Sorry Royce, More Side-Chicks Claim Dezmon Is A Cheater & They Have Proof

Lord Lord Lord, this is getting messier! I'm not going to do a huge blog on this because everything I've had to say was in the baby mama post but it turns out more women have come out to put Dezmon Briscoe on blast and they are coming for Royce HARD! They have naked photos (that he supposedly photoshopped and sent to them), video, tweets and in case Royce doesn't believe them text messages showing his phone number. Royce, please just pick your face up off the floor and walk away. 

One girl by the name of Jordann says that she was with Dez at the same time he was with Royce and that he claimed that he and Royce were just "talking", nothing serious. 

and another girl chimed in

Girl, Royce..

Views: 12837

Comment by Nala on April 17, 2012 at 7:23pm

he's not even cute to me anymore! 

Comment by Haute_Love on April 17, 2012 at 7:57pm

I agree! He looks very lame.

Comment by Baller Alert on April 17, 2012 at 7:59pm

Twitter is vicious..

Comment by Jada on April 17, 2012 at 8:09pm

Twitter is the damn DEVIL!!!!!

Comment by mese on April 17, 2012 at 8:21pm
Oh lord this is a damn mess!!
Comment by Sheli on April 17, 2012 at 8:30pm

SMH....Royce is going to start dyking after this...poor chile
These helfas are vicious, she's been claiming him for a minute, they waited good until the show to air his ass out, wonder will she leave him...

Comment by Tasha Mack on April 17, 2012 at 8:37pm

lmao this is soooooo messy

Comment by Jessica T on April 17, 2012 at 8:38pm

smh these females have no tact at all

Comment by Still Pretty V on April 17, 2012 at 9:11pm
I don't like Royce everybody is her bf n she's always in love n there always the one...smh
Comment by 93tilinfinity on April 17, 2012 at 9:27pm
He's giving me GHEY in that pic. Yuck. Not attractive to me at all.

Comment

You need to be a member of Baller Alert.com to add comments!

Join Baller Alert.com

ADVERTISEMENT

Connect


BallerBoards

MEMEBER UPDATE......

Started by DJ - A.K.A - DON_JUAN in Talk Ish. Last reply by imani 1 hour ago. 41 Replies

this is to piggy back off the fokls saying people mia, s*** aint da same, etc.what has everybody been up too??i'll start...just working and trying to decide if i to want accept another position at…Continue

Tags: do, it, what, update, memeber

Mardi Gras 2015

Started by Ashley T in Talk Ish. Last reply by imani 1 hour ago. 5 Replies

Has anyone been? How is it? I am thinking about goingContinue

Heeeyyyy new to Baller Alert and looking to meet new friends! :)

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by imani 1 hour ago. 3 Replies

Hi everyone my name is Natasha i am 20 and i model, new to this site i love reading blogs so i just thought hey why not sign up.!! lol i love to have fun and meet new people as well as read and talk…Continue

Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?

Started by Natasha Thomas in Talk Ish. Last reply by Natasha Thomas 3 hours ago. 2 Replies

I'm Going to The BTS Tour in Atlanta and my bestfriend and I Got separate seats across the stadium from each other so I want to know if any gorgeous girlies were going to be there so we can meet and…Continue

Latest Activity

Niko Rose commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Tony Carter of the Denver Broncos Enjoys Wild Orgy-Filled Pool Parties
"Usually when more females show up then men... That's a red flag"
1 hour ago
imani replied to DJ - A.K.A - DON_JUAN's discussion MEMEBER UPDATE......
"Well I'm new to BA so im not sure how the old BA was hopefully I get to find out! I just been…"
1 hour ago
imani replied to Ashley T's discussion Mardi Gras 2015
"how is it and whats the best hotel to book thats close yet affordable? and what are somethings you…"
1 hour ago
imani replied to Ashley T's discussion Mardi Gras 2015
"hey love! I havent been but i will be there this year! from feb 15th-feb 18th did you book you…"
1 hour ago
imani replied to Natasha Thomas's discussion Heeeyyyy new to Baller Alert and looking to meet new friends! :)
"hey love im imani! welcome to BA im 21 and I model as well! what part of florida are you in I am in…"
1 hour ago
K. Torati commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Tony Carter of the Denver Broncos Enjoys Wild Orgy-Filled Pool Parties
"Lol wow everyone sounds so mad at the author. From what I read she doesn't sound like a…"
2 hours ago
Formally Known as Ginger commented on Milagros Reyes's blog post The Wife Scale By: @milagreee
"I'm not good at math. Soooo yeah."
3 hours ago
Natasha Thomas replied to Natasha Thomas's discussion Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?
"Omg awesome ! Where are your seats and how old are you !? And do you do your own make up??"
3 hours ago
Profile Icon3 members updated their profile photos
ThumbnailThumbnailThumbnail
5 hours ago
QueenofMithrone replied to Natasha Thomas's discussion Who's Going to the The Chris Brown and Trey Songz concert in ATL!?
"Hey girlie!...I will be attending I have no clue on what to wear either all I know is that im to be…"
5 hours ago
Moving In Silence posted a discussion

Gift Ideas

What are y'all getting your baller for Christmas? I got my present early this year! He put the down…See More
6 hours ago
Toya johnson commented on Eleven8's blog post Baller Mail - Tony Carter of the Denver Broncos Enjoys Wild Orgy-Filled Pool Parties
"doubt*"
6 hours ago

© 2014   Created by Baller Alert.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Offline

Live Video