 2:31pm

 yall are so mean !

Comment by Sheli on December 3, 2012 at 2:52pm
Wait...didn't he cheat on that Cheeta Girl? Did Rita ever claim him?
*walks away mumbling Emotional-Ass-Armenian*
Comment by Skytz0100 on December 3, 2012 at 2:58pm
Lol at the other news and according to @eleven 8 there are 20 producers on the album, baby was puttin in work for that album.
Comment by BlkButtafly on December 3, 2012 at 3:26pm

 wow! But I didn't even know they were "together"...she didn't claim him I thought.

SN: shout out to Boss for the emoticons!

Comment by Mama Dragon Slayer Puss on December 3, 2012 at 5:26pm

Something about sisters posting encouraging words on a social media site when their brother's ranting about some female that has done them wrong is a little weird for me. Just makes the humiliation worse imo lol

Comment by Busy Signal aka $picey on December 3, 2012 at 5:39pm

Punk azz, he did he know she SLEPT with them?? They just hung out sheesh. Twitter is the devil's playground. You can throw accusations around without any proof.

Got his little feelings hurts~~~

Comment by Mama Dragon Slayer Puss on December 3, 2012 at 5:47pm

@Spice, then he gon keep saying "just to start her career"....seems like he might wanna start advertising that peen "just to start his career" lol

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

Cam'ron Puts His Sex Life with Juju On Blast

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by Formally Known as Ginger 15 hours ago. 9 Replies

Cute or ratchet?Continue

New Couple Alert: Khloe Kardashian & Wiz Khalifa

Started by RubyWoo in Talk Ish. Last reply by SoLuscious 19 hours ago. 8 Replies

According to Rumorfix.com, Khloe and…Continue

Meet ups and Events in Philly/ NJ Area

Started by BrownSkin Beauty. in Talk Ish. Last reply by BrownSkin Beauty. yesterday. 16 Replies

Hello,My name is Kapreecia, better known as Pree. I live in Philadelphia, PA and it's always something going on in this city or around. I'm 21 at the moment and it's kind of hard to find friends who…Continue

Tags: networking, parties, events, nj, brown

Latest Activity

brooklyn Campbell might attend RubyWoo's event
Thumbnail

Miami - Trey Songz @ Story 10/23 at Story

October 23, 2014 at 11pm to October 24, 2014 at 5am
2 hours ago
Ronda_Marie commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tale - Sticky Fingaz
"I couldn't see myself trying to lay up with him with them eyes going like a compass."
4 hours ago
Ronda_Marie updated their profile
4 hours ago
Deez2thicc shared Eleven8's blog post on Facebook
5 hours ago
Ronda_Marie commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Keith Carlos (Model)
"Mmm mmm good !!!"
5 hours ago
Sheli commented on Eleven8's blog post Why The #FCKH8 Campaign Will Get Lost In Translation (VIDEO)
"I like it! Hopefully while listening to the profanity the message will seep in. "
5 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Throwback Thursday Groupie Tale - Sticky Fingaz
"Lol at him treating her like a groupie. But S/N I can't stand Fredro Star. He tried to diss…"
5 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Why The #FCKH8 Campaign Will Get Lost In Translation (VIDEO)
"Oh dear. That blew my mind."
5 hours ago
Nicole commented on Eleven8's blog post Khloe Kardashian Can't Finalize Divorce Because She Can't Reach Lamar Odom
"Lol at snsr haha"
5 hours ago
Nicole commented on Asimplebijou's blog post Morning Wood: Keith Carlos (Model)
"Cute guy. Y'all shud do Andra Fuller one day. I watch him on roomieloverfriends on YT n he is…"
6 hours ago
SoLuscious commented on Peachkyss's blog post Ballerific Fashion Throwback: Diahann Carroll
"Yay! Classic beauty! Gorgeous as always! Love her."
6 hours ago
Peachkyss posted blog posts
6 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video